کدهای تعادل ، پایداری و حمل و نقل بتا: کاربرد در طراحی استلاتراتها ، کاربرد کدهای رایانه ای BETA
نوشته شده توسط : محسن راد

کدهای تعادل ، پایداری و حمل و نقل بتا: کاربرد در طراحی استلاتراتها ، کاربرد کدهای رایانه ای BETA در آزمایش حبس پلاسما Heliotron E را پوشش می دهد. این کتاب نتیجه همکاری م theسسه کورانت در دانشگاه نیویورک و آزمایشگاه فیزیک پلاسما در دانشگاه کیوتو است. پس از پرداختن مختصر به تاریخچه کدها و طراحی آزمایش های جدید استلاتر ، این کتاب پنج فصله با ارائه 15 اجرا از تعادل ، پایداری و کدهای انتقال BETA ادامه دارد. جمله ای که با هر اجرا همراه است ، فیزیک مثال را به مدل محاسباتی مربوط می کند.فصل های زیر با اجرای یک تئوری حمل و نقل نئوکلاسیک ساده با تعریف زمان حصار هندسی خروجی توسط کد تعادل ، روی بازنگری های کد تعادل BETA تمرکز دارند. فصل خاتمه لیست FORTRAN از کد حمل و نقل را ارائه می دهد.

این کتاب ویرتیو تحقیق کلاسیک در مورد عکاسی از نور موجود دوباره بازگشته است ، که برای عکاسی دیجیتال کاملاً به روز شده و برای اولین بار ، در سراسر کشور با تصاویر خیره کننده و کامل رنگی همراه است. خلق تصاویر عالی در شرایط نوری کمتر از ایده آل یکی از سخت ترین و در عین حال ارزشمندترین تجربیات در عکاسی است. خود را به چالش بکشید ، و با این کتاب در کنار خود ناامید نخواهید شد. جو فارس ، متخصص عکاسی و بری استاور ، برنده جایزه پولیتزر ، از نمونه های واقعی تصاویر خود استفاده می کنند تا به شما در مورد نحوه گرفتن عکس در اولین بار ، توصیه های ارزشمندی ارائه دهند. از نکات کاربردی ، مانند نحوه کنار آمدن با آب و هوای نامناسب هنگام عکسبرداری در فضای باز ، تا اطلاعات دقیق در مورد گرفتن عکس های عالی در عروسی پسر عموی خود یا مشتری ، تا فصل های جدید در مورد سر و صدا و تعادل رنگ سفید ، شماهمه آنچه را که برای تبدیل عکسهای معمولی در شب و نور کم به کارهای هنری استادانه نیاز دارید ، پیدا خواهم کرد.فصل در سر و صدای دیجیتال، تعادل رنگ سفید، و تصویر RAW ضبط فایل عکاسان دادن همه اطلاعات آنها نیاز به دریافت موفق عکس های نور موجود
* * * * مطالعات موردی و تصاویر رنگ کامل ساخته شده برای تکالیف دنیای واقعی الهام بخش برای خواننده برای به چالش کشیدن توانایی های خود
* یک فصل کاملاً جدید که شامل عکاسی های سبک موجود در عروسی است ، به تیرانداز خانواده یا طرفدار مشتاق

بازی ها برای تکامل اساسی آماده می شوند ، که ناشی از رشد پیچیدگی های فنی و دسترسی مخاطبان است. شخصیت هایی که در طول بازی خود ارتباطات اجتماعی و عاطفی قدرتمندی با بازیکنان ایجاد می کنند (نه فقط در صحنه های برش خورده) برای بازی های نسل بعدی ضروری هستند.

با این حال ، اصول طراحی و تعامل شخصیت پیچیده در جامعه توسعه بازی به طور گسترده ای درک نشده است. پیچیده تر اوضاع ، مسائل قدرتمند جنسیتی و فرهنگی است که می تواند در درک شخصیت ها تأثیر بگذارد. کاترین ایبیستر 10 سال گذشته را صرف بررسی تعاملات با شخصیت های رایانه ای مفید و جذاب برای مخاطبان مختلف کرده است.

این کار نشان داده است که کلید طراحی خوب استفاده از روانشناسی بازیکن است: درک آنچه که در مورد تعاملات اجتماعی زندگی واقعی برای شخص به یاد ماندنی ، هیجان انگیز و مفید است و استفاده از این بینش برای طراحی شخصیت. طراحان بازی که شخصیت های بزرگی را خلق می کنند ، غالباً از این اصول روانشناختی استفاده می کنند بدون اینکه متوجه شوند.

شخصیت های بهتر بازی توسط طراحی به متخصصان طراحی بازی و سایر طراحان رسانه های تعاملی چارچوبی برای درک چگونگی تأثیر نقش ها و ادراکات اجتماعی بر واکنش بازیکنان به شخصیت ها می دهد و به تولید طراحی های قوی تر و نتایج بهتر کمک می کند.

  • از یک رویکرد غیر فنی مناسب برای هنرمندان و طراحان و همچنین توسعه دهندگان استفاده می کند
  • مفاهیم اصلی روانشناسی و علوم اجتماعی ، از جمله نقشها و ادراکات ویژه فرهنگی و جنسیتی را معرفی و توضیح می دهد و شامل تمرینات طراحی برای کاوش بیشتر ایده ها است

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: