نوشته شده توسط : محسن راد

طیف سنجی منسجم رامان یک گزارش کلی و یکپارچه از جنبه های اساسی طیف سنجی غیرخطی رامان ارائه می دهد که به طیف سنجی رامان منسجم نیز معروف است. اساس نظری که از آن طیف سنجی منسجم رامان توسعه یافته است ، همراه با کاربردها ، سودمندی و اجرای آن و همچنین مزایا و معایب آن توصیف شده است. داده های تجربی ارائه شده از هر تکنیک ارائه شده است. این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است و با مروری بر اپتیک غیرخطی و طیف سنجی منسجم رامان و به دنبال آن بحث در مورد عملکرد انتقال غیرخطی ماده باز می شود. استخراج اثرات غیرخطی مرتبه سوم شرح داده شده و مسئله با فرض انتشار امواج صفحه تک رنگ در جهت z به یک بعد اختصاص یافته است.فصل بعدی با محاسبه سهم سیگنال تشدید و غیر تشدید در حد موج صفحه تک رنگ ، ویژگی های بارز هفت روش منسجم رامان را بررسی می کند. سرانجام ، مناطق کلی کاربرد طیف سنجی منسجم رامان برجسته شده است. این مونوگرافی در درجه اول برای طیف سنج های منسجم رامان ناآگاه یا تلاشگر نوشته شده است و همچنین باید مورد توجه محققان باتجربه صنعتی و دانشگاهی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

با مدیریت اثرات گل و لای ، رس و سایر رسوبات در بندرها ، مصب ها و مخازن ، تأثیر رسوبات منسجم بر کانال های باز را کنترل کنید. رسوبات منسجم در کانال های آزاد چارچوبی عملی برای درک چگونگی انتقال ، رسوب و فرسایش رسوبات منسجم برای شما فراهم می کند. این کتاب از اولین کتاب هایی است که از منظر مهندسی به موضوع نزدیک می شود ، بصیرتی را در زمینه استفاده از طراحی هیدرولیکی و همچنین درک رفتار رسوبات منسجم در یک زمینه جریان فراهم می کند.

  • خصوصیات و ماهیت و منشأ نیروهای فیزیکوشیمیایی بین ذره ای
  • نیروهای بین ذرات رس و روند لخته سازی
  • فرآیندها و پویایی لخته سازی و رفتار هیدرودینامیکی رسوبات منسجم
  • فرآیندهای حمل و نقل رسوبات توسط جریان آب و معادلات مربوطه ابتدا ارائه و توضیح داده شده است
  • رسوب و احیای مجدد بسترهای حاصل از تعلیق از آبهای روان
  • کاربردهای مهندسی هیدرولیک رسوبات منسجم


:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

سیستم های شناختی - پردازش اطلاعات با علم مغز روبرو می شود ، مروری بر تحقیقات هیجان انگیز ، واقعاً چند رشته ای توسط دانشمندان علوم اعصاب و مهندسان سیستم در زمینه ظهور سیستم های شناختی ، با ارائه یک بررسی بین رشته ای از این زمینه برتر تحقیقات علمی. این یک نمونه عالی از مواردی است که تحقیقات در رشته های مختلف برای ایجاد یک زمینه تحقیق جدید در حال ظهور لمس می شود. این کتاب برخی از پیشرفت های فنی را نشان می دهد که می تواند از درک روزافزون ما از نحوه رفتار سیستم های شناختی زنده و توانایی استفاده از این دانش در طراحی سیستم های مصنوعی ناشی شود. این کتاب بی نظیر مورد توجه قابل توجه محققان و دانشجویان علوم اطلاعات ، علوم اعصاب ، روانشناسی ، مهندسی و رشته های مجاور است.

دیدگاه های شناختی انگیزه انسانی شامل مقالاتی است که برای اولین بار در جریان هم اندیشی در همایش سالانه انجمن آمریکایی پیشرفت علم (AAAS) ، که در فوریه 1974 در سانفرانسیسکو برگزار شد ، ارائه شد. این کتاب دارای 5 فصل است و با بحث در مورد روندهای تاریخی در شناخت و انگیزه. این به دنبال فصل های جداگانه ای در زمینه فرآیندهای شناختی و مقابله ای در احساسات ، ارزیابی ها و تحولات شناختی در کنترل خود ، یک مدل انتسابی از انگیزه موفقیت و کنترل شناختی عمل است. مخاطبان این کتاب روانشناسان و دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد پیشرفته علاقه مند به زمینه های روانشناسی بالینی ، شناختی ، انگیزش و شخصیت هستند.این کتاب می تواند به عنوان منبع اصلی مطالعه در دوره های روانشناسی شناختی یا انگیزشی و به عنوان منبع تکمیلی دوره های روانشناسی بالینی و شخصیت باشد.

 

  • مجموعه قابل توجهی از متخصصان مربوطه از هر دو علوم زندگی و علوم کامپیوتر را نشان می دهد
  • شامل مرور پیشرفته مباحث در سیستم های شناختی از دو دیدگاه علوم زندگی و علوم کامپیوتر است
  • درباره تأثیر این تحقیق در زندگی ما در آینده نزدیک بحث می کند


:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

توانبخشی شناختی حافظه: یک مقدمه بالینی- عصب روانشناختی تحقیقات مبتنی بر شواهد را برای هر ابزار بالینی به طور جامع بررسی می کند ، و رهنمودهایی در مورد چگونگی ارزیابی بیماران و تعیین اهداف درمانی و بهترین روشها برای ایجاد برنامه های توانبخشی اختصاصی ، تعریف می کند. این کتاب همچنین دانش اساسی در مورد ماهیت و علل اختلال حافظه را ارائه می دهد. دکتر هلموت هیلدبراندت طیف گسترده ای از مداخلات را توصیف می کند ، از جمله کمک به حافظه ، استراتژی های یادگیری و گزینه های درمانی غیر شناختی

رشته میان رشته ای علوم شناختی عناصر روانشناسی شناختی ، ریاضیات ، ادراک و زبانشناسی را گرد هم آورده است. امروزه Cognitive Science با تمرکز بر زمینه های اصلی اکتشاف در این زمینه ، مروری جامع از یافته های تحقیق را ارائه می دهد و مناطق متقاطع جدید مورد بحث را مورد بحث قرار می دهد. همکاران از قدیمی ترین و باسابقه ترین اسامی در این زمینه نمایندگی می کنند. این جلد به عنوان مقدمه ای در سطح بالا ، با عرض کافی برای داشتن متن در سطح تحصیلات تکمیلی ، و عمق کافی برای منبع مرجع ارزشمند محققان ، است.

 

  • رهنمودهایی را برای درمان بیماران مبتلا به اختلال حافظه بیان می کند
  • برنامه های توان بخشی را برای بهبود عملکرد حافظه مرور می کند
  • رویکردهای غیر شناختی برای بهبود اختلالات حافظه را بررسی می کند


:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کدهای تعادل ، پایداری و حمل و نقل بتا: کاربرد در طراحی استلاتراتها ، کاربرد کدهای رایانه ای BETA در آزمایش حبس پلاسما Heliotron E را پوشش می دهد. این کتاب نتیجه همکاری م theسسه کورانت در دانشگاه نیویورک و آزمایشگاه فیزیک پلاسما در دانشگاه کیوتو است. پس از پرداختن مختصر به تاریخچه کدها و طراحی آزمایش های جدید استلاتر ، این کتاب پنج فصله با ارائه 15 اجرا از تعادل ، پایداری و کدهای انتقال BETA ادامه دارد. جمله ای که با هر اجرا همراه است ، فیزیک مثال را به مدل محاسباتی مربوط می کند.فصل های زیر با اجرای یک تئوری حمل و نقل نئوکلاسیک ساده با تعریف زمان حصار هندسی خروجی توسط کد تعادل ، روی بازنگری های کد تعادل BETA تمرکز دارند. فصل خاتمه لیست FORTRAN از کد حمل و نقل را ارائه می دهد.

این کتاب ویرتیو تحقیق کلاسیک در مورد عکاسی از نور موجود دوباره بازگشته است ، که برای عکاسی دیجیتال کاملاً به روز شده و برای اولین بار ، در سراسر کشور با تصاویر خیره کننده و کامل رنگی همراه است. خلق تصاویر عالی در شرایط نوری کمتر از ایده آل یکی از سخت ترین و در عین حال ارزشمندترین تجربیات در عکاسی است. خود را به چالش بکشید ، و با این کتاب در کنار خود ناامید نخواهید شد. جو فارس ، متخصص عکاسی و بری استاور ، برنده جایزه پولیتزر ، از نمونه های واقعی تصاویر خود استفاده می کنند تا به شما در مورد نحوه گرفتن عکس در اولین بار ، توصیه های ارزشمندی ارائه دهند. از نکات کاربردی ، مانند نحوه کنار آمدن با آب و هوای نامناسب هنگام عکسبرداری در فضای باز ، تا اطلاعات دقیق در مورد گرفتن عکس های عالی در عروسی پسر عموی خود یا مشتری ، تا فصل های جدید در مورد سر و صدا و تعادل رنگ سفید ، شماهمه آنچه را که برای تبدیل عکسهای معمولی در شب و نور کم به کارهای هنری استادانه نیاز دارید ، پیدا خواهم کرد.فصل در سر و صدای دیجیتال، تعادل رنگ سفید، و تصویر RAW ضبط فایل عکاسان دادن همه اطلاعات آنها نیاز به دریافت موفق عکس های نور موجود
* * * * مطالعات موردی و تصاویر رنگ کامل ساخته شده برای تکالیف دنیای واقعی الهام بخش برای خواننده برای به چالش کشیدن توانایی های خود
* یک فصل کاملاً جدید که شامل عکاسی های سبک موجود در عروسی است ، به تیرانداز خانواده یا طرفدار مشتاق

بازی ها برای تکامل اساسی آماده می شوند ، که ناشی از رشد پیچیدگی های فنی و دسترسی مخاطبان است. شخصیت هایی که در طول بازی خود ارتباطات اجتماعی و عاطفی قدرتمندی با بازیکنان ایجاد می کنند (نه فقط در صحنه های برش خورده) برای بازی های نسل بعدی ضروری هستند.

با این حال ، اصول طراحی و تعامل شخصیت پیچیده در جامعه توسعه بازی به طور گسترده ای درک نشده است. پیچیده تر اوضاع ، مسائل قدرتمند جنسیتی و فرهنگی است که می تواند در درک شخصیت ها تأثیر بگذارد. کاترین ایبیستر 10 سال گذشته را صرف بررسی تعاملات با شخصیت های رایانه ای مفید و جذاب برای مخاطبان مختلف کرده است.

این کار نشان داده است که کلید طراحی خوب استفاده از روانشناسی بازیکن است: درک آنچه که در مورد تعاملات اجتماعی زندگی واقعی برای شخص به یاد ماندنی ، هیجان انگیز و مفید است و استفاده از این بینش برای طراحی شخصیت. طراحان بازی که شخصیت های بزرگی را خلق می کنند ، غالباً از این اصول روانشناختی استفاده می کنند بدون اینکه متوجه شوند.

شخصیت های بهتر بازی توسط طراحی به متخصصان طراحی بازی و سایر طراحان رسانه های تعاملی چارچوبی برای درک چگونگی تأثیر نقش ها و ادراکات اجتماعی بر واکنش بازیکنان به شخصیت ها می دهد و به تولید طراحی های قوی تر و نتایج بهتر کمک می کند.

  • از یک رویکرد غیر فنی مناسب برای هنرمندان و طراحان و همچنین توسعه دهندگان استفاده می کند
  • مفاهیم اصلی روانشناسی و علوم اجتماعی ، از جمله نقشها و ادراکات ویژه فرهنگی و جنسیتی را معرفی و توضیح می دهد و شامل تمرینات طراحی برای کاوش بیشتر ایده ها است

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

علوم خفیه (از یونان باستان ἐσωτερικός esōterikós درونی، متعلق به قلمرو درونی) در معنای اصلی این واژه است فلسفی دکترین است که تنها به یک گروه محدود "درونی" از مردم قابل دسترس، در مقابل به exotericism به عنوان دانش به طور کلی در دسترس است. سایر معانی سنتی این کلمه به یک مسیر درونی و معنوی دانش ، به عنوان مثال مترادف با عرفان ، یا به دانش "بالاتر" ، "مطلق" اشاره دارد.

امروزه تعریفی به طور كلی پذیرفته شده از باطنی یا باطنی وجود ندارد ، نه در كاربرد علمی و نه در عامه .

در علم ، دو کاربرد کاملا متفاوت از این اصطلاحات ایجاد شده است:

مطالعات دینی توصیف و طبقه بندی اشکال مختلف از فعالیت های مذهبی او را به عنوان باطنی خلاصه می کند.
علم تاریخ مربوط می شود، با این حال، با روند خاصی از فرهنگ غرب ، که شباهت خاصی و با یکدیگر همراه در طول تاریخ.
در کاربردهای رایج ، باطنی گرایی اغلب به معنای "آموزه های مخفی" است. همچنین مراجعه به دانش "بالاتر" و مسیرهایی که باید به آن منجر شود بسیار معمول است. بعلاوه ، صفت "باطنی" غالباً به معنای "غیرقابل فهم" یا "دیوانه" به صورت انتقادی استفاده می شود.


فهرست مطالب
1 تاریخ مفهوم
1.1 قدمت
1.2 استفاده متداول در دوران مدرن
1.3 کاربرد علمی
2 تاریخ باطن غربی
2.1 قدمت
2.2 میانسال
2.3 اوایل دوران مدرن
2.4 روشنگری و عاشقانه
2.5 نوین
3 باطنی گرایی به عنوان موضوعی از تحقیقات علمی
3.1 منشأ تحقیقات باطنی
3.2 هرمسیسم و ​​علوم مدرن: الگوی یتس
3.3 باطنی گرایی به عنوان شکلی از اندیشه: پارادایم Faivre
3.4 مسسات
چهارم باطنی و سیاست
5 نکات و جنجال های عینی
5.1 نگرش کلیساها
5.2 جنجال در مورد رابطه با افراط گرایی راست گرایانه
5.3 حرکت افراد بدبین
5.4 تجاری سازی
ششم همچنین ببینید
هفتم ادبیات
هشتم پیوندهای وب
9 شواهد فردی
تاریخچه مفهوم
قدمت
صفت یونانی باستان esoterikos اولین بار در قرن 2 گواهی شده است: در جالینوس ، که برخی آموزه های رواقی را چنین خوانده است ، و در هجو لوسیان ساموساتا ، [1] که در آن "باطنی" و "برون مرزی" به دو جنبه از تعالیم ارسطو اشاره دارد مرتبط (از داخل یا خارج مشاهده می شود). اصطلاح مخالف "ظاهری" است که بسیار مسن: ارسطو (384-322 قبل از میلاد) به نام او تحصیلات مقدماتی دوره، که مناسب برای غیر متخصصان و مبتدیان، "ظاهری" (در ظاهر به کارگردانی) و در نتیجه آنها را از تعالیم فلسفه کاملا علمی متمایز می کند. [2] اولین سیسرو(106–43 قبل از میلاد) اصطلاح "برون گرا" به ژانر خاصی از نوشته های ارسطو و مشائیان اشاره دارد ، یعنی آثار "عامه پسند" که برای عموم (گفتگوهای ادبی) در نظر گرفته شده است ، در مقایسه با آنچه فقط برای آثار داخلی است استفاده از نشریات تخصصی مناسب در مدرسه ؛ اما او دومی را "باطنی" نمی نامد. [3] به مفهوم این طبقه بندی ادبیات ساخته شده توسط سیسرو ، كه به خود ارسطو برنمی گردد ، "برون مرزی" از نوشته های "باطنی" ارسطو امروز نیز در مطالعات باستان متمایز است. نوشته های "باطنی" حاوی آموزه های سری نیستند ، بلکه فقط گزاره هایی هستند که درک آنها نیاز به آموزش فلسفی قبلی دارد. در حال حاضر معلم ارسطو استافلاطون متقاعد شده بود که برخی از تعالیم وی برای چاپ ( آموزش نانوشته ) نامناسب است . بنابراین ، در ادبیات تحقیق مدرن ، از "باطنی گرایی" یا "فلسفه باطنی" افلاطون استفاده می شود ، که به معنای آموزش نانوشته است. [4]

به معنای "راز" ، اصطلاح باطنی اولین بار توسط پدر کلیسا ، کلمنس اسکندریه استفاده شد . [5] به یک معنا مشابه ، هیپولیتوس رم [6] و ایامبلیخوس از خالکیس بین شاگردان عجیب و باطنی فیثاغورث تمایز قایل شدند ، این دومی یک حلقه داخلی تشکیل می دهد و تعالیم خاصی را منحصراً دریافت می کند. [7] کلمه یونانی فقط در اواخر دوران باستان به لاتین وارد شده است . تنها شاهد قدیمی برای صفت لاتین esotericus ، عبارتی است در نامه ای از پدر کلیساآگوستین ، که در ادامه سخنان سیسرو با اشاره به ارسطو ، درباره "فلسفه باطنی" نوشت. [هشتم]

استفاده معمول از دوران مدرن
نقطه آغاز ظهور اصطلاح مدرن باطنی استفاده فیثاغورسی از اصطلاح Iamblichus بود. یک تفکر در مورد تقسیم فیثاغورثی ها به دو گروه رقیب " علامت داران " و "ریاضیدانان" است که گفته می شود هر دو ادعا می کنند که آموزه اصیل فیثاغورث را نشان می دهند ، که توسط ایامبلیخوس ارائه شده و در تحقیقات جدید بحث برانگیز است . اینکه آیا واقعاً یک آموزه مخفی درباره اوایل فیثاغورث وجود داشته است ، در تحقیقات مورد اختلاف است ، اما ایده آن در اوایل دوره مدرن بسیار گسترده بود و اصطلاح "باطنی" را ابداع کرد. این کلمه برای نشان دادن دانش مخفی استفاده شده است که یک معلم فقط با دانش آموزان منتخب به اشتراک می گذارد.

در انگلیسی ، این کلمه اولین بار در کتاب تاریخ فلسفه توماس استنلی ، منتشر شده در 1655–1662 وجود دارد . استنلی نوشت که حلقه درونی فیثاغورثی ها توسط باطنی ها شکل گرفتند. [9] در فرانسه، ésotérique است برای اولین بار گواهی در 1752 در Dictionnaire د ترووکس ، [10] در 1755 در آنسیکلوپدی. در آلمانی ، "باطنی" یک کلمه خارجی است که احتمالاً از فرانسه یا انگلیسی گرفته شده است ، اولین بار در سال 1772 ضبط شده است. از اواخر قرن هجدهم به بعد ، این صفت برای نشان دادن آموزه ها و دانش هایی که فقط برای یک گروه منتخب یا افراد شایسته است ، و همچنین برای توصیف متون علمی و فلسفی که فقط برای یک گروه کوچک و منحصر به فرد از متخصصان قابل درک است ، مورد استفاده قرار گرفت. . مفهوم تحقیرآمیز از قرن 20 گسترده شده است . "باطنی" اغلب به معنای "غیرقابل درک" ، "مخفی" ، "غیر جهانی" ، "چرخیده" است. (همچنین به زبان های برنامه نویسی باطنی مراجعه کنید).) اسم "باطنی" از اوایل قرن نوزدهم (مرجع اول 1813) در حال استفاده است. در ابتدا به شخصی گفته می شود که به اسرار یک جامعه یا قواعد یک هنر یا علم مبتلا می شود. [11]

استفاده از اسم "باطنی" ( ésotérisme فرانسوی ) در سال 1828 در كتابی از ژاك ماتر در مورد عرفان باستان آغاز شد. پس از آنکه نویسندگان دیگر نیز این نئولوژی را در پیش گرفتند ، اولین بار در سال 1852 در فرهنگ لغت جهانی فرانسه به عنوان نامی از آموزه های مخفی ذکر شد. کلمه به طور گسترده ای از طریق کتاب های نفوذ استفاده Éliphas لوی در سحر و جادو ، از جایی که آن را راه خود را پیدا به واژگان از فلسفه رمز وسر . از آن زمان به بعد (مانند صفت) توسط بسیاری از نویسندگان و جریانات به عنوان یک تعریف شخصی مورد استفاده قرار گرفته است ، که اغلب آزادانه آن را دوباره تعریف می کند. [12]

امروز، "باطنی" به طور گسترده ای به عنوان یک اصطلاح برای "آموزه های مخفی" درک، هر چند با توجه به آنتوان Faivre آن است عملا بیشتر به طور کلی در دسترس "اسرار باز" است که می تواند با یک تلاش های مربوطه را از دانش را باز کرد. [13] طبق معنی دیگر ، همچنین بسیار رایج ، این کلمه به سطح بالاتری از دانش ، به دانش "اساسی" ، "واقعی" یا "مطلق" و به مسیرهای بسیار متنوعی اشاره دارد که باید منجر به این شود. [14]

کاربرد علمی
در علم ، دو کاربرد اساساً متفاوت از اصطلاح باطنی یا باطنی ایجاد شده است: [15]

در زمینه مطالعات دینی ، معمولاً به صورت نوعی تعریف می شود و به اشکال فعالیت مذهبی مربوط می شود که به روش خاصی مشخص می شود. این آموزه ها غالباً آموزه های پنهانی و منطبق بر معنای اصلی باطنی گرایی است. یک سنت مرتبط دیگر ، که توسط میرچا الیاده ، هنری کوربن و کارل گوستاو یونگ نمایندگی می شود ، "برعکس" و "اسرار درونی" عمیق دین را در تقابل با ابعاد بیرونی آن مانند نهادهای اجتماعی و دگم های رسمی مرتبط می داند .
این را باید از رویکردهای تاریخی ، که خلاصه ای از جریان های خاص فرهنگ غربی به عنوان باطنی گرایی ، که شباهت های خاصی دارند و از لحاظ تاریخی با یکدیگر مرتبط هستند ، تفکیک کرد . در این زمینه ، باطنی گرایی غربی بیشتر در چند وقت اخیر مورد استفاده قرار گرفته است . به طور جزئی ، محدوده زمانی هنوز محدود است ، زیرا باطنی گرایی فقط در دوران مدرن صحبت می شود. نویسندگان دیگر نیز پدیده های مربوطه را در قرون وسطی و در اواخر دوران باستان اضافه می کنند. هنوز در مورد تعیین دقیق اصطلاحات اتفاق نظر وجود ندارد ، اما در مورد زمینه های اصلی اتفاق نظر وجود دارد. در دوران مدرن ، این امر شامل کشف مجدد هرمتیک ها در دوره رنسانس است، فلسفه به اصطلاح غیبی با زمینه های گسترده نئو افلاطونی ، کیمیاگری ، پاراسلیسم ، روسری کروسیانیسم ، کابالای مسیحی ، تئوسوفی مسیحی ، اشراقی و جریانهای غیبی و متعدد دیگر در قرن های 19 و 20 تا جدید حرکت سن . اگر اوقات دیگری نیز در آن گنجانده شود ، عرفان باستان و عرفان شناسی ، یعنی آیین نئوپلاطونی به وجود می آیدو "علوم" و جریانهای جادویی غیبی مختلف ، که سپس در سنتز در دوره رنسانس ادغام شدند. از این منظر ، تمایز فوق الذکر بین دو رویکرد مطالعات اساسی دینی نقشی ندارد ، زیرا هم جنبه پنهان کاری و هم جنبه "راه درونی" می تواند در پدیده هایی که از منظر تاریخی باطنی هستند وجود داشته باشد یا وجود نداشته باشد. با این وجود ، رویکردهایی نیز وجود دارد که در آنها عناصر نوع شناختی و تاریخی با هم ترکیب می شوند.
تاریخچه باطنی گرایی غربی
قدمت

فیثاغورس که روی یک سکه باستان به تصویر کشیده شده است
اولین شواهد از آموزه ها و ساختارهای اجتماعی ، که از منظر امروز می تواند به باطن گرایی نسبت داده شود ، می توان اوایل آن را در یونان باستان و در جنوب ایتالیا یافت ، که در آن زمان ساکنان یونان بودند ، با فیثاغورس (* حدود 570 ؛ † پس از 510 قبل از میلاد) به عنوان بنیانگذار مکتب مذهبی-فلسفی و برادری فیثاغورثیان در کروتون (امروز کروتون ) به ویژه برجسته است. فیثاغورس - مانند اورفیک ها و پیروان آیین های مختلف رمز و راز - به جاودانگی روح اعتقاد داشت . فیثاغورثیان و اورفیک ها این مسئله را با ایده انتقال روح (ارتباط مجدد)) آنها بدن را به عنوان یک محل زندگی موقت برای روح ، حتی به عنوان سیاه چاله ای که باید از آنجا آزاد شود ، در نظر می گرفتند. آنها برای این رستگاری از زندگی فیزیکی از طریق یک زندگی بی عیب و نقص اخلاقی تلاش کردند ، زندگی ای که ابتدا باید منجر به تولدی دوباره در سطح بالاتر شود ، اما در نهایت با پایان دادن به سلسله تولدهای دوباره به آزادی نهایی از دنیای فیزیکی منجر می شود. این ایده ها با دیدگاه قدیمی هومر که در ایلیاد مفهوم روح ( روان ) برای اولین بار ظاهر می شود ، در تضاد کامل بود ، اما فقط به عنوان ویژگی شخصیتی کاملاً مشخص با بدن است. فلاسفه مهم دیگر بعداً متعلق به طرفداران ایده تناسخ بودند ، مانندامپدوکلس و افلاطون و همچنین همه افلاطونیان باستان . [16]

یکی دیگر از نقوش اصلی باطنی گرایی ، که برای اولین بار با فیثاغورثین ظاهر شد ، ارتقا اعداد به اصول همه موجودات است. آنها جهان را به عنوان یک واحد هماهنگ ( کیهان ) مطابق با نسبتهای صحیح درنظر می گرفتند و مسیر تطهیر روح را در تسلیم هماهنگی کلی و قابل بیان ریاضی همه چیز می دیدند. همچنین ایده هماهنگی موسیقی بر اساس کره ، بر اساس مقایسه حرکات سیاره با روابط عددی فواصل موسیقی کشف شده توسط فیثاغورث، در اینجا ریشه دارد. به اعداد حتی با اختصاص خصوصیات اخلاقی مانند عدالت یا اختلاف به اعداد خاص جنبه اخلاقی داده شد. [17]


افلاطون ، کپی رومی از یک نیم تنه معاصر
افلاطون (427–347 پیش از میلاد) اولین کسی بود که سعی کرد جاودانگی روح را با استدلال اثبات کند (در گفتگوی خود فایدو ). با این کار ، او روح را با عقل یکی دانست ، که به نظر او اساساً مستقل از بدن است. خانه واقعی آنها قلمرو ایده های ماندگار استو از ارواح پاک ، که از آن تبار بود ، و پس از مرگ به آنها بازگشت. همانند فیثاغورثان ، بدن در اینجا به عنوان زندان ظاهر می شود ، که روح می تواند از طریق یک سبک زندگی ناب در مجموعه های تولد دوباره متولد شود و به یک وجود صرفاً معنوی منتقل شود. بنابراین ، او بدون اینکه مجسم باشد ، می تواند موجودات ابدی را که به آن تعلق دارد ، مستقیماً ببیند ، در حالی که این دانش در بدن تاریک شده و معمولاً فقط در اثر فعالیت مستقر عقل ، فقط مانند یک خاطره ظاهر می شود. علاوه بر موجودات زنده ، افلاطون همچنین ستارگان و کیهان را به عنوان کل روح خود و در نتیجه زندگی نسبت داده است. [18]

فلسفه افلاطون نیز از این جهت باطنی بود که به مسیری درونی اشاره داشت . از نظر افلاطون ، اصل تعالیم وی به هیچ وجه قابل انتقال نیست ، بلکه فقط برای تجربه شخصی قابل دسترسی است. به عنوان یک معلم ، او فقط می توانست نکاتی را بیان کند که بر اساس آن افراد معدودی می توانند این دانش باطنی را برای خود بسازند ، که در چنین مواردی ناگهان به عنوان یک ایده در روح مطرح می شود و ادامه می دهد تا مسیر خود را بشکند. [19]

نقش و نگارهای یک حلقه درونی از "آغازگران" ( Grundmann ) یا برگزیدگان ، که تا حدی با دعوت به پنهان کاری ( نظریه Arcand ) مرتبط است ، همچنین در نوشته های مسیحیان اولیه ، که بعداً به عنوان انجیل در عهد جدید گنجانده شد ، اغلب نیز وجود دارد. یک گروه خاص از مردم همیشه منظور نیستند. از این لحاظ ، می توان از رویکردهای عهد جدید در مورد باطنی گرایی مسیحی صحبت کرد ، همانطور که محقق باطنی گرهارد وهر چنین می کند. رسول پل مخفف آن شخصا انتخاب شده توسط عیسی در مقابل ، که هرگز شخصاً عیسی را ملاقات نکرده بود و پیروانش حتی به شدت جنگیدند ، اما با وحی درونی (" تجربه دمشق ") به مسیحیت گرویدند و در نهایت موفق ترین مبلغ وی شد. در اینجا وهر از "باطنی پائولین" به معنای مسیر درونی صحبت می کند. پولس ادعا کرد که " Pneuma " (روح) خدا را دریافت کرده است و بنابراین ذات و اراده خدا را می داند ، زیرا روح همه چیز ، "از جمله اعماق خدا" را (به مانند خرد انسان) درک می کند. انجیل یوحنا و مکاشفه یوحنا ، به عنوان مثال توسط فیلسوف لئوپولد زیگلر ، جایگاه ویژه ای در میان نوشته های عهد جدید دارد.به عنوان "یک ادبیات کاملاً باطنی". این موقعیت خاص قبلاً در اوایل مسیحیت وقتی انجیل یوحنا به عنوان انجیل "روحانی" یا "پنوماتیک" ( کلمنت اسکندریه ، اوریگن ) از دیگران متمایز شده بود ، بیان شده بود . [20]

تئوری روح افلاطون در زمان های پس از مسیحیت توسط نئو افلاطونیسم دنبال شد ، برجسته ترین نماینده آن پلوتینوس بود که در روم (205–270 میلادی) کار می کرد و مهمترین روند فلسفی در اواخر دوران باستان محسوب می شود. فلوطینوس با توصیف خیز و نشاط به سوی " یک " ، همانطور که او الهی را آگاهی از منبع همه چیز در خود می خواند ، به عنوان "هدف نهایی واقعی برای روح" بیشترین نتیجه را از رویکرد افلاطون گرفت . همانطور که ولفگانگ رود می نویسد ، "در بالاترین نقطه خود ، تفکر پلوتین عرفان است " ، و محقق باطنی Kocku von Stuckrad " نقطه Archimedean " را در اینجا می بیندتفسیر اروپایی روح »و« زیربنای دیدگاههای باطنی امروز »مانند جنبش عصر جدید . این عنصر عرفانی ، همراه با اعمال جادویی ، حتی با شدت بیشتری نسبت به پلوتینوس در نئو-افلاطونیان بعدی مانند Iamblichus (حدود 275–330 میلادی) و Proclus (قرن 5) ظهور کرد. این فلاسفه علاقه به دینداری عرفانی ، جادو و پیشگویی را دنبال می کردند ، که در آن زمان بسیار گسترده بود . در این زمینه، میله صحبت می کند از یک تحول فلسفه نوافلاطونی "به یک نوع از عرفان و سحر ". [21]

سنت دیگری که در دوران باستان هلنیستی بنیان نهاده شد ، و اهمیت زیادی برای باطنی گرایی داشت ، Hermetics است ، که به افشاگری های خدای هرمس اشاره دارد و ترکیبی از فلسفه یونان را با اساطیر و جادوی مصر نشان می دهد . در اینجا نقش واسطه ، که تا آن زمان در اندیشه های یونانی-رومی کمی شناخته شده بود ، مطرح شد ، که - چه به عنوان یک خدا یا به عنوان یک انسان "صعود" - دانش بالاتری را نشان می دهد. یکی دیگر از انگیزه های اساسی هرمتیک ، و همچنین به طور کلی باطنی گرایی بعدی ، ایده یک همدردی کاملاً اتصال دهنده است که نجومیباید مکاتبات بین عالم بزرگ و عالم کوچک برقرار کند. بعداً مفهوم نوافلاطونی صعود روح نامیرا از طریق کره های سیاره ای و رستگاری مربوط به آن تا یکی شدن با خدا ، از طریق دانش و تحقق برخی از الزامات اخلاقی امکان پذیر شد. [22]

ایده رستگاری روح از طریق دانش بالاتر ، در جریانات مختلف مذهبی اواخر دوران باستان ، که در مجموع به عنوان عارضه گنوز شناخته می شوند ، بیان خاصی را تجربه کرد . این حرکت متنوع در قرن اول میلادی در شرق امپراتوری روم و در مصر بوجود آمد. در انواع بت پرستانه ، یهودی و مسیحی ظاهر شد. این عناصر فلسفه یونان را با ایده های دینی ترکیب کرد. یک دوگانه گرایی شدید معمولاً پایه و اساس آن بود، د ح یک جدایی شدید بین جهان معنوی ، که روح انسان از آن نشأت می گیرد ، و جهان مادی اساساً باطل که به طور موقت به آن گره خورده است - همچنین به عنوان تقابل بین نور و تاریکی یا خوب و بد درک می شود. از این منظر ، متون مقدس دینی به عنوان پیام های رمزگذاری شده ای مشاهده می شدند که توسط « پنوماتیک » نوشته شده اند و دانش بالاتری از واقعیت معنوی برای آنها در دسترس است و فقط توسط پنوماتیک قابل درک است. به طور خاص در عرفان مسیحی ، چهره رستگاری دهنده مسیح و ایده مربوط به یک نقطه عطف قاطع در تاریخ جهان نیز ظاهر شد. [23]

Gnosis با مخالفت های فزاینده ای از طرف فلسفی (به ویژه Plotinus) و همچنین کلیسای بزرگ مسیحی تاسیس شده و نهادینه شده روبرو شد ، گرچه تمایز شدید بین الهیات کلیسای در حال ظهور و انواع ناهمگن gnosis مسیحی بسیار دشوار بود و ممکن است . کلامنز و اوریگن متکلمان تأثیرگذار از این نظر به گنوز نزدیک بودند که آنها نیز دانش بالاتر "معنوی" را تبلیغ کردند و آن را برای خود ادعا کردند ، و حتی توسط مخالف بعدی اش اپیفانیوس فون سالامیس " اریگن " "رئیس بدعت گذاران " نامیده شد"تعیین شده است. مشکل دیگر این است که اصطلاحات "عرفان" و "عرفان" اساساً توسط مخالفان کلیسایی ابداع شده اند ، در حالی که کسانی که از خود نام می بردند بیشتر "مسیحیان" یا حتی مسیحیان " ارتدکس " نامیده می شدند. یک تفاوت اساسی بین منتقدان کلیسایی و کسانی که به اصطلاح عرفانی هستند این بود که این افراد بر دانش خود فرد ( عرفان یونانی ) تأکید کرده و "خود توانمند سازی موضوع دانش" را تبلیغ می کنند (استاکراد) ، در حالی که کلیسا تأکید زیادی بر محدودیت توانایی انسان برای دانش و بالاترین حقایقی را که فقط در وحی الهی آورده شده است ، که - با اشاره به جانشینی در مقام ( جانشینی رسولی)) - فقط در نوشته های ( شرعی ) به رسمیت شناخته شده توسط آن و در فرمول های اعترافی ثابت تجویز شده توسط آن یافت می شود. به طور خاص ، اختلافات به ویژه در مورد طالع بینی و سحر و جادو ایجاد شد. از قرن چهارم میلادی ، قدرت کلیسا به حدی تحکیم شده بود که حتی انحرافات جزئی از "ایمان درست" را می توان با آتش یا شمشیر مجازات کرد. شواهد دیدگاه های این " بدعت گذاران " از بین رفته و تقریباً به طور کامل از بین رفته بود ، به طوری که تا اوایل قرن 20 فرد باید تا حد زیادی به توصیف دقیقاً بی طرفانه مخالفان اعلام شده مانند ایرنئوس از لیون اعتماد می کرد . تنها در سال 1945 در ناگ حمادی نبودمصر ، مجموعه ای از متون عرفانی را کشف کرد که از "پاکسازی ها" فرار کرده بودند و برای اولین بار به بینشی جامع و بدون تخریب در مورد آنچه که آنها مسیحیت واقعی یا ارتدکس می دانستند ، اجازه داد. [24] همین امر در مورد کشف در سال 1930 توسط مدینت مادی صدق می کند که قدیمی ترین نسخه های خطی اصلی مانوی (قرن 4) را حفظ کرده است. در اسطوره مذهب جهان دینی که از این نوشته ها بازسازی شده است ، مراحل چگونگی ورود نور به جهان و چگونگی بازگشت آن به پادشاهی نور از طریق همکاری انسان در همان مسیر شرح داده شده است. [25]

قرون وسطی
در قرون وسطی ، قطعات زیادی از این آموزه های باستانی را به فراموشی در منطقه فرهنگی مسیحی سقوط کرد، در حالی که آنها را حفظ در اسلامی منطقه و اغلب گرفته و تا حدودی نیز جریان به یهودی عرفان . به طور خاص ، آموزه هایی که به معنای نجات فردی باشد یا به اسناد مذهبی مراجعه کنند که به قانون مقدس کتاب مقدس راه پیدا نکرده بودند ، از مسیحیت ارتدکس حذف شدند. علاوه بر این ، ادیان بت پرست ("بت پرستی") در مدیترانه به حیات خود ادامه دادند و بخصوص آیین مانو ، زرتشت و اسلام در خاورمیانه باقی ماندنددر کنار مسیحیت ارتدکس وجود دارد. [26]

از طرف دیگر ، در دومی ، صومعه هایی که به تازگی در حال ظهور هستند - به ویژه آنهایی که از نظم بندیکتین تأسیس شده اند و در سال 529 تأسیس شده است - فضایی را برای پرورش عرفان های قابل تأمل فراهم می کردند ، که اکنون نیز به شمال گسترش یافته است. برخی از نوشته هایی که در قرون 5 و 6 ظاهر شده اند ، برای عرفان قرون وسطایی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده اند ، نویسنده آن دیونیسیوس آرئوپاگیتا ، معاصر پولس نام داشت که پل در اعمال رسولان نوشتذکر شده. این دیونیزیوس یک الهیات کاملاً منفی «افلاطونی» را نشان می داد که در آن اظهار داشت خدا برای همه دانش های متعارف غیرقابل دسترس است. فقط انصراف كامل از "دانش" به معنای متعارف "وحدت" با خدا را میسر می سازد و بنابراین دانشی فراتر از آن چیزی است كه قابل شناخت است. علاوه بر این ، دیونیزیوس اولین کسی بود که سلسله مراتبی ساختاری از فرشتگان ، یعنی ح موجودات معنوی واسطه بین خدا و انسان هستند. فقط حدود هزار سال بعد بود که تردیدهای جدی در مورد اینکه آیا نویسنده این نوشته ها می تواند واقعاً همان نویسنده پولس باشد ، به وجود آمد و امروزه ثابت شده است که می توان آنها را در اوایل قرن 5 نوشت. [27] بنابراین امروزه بیشتر نویسنده خوانده می شودPseudo-Dionysius areopagita .

از قرن 8 به بعد ، تحت حکومت مورها ، که در مسائل دینی بسیار مدارا داشتند ، همه نوع معنویت اسلامی ، یهودی و مسیحی می توانستند در همزیستی مسالمت آمیز رشد کنند ، که در این میان به ویژه باید از تصوف اسلامی نام برد. افلاطون و دیگر فلاسفه یونانی نیز از اینجا در اروپای غربی بیشتر شناخته شده بودند. [28]

چهره برجسته عرفان اوایل قرون وسطا و در عین حال مهمترین فیلسوف عصر وی ، یوهانس اسکاتوس اریوگنا بود که در قرن 9 زندگی می کرد و توسط امپراتور چارلز طاس به مدرسه دربار پاریس منصوب شد. تعالیم وی به شدت تحت تأثیر دیونیسیوس آرئوپاگیتا و نئوپلاطونیسم بود و او اولین ترجمه های قابل استفاده از آثار دیونیزیوس را به لاتین ارائه داد که می تواند تأثیر آنها را در غرب نیز گسترش دهد. موضوع اصلی تدریس خود را از بازگشت انسان به خدا، "تبدیل شدن به خدا" (لاتین بود deificatio یا یونانی théosis) با افزایش آگاهی ، به معنای نئوپلاطونیسم. مسلماً ، دیدگاه های وی در حالی که هنوز زنده بود توسط سنود محلی محکوم شد و در قرن سیزدهم ، به دستور پاپ ، همه نسخه های ملموس از اثر اصلی وی از بین رفت. [29]


Cathars در سال 1209 از Carcassonne اخراج شدند
حرکتی قابل مقایسه با Gnosis اولیه مسیحی ، Cathars است که گزارش هایی از اواسط قرن 12 در مورد آنها موجود است ، اما منشا آنها تا حد زیادی مبهم است. کانون این حرکت معنوی به سرعت در حال گسترش در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا بود. در نقاط اساسی از کاتولیک روم منحرف شدتدریس و به همین دلیل خیلی زود با آن مخالفت شد. Katherertum عمدتاً با معنویت انجیل یوحنا مرتبط بود ، در حالی که بخشهای زیادی از عهد عتیق را رد می کرد. بعلاوه ، این مسیح را به عنوان یک انسان نمی دید ، بلکه به عنوان یک منجی فرستاده شده از بهشت ​​مشاهده می شود. کاتارها نجات را در این واقعیت می دیدند که روح انسان از دنیای مادی ، که تاریک به حساب می آمد ، به خانه نور خود باز می گردد. جامعه Cathar کاملاً سلسله مراتبی بود. فقط حلقه كوچك "كمال یافته" كه در زهد سخت به سر می برد در آموزه مخفی آنها آغاز شد. به عنوان یک "کلیسای ضد" که در مناطق وسیعی از جنوب فرانسه بخصوص محبوبیت دارد ، به مهمترین رقابت کلیسای روم در قرون وسطی تبدیل شد ، تا اینکه به یک جنگ صلیبی واقعی تبدیل شدنامیده می شود ، در نتیجه آن Catharism به طور کامل نابود شد. [30]

کابالای یهود به عنوان یک آموزه سری جدید عرفانی در جنوب فرانسه و اسپانیا در قرن 12 ظاهر شد ، که در ابتدا در آیین یهود اهمیت زیادی پیدا کرد ، اما بعداً در تاریخ باطنی گرایی خارج از آن نیز نقش مهمی ایفا کرد. کابالا که در ابتدا به تفسیر متون مقدس ( تورات ) محدود می شد ، به زودی تعالیم کلامی مستقلی را نیز توسعه داد (به سفیروت مراجعه کنید ) ، که با عناصر جادویی ( تشریفات مذهبی ) مرتبط بود . برخی از کابالیست ها (برجسته ترین ابراهیم ابولافیا ) این دیدگاه را داشتند (مانند عرفان مسیحی) که نه تنها می توان تورات را تفسیر کرد ، بلکه از طریق تجربه عرفانی مستقیم نیز می توانمی تواند به دانش "مطلق" برسد. [31]


هیلدگارد فون بینگن: کتاب آثار الهی ، نمایشی از بینش انسان به عنوان بخشی از کیهان
تا قرن سیزدهم ، بخشهای قابل توجهی از آنچه بعداً در مسیحیت رسمی باطنی خوانده می شود ، وجود دارد ، از جمله آموزه های کیهان شناسی ، تفکر بر اساس مکاتبات ، تخیل و ایده تحول معنوی. نمونه هایی از این عارف هیلدگارد فن بینگن در آلمان، افلاطونی مدرسه شارتر در فرانسه ( Bernardus Silvestris ، گیوم کونچ ، Alanus AB Insulis )، در ایتالیا رویایی یواخیم فون Fiore در و فرانسیسکوییها، در اسپانیا نوافلاطونی، آموزش کابالا مربوط به از Mallorcan رامون لیول و در انگلستان مدرسه آکسفورد (عرفان نور از رابرت گروستست ، کیمیاگری و طالع بینی از راجر بیکن ). با این وجود ، در حدود سال 1300 ، گرایش به دین گرایی در الهیات حاکم شد و بر خردگرایی تأکید کرد و تخیل را رد کرد. [32]

به ویژه عرفان در نیمه اول قرن 14 میلادی رونق و محبوبیت چشمگیری را تجربه کرد ، زیرا نمایندگان آن به استفاده از زبان بومی محلی به جای لاتین روی آوردند . مهمترین آنها در اینجا دومینیکنهای آلمان مایستر اکهارت ، یوهانس تاولر و هاینریش سوئز بودند . با این حال ، چنین مواردی در هلند ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا نیز وجود داشت. با تمام تنوع تجربه درونی که توسط این عرفا توصیف شده و اصطلاحاتی که آنها به کار بردند ، هدف Unio mystica ، اتحاد عرفانی یا اجتماع ، برای آنها بوداز انسان با خدا ، با هم ، "تولد خدا در روح" عرفان قرون وسطایی در تفکر عرفانی اکارت به اوج خود رسید. در عین حال ، نقطه آغازین جهت جدیدی در عرفان است که باید تأثیر خوبی در اوایل دوره مدرن داشته باشد. از نظر او ، «عرفان» نه به معنای خلسه ذهنی ، بلکه به معنای طرز تفکر خاصی بود که فراتر از بحث و استدلال است و منجر به درک فوری مطلق می شود ، حتی یکی شدن با آن. بنابراین اکهارت با یوهانس اسکاتوس اریوگنا ، شبه دیونسیوس آرئوپاگیتا و نوافلاطونی گره خورد. از آنجا که وی از زبان آلمانی بسیار استفاده کرد ، قدرتمندترین نماینده این جریان افلاطونی در الهیات مسیحی شد ،[33]

اعمال باطنی مانند جادو و طالع بینی در قرون وسطی معمول بود. این جادو نیز متعلق به فراخوانی ( فراخوانی ) شیاطین و فرشتگان بود ، که شیاطین وجود آنها را به عنوان فرشته افتاده در الهیات تشخیص دادند. کیمیاگری در قرن 12th شد اهمیت خاص، با منابع عربی و مسلمانان در اسپانیا آغاز می شود. [34]

اوایل دوران مدرن

Corpus Hermeticum ، چاپ فلاندر از 1643
در دوران رنسانس ، وقتی مردم به دوران باستان بازگشتند ، باطنی گرایی نیز اوج گرفت. تعیین کننده این امر کشف مجدد نوشته های مهم هرمتی ( Corpus Hermeticum ) ، اختراع چاپ با حروف فلزی متحرک ، که مخاطبان بسیار گسترده تری را باز می کند ، و تأثیرات اصلاحات بود . [35] آنتوان فایور ، استاد قدیمی تحقیقات باطنی ، حتی قرن شانزدهم را "نقطه شروع آنچه بعداً باید باطنی نامیده شود" می داند.، و بنابراین پدیده های قابل مقایسه را در دوران باستان و قرون وسطی فقط پیشگامان باطنی گرایی می داند : "وقتی علوم طبیعی از الهیات جدا شدند و آنها به خاطر خودشان دنبال شدند [...] ، باطنی گرایی به یک منطقه جداگانه تبدیل شد تشکیل، که در دوران رنسانس به طور روزافزونی رابط بین متافیزیک و کیهان شناسی " . [36]

جسم Hermeticum ، مجموعه ای از نوشته منسوب به ساختگی نویسنده هرمس Trismegistus ، شد کشف در مقدونیه در 1463 و به در اختیار داشتن حامی آمد کوزیمو د مدیچی در فلورانس . به نظر می رسید که این متون بسیار قدیمی هستند ، حتی قدیمی تر از نوشته های موسی و بنابراین کل سنت یهود-مسیحی ، و بیانگر نوعی "دانش اولیه" بشریت هستند. بنابراین کوزیمو بلافاصله ترجمه به زبان لاتین را سفارش داد که در سال 1471 ظاهر شد و احساسات زیادی ایجاد کرد. این مجموعه "فلسفه ابدی" نام داشت ( Philosophia perennis)) ، که ادیان مصر ، یونان ، یهود و مسیحی بر اساس آن به عنوان یک مخرج مشترک بنا شده اند. به لطف چاپخانه مورد استفاده گسترده قرار گرفت و تا سال 1641 25 چاپ مجدد انجام شد. همچنین به زبانهای مختلف دیگری ترجمه شده است. با این حال ، در قرن شانزدهم ، تردیدهایی در مورد تاریخ گذاری صحیح این متون بوجود آمد و در سال 1614 ، ایزاک کازوبون ، پروتستان پروتئین ژنو ، توانست اثبات کند که نوشتن آنها فقط در دوران پس از مسیحیت امکان پذیر بود. اما تا آن زمان آنها تأثیر عظیم خود را پیدا کرده بودند. [37]


مارسیلیو فیچینو ، نیم تنه در کلیسای جامع فلورانس
مترجم Corpus Hermeticum ، مارسیلیو فیچینو (1433–1499) ، همچنین آثار افلاطون و تعدادی از نوافلاطونیان را به زبان لاتین ترجمه و تفسیرها و مقدمه های خود را در زمینه فلسفه افلاطون نوشت. فقط به همین دلیل بود که نوافلاطونیان پس از فراموشی طولانی مدت بار دیگر شناخته شدند و کلمات افلاطون در دسترس قرار گرفت. این نیز تأثیر بسزایی داشت. اندیشه های افلاطونی در برابر الهیات ارسطویی قرار گرفتند . یکی از جنبه های این اختلافات مربوط به این پرسش بود که دانش بشری تا کجا می تواند پیش رود و در نتیجه یک درگیری اساسی از دوران مسیحیت اولیه احیا شود (نگاه کنید به بالا) برخی از نوافلاطونیست های دوره رنسانس حتی پانتیست بودندمواضعی که از نظر مسیحیت توحیدی با بدعت مرز بود. [38]

سومین تأثیر مهم در باطنی گرایی رنسانس از کابالا ناشی شد ، به این دلیل که روش های تفسیر اسناد مذهبی نیز توسط مسیحیان پذیرفته شد. مهمترین نمایندگان این " کابالای مسیحی " جیووانی پیکو دلا میراندولا (1494–1463) ، یوهانس روچلین (1522–1455) و گیوم پستل (1581–1510) بودند. در مرکز هرمنوتیک مسیحی-کابالیستی تلاش برای اثبات حقیقت پیام مسیحیان (مسیح مسیح است) بر اساس سنت اصلی یهود بود. که تا حدی ضد یهود بودPolemics متصل شدند (یهودیان کتاب مقدس خود را به درستی نمی فهمند) ، اما از طرف دیگر Inquisition را در صحنه صدا زدند ، که در نکوهش Reuchlin توسط پاپ در 1520 به اوج خود رسید. [39]

در آلمان ، هاینریش کورنلیوس آگریپا فون نتسهایم ، فیلسوف و متکلم کلن (1535-1486) "فلسفه غیبی" ( De occulta فلسفه ، 1531) را از عناصر هرماتیک ، نئوپلاطونی و کابالا ایجاد کرد . وی در این زمینه سه جهان را متمایز کرد: حوزه های عناصر ، آسمانی و الهی که بدن ، روح و روح انسان با آنها مطابقت دارد. وی آموزه باستانی چهار عنصر (زمین ، آب ، هوا و آتش) را با "جوهر پنجم" تکمیل کرد ، که از آن برای تعریف اصطلاح quintessence استفاده کردساخته شده آگریپا به سحر و جادو اهمیت می داد ، که از نظر او عالی ترین علم و متعالی ترین فلسفه بود. نه از طریق علم به معنای متعارف ، که به شدت آن را محکوم کرد ، بلکه تنها از طریق "حسن نیت" انسان می تواند در خلسه عرفانی به الهی نزدیک شود . [40]


پاراسلسوس ، 1540
تقسیم سه طرفه انسان و جهان نئوپلاطونی و مطابقت عالم کوچک (انسان) و جهان بزرگ نیز اساس آموزش پزشکی Paracelsus (1493-1541) است. وی علاوه بر چهار عنصر ، به سه اصل کیمیاگری (سال ، گوگرد و مرکوریوس) اهمیت زیادی می داد. پنج گانه Agrippa مربوط به Archaeus است ، یک نیروی سازمان دهنده و شکل دهنده. از نظر پاراسلسوس ، طالع بینی نیز به دارو تعلق داشت ، زیرا انسان تمام کیهان را در درون خود حمل می کند ، تشخیص و درمان نیاز به شناخت دقیق معادل های طالع بینی دارد و ارزیابی روند بیماری و اثرات داروها باید با در نظر گرفتن حرکات سیاره انجام شود. [41]

جوردانو برونو (1600-1548) یکی از مهمترین باطنی گرایان دوره مدرن اولیه است . او چندین کتاب در مورد جادو نوشت ، که آنها را با علوم طبیعی تجربی ( magia naturalis ) سازگار می دانست و از آموزه انتقال مهاجران روح حمایت می کرد . از طرف دیگر ، به نظر می رسید که نظرات باطنی از بسیاری جهات با علوم طبیعی سازگار است ، که با روحیه برونو خود را از جزم گرایی کلیسا آزاد می کند. "انقلابیون" نجومی نیکولاوس کوپرنیکوس (1443-1543) ، گالیله گالیله ای (1564-1642) و یوهانس کپلر (1571-1630) طرفداران سرسخت طالع بینی بودند ، کپلر و گالیله حتی آن را تمرین می کردند ، و ایزاک نیوتن(1643–1727) ، كه در كنار گالیله ، بنیانگذار دقیق علوم طبیعی به حساب می آید ، مقالاتی را نیز در مورد هرمتیك ، كیمیاگری و طالع بینی نوشت. [42]


Jakob Böhme: All Theosophical Writings ، 1682
در قرون 16 و 17 ، نظریه مسیحی "کلاسیک" با خواسته مارتین لوتر مبنی بر اعتماد به یک رویکرد فردی نسبت به خدا علاوه بر کتاب مقدس گره خورد . مهمترین نماینده آن جاکوب باهمه (1624–1575) کفاشی بود که پس از یک بحران سخت زندگی در 25 سالگی دید عرفانی داشت و بعدا در مورد آن نوشت به گفته باهمه ، نقطه شروع همه موجودات "خشم خدا" است ، که او آن را مانند عهد عتیق ، به عنوان واکنش در برابر خطاهای انسانی توصیف نمی کند ، بلکه آن را به عنوان یک اصل اولیه ارادی که قبل از آفرینش ، حتی "قبل از زمان" وجود دارد توصیف می کند. در مقابل خشم عشق است که به عنوان پسر خدا یا به عنوان تولد دوباره او دیده می شود. انسان فقط زمانی می تواند این "خدا را که دوباره متولد شده" را تشخیص دهد و خودش با جنگ با خدا "دوباره متولد شود" و با یک عمل فیض و از طریق کسب علم مطلق ، از این مبارزه نجات یابد. این دکترین عرفان بوهمه در نظر گرفته شد بدعتو پس از آنکه اولین نسخه خطی که برای انتشار در نظر گرفته نشده بود به دست یک کشیش رسید ، نویسنده موقتاً زندانی شد و سرانجام از انتشار منع شد. سالها بعد (از سال 1619) ، او با این ممنوعیت مخالفت کرد و نوشته های او سهم عمده ای در رشد آگاهی معنوی مبتنی بر پروتستانیسم داشت . [43]


یوهان والنتین آندره ، 1639
در سال های 1614 تا 1616 برخی از نوشته های اسرارآمیز ظاهر شد که باعث ایجاد احساساتی شد. نویسندگان ناشناس آن به شخصیت اسطوره ای کریستین روزنکروتس اشاره کردند که گفته می شود از سال 1378 تا 1484 زندگی می کرده و میراث وی را در قبر وی کشف کرده اند. کسانی که از اولین Rosicrucians هستندآموزش تبلیغی ترکیبی از سنتهای مختلف فلسفی باطنی و طبیعی با ایده "اصلاح کلی" کل جهان است. انتشار آنها جنجالی از نظرات تأیید و تأیید را برانگیخت. در اوایل سال 1620 ، بیش از 200 نشریه مرتبط منتشر شده است. طبق دانش امروز ، دستور ظاهراً مخفی پشت آن احتمالاً فقط شامل چند نفر در دانشگاه توبینگن ، از جمله یوهان والنتین آندره (1586–1654) بود. [44]

روشنگری و عاشقانه
یک نقطه عطف مهم در پذیرش آموزه های باطنی توسط کلیسای غیرمتعهد و تاریخ بدعت گوتفرید آرنولد مشخص شد که در سال 1799/1699 منتشر شد ، و در آن برای اولین بار مروری بر دیدگاه های "بدیل" در مسیحیت بدون محکوم کردن آنها به عنوان بدعت ها ارائه شد. پروتستان ، آرنولد ، گنوز را به ویژه با توصیف آن به عنوان جستجوی " دینداری اصیل" توانبخشی کرد . [45]

در قرن هجدهم در مقایسه با "کلاسیک ها" مانند جاکوب باهمه نظریه پردازی کم بینشی ، اما روشنفکرانه تری شکل گرفت. مهمترین نماینده آن ، فردریش کریستف اوتینگر (1702–1782) ، همچنین یک مبلغ مهم کابالای لوریان در جهان آلمانی زبان بود. اولین ترجمه آلمانی در سال 1706 باعث شناخته شدن بیشتر Corpus Hermeticum و موضوع بازنمایی های علمی شد. عناوینی مانند خون آشام سازی و جادوگری و چهره هایی مانند کنت سنت ژرمن و الساندرو کالیسترو محبوب بودندرونق داشت علاوه بر این ، یک باطنی گرایی نهادینه شده خود را در قالب برادری ها ، سفارش ها و لژهای مخفی تثبیت کرد (به ویژه Rosicrucians و قسمت هایی از فراماسونری ). [46]


امانوئل سوئدبورگ
دانشمند و مخترع مشهور سوئدی امانوئل سوئدبورگ (1688–1772) ، که مانند باهمه ، به دلیل دیدگاه هایی که در سال 45/1744 داشت ، عارف و تئوسوفی شد ، موقعیت ویژه ای را در زمینه دین شناسی اشغال می کند . سوئدبورگ متقاعد شده است که ما با ناخودآگاه خود در دنیایی معنوی فراتر از آن زندگی می کنیم ، که در آن هنگام مرگ آگاهانه "بیدار می شویم". وی به عنوان نویسنده تعدادی از آثار گسترده ، خیلی زود پیشرفت کرد و به یکی از تأثیرگذارترین و در عین حال جنجالی ترین عارفان عصر روشنگری تبدیل شد . پیروان تعالیم وی جامعه ایمانی را تأسیس کردند: " کلیسای جدید"، اما او در بین تئوسوفهای زمان خود کمی بی ارزش ماند و مهمترین منتقد او کسی نبود جز امانوئل کانت (1804-1724) ، که در سال 1766 جزوه رویاهای یک بیننده را به او اختصاص داد. [47]

در دوران روشنگری ، که کانت از مهمترین متفکرانش از طریق کارهای مهم بعدی خود پیش می رفت ، باطنی گرایی به یک مخالفت قدرتمند دیگر در کنار کلیساهای مستقر تبدیل شده بود. کانت به دلیل درک درستی از عقل و دانش ، اگرچه خودش در سن جوانی به آموزه مهاجرت جان ها پایبند بود ، اما مجبور شد آموزه هایی مانند سوئدبورگ را رد کند و در این مدت خیلی زود اکثر دانشمندان پیرو او شدند. به گفته کانت ، درست است که هیچ کس نمی تواند ثابت کند ادعاهای سوئدبورگ در مورد وجود اشباح و امثال آن نادرست است ، اما برعکس آن نیز نمی تواند وجود داشته باشد ، و اگر کسی حتی یک داستان شبح را نیز به عنوان واقعیت بپذیرد ، بدین ترتیب می توان به کل تصویر شخصی خود از علوم طبیعی تبدیل شد. زیر سوال بردن. [48]


فیلیپ اوتو رانگه: صبح ، 1808
از طرف دیگر ، فراماسونها نشان می دهند که روشنگرایی و باطنی گرایی لزوماً نباید در تقابل با یکدیگر باشند ، در این امر یک طرفدار فعال روشنگری منطقی و یک علاقه گسترده به باطنی گرایی وجود داشته و "روشنگری" اغلب با تلاش برای دانش "بالاتر" برابر می شود ، مرتبط با نقوش باطنی تحول فرد. مدال Esoterically گرا در قرن 18 متعلق بسیاری از مردم مهم است، در میان آنها پروس ولیعهد و بعد از پادشاه فردریش ویلهلم دوم. ، که دستوراما فقط تا زمان تاج گذاری او وجود داشته است ، زیرا از نظر اجرای دستور ، هدف خود را برآورده کرده است. اگرچه برخی از اشراف دیگر نیز فراماسونرهای مهمی بودند ، اما فراماسونری به طور کلی در تقویت بورژوازی رهایی بخش علیه دولت مطلقه نقش داشت . [49]

اندیشه های باطنی تا حد قابل ملاحظه ای در فلسفه و هنر طبیعی رمانتیسیسم آلمان سرازیر شد. چنین بود فرانتس فون باادر (1981-1765) در عین حال یک فیلسوف بزرگ طبیعی و تئوسوفیست برجسته این دوره. در احترام اخیر ، او به شدت به بöهمه جلب کرد ، البته به روشی فوق العاده سوداگرانه. در شعر عاشقانه ، تأثیر باطنی به ویژه در نوالیس (1801-1772) مشهود است ، اما برای مثال در یوهان ولفگانگ فون گوته (1832-1749) ، جاستینوس کرنر (1862-1786) و چندین شاعر مهم دیگر نیز مشهود است . نوالیس طبیعت را به عنوان یک کل موجود بزرگ درک می کند ، که انسان در آغاز کار با آن استآگاهانه ادغام می شوند. وی همچنین نمادهای کیمیاگری و ماسونی را به کار گرفت. از نظر موسیقی ، باید اپرای موتزارت " فلوت جادویی" را که در محیط ماسونی نوشته شده است ، در نقاشی فیلیپ اوتو رانژ ذکر کرد . [50]

مدرن
با استقرار شیمی مدرن در اواخر قرن 18 (به ویژه از لاوازیه نوشته 1787/1789)، کاهش کیمیاگری "عملیاتی"، آغاز شد که در ابتدا کمی برای تحت تاثیر قرار دهد محبوبیت خود را، و نیز وجود دارد به عنوان یکی بود "معنوی" کیمیاگری شکل خاص گنوز ادامه دارد. همچنین ، در این زمان مباحث آشنای الکتریسیته و مغناطیس باطنی بود ، به ویژه پزشک سوابایی ، فرانتس آنتون مسمر (1815-1734) با نظریه " مغناطیس حیوانات ""بیرون ایستاد. مسمر ایده قدیمی کیمیاگری در مورد مایعی نامرئی را که از همه جا عبور می کند با مفهوم مدرن مغناطیس و ادعای استفاده از آن برای درمان بیماری ها مرتبط دانست. پس از استقرار وی در پاریس در سال 1778 ، دستگاه های درمانی "مغناطیسی" وی به ویژه صحنه قهوه خانه محلی را فتح کرد. "روش درمانی" او از نشستن در چنین دستگاه را در گروه، در حال سقوط به یک ترنس و شور و شعف و اجازه دادن به "مغناطیس" از افراد سالم جریان درگیر را به او، می تواند به عنوان یک پیشرو از بعد ها spiritualistic جلسات احضار ارواح . [51]


خواهران فاکس ، در سال 1852 ، بنیانگذاران روح گرایی در نظر گرفته می شوند.
در پایان قرن هجدهم ، به نظر می رسد که این روش معمولاً زنان را در یک "خواب مغناطیسی" جبران می کند و سپس به نظرسنجی های جهان معنوی می پردازد. جاستینوس کرنر فوق الذکر در منطقه آلمانی زبان با این مسئله سرو کار داشت . اصلاح این عمل معنویت گرایی است که از سال 1848 با دو خواهر در ایالات متحده آغاز شد ، اما به سرعت به اروپا گسترش یافت و میلیون ها پیرو پیدا کرد. در اینجا نیز ، یک شخص به عنوان یک " رسانه " عمل می کند"، و س questionsالاتی مطرح می شود که به روح مردگان می پردازد. با حرکت دادن میزی که جلسه در آن برگزار می شود ، از ارواح بخواهید که پاسخ دهند. در ارتباط با ایده تناسخ ، یک دین واقعی از آن شکل گرفت. [52]

Éliphas لوی (1810-1875) در نظر گرفته می شود بنیانگذار فلسفه رمز وسر در معنای دقیق کلمه در نیمه دوم قرن 19th . اگرچه آثار او فقط "مجموعه های ماهرانه ضعیفی" بودند (Faivre) ، اما او در بعضی مواقع مهمترین باطنی بود. کارهای گسترده غیبی پاپوس (1916-1865) نیز تأثیرگذار بود . در منطقه آلمانی زبان ، بیش از هر چیز باید از فرانتس هارتمن (1912-1838) نام برد. این غیبت یک خلاف جریان در برابر اعتقاد غالب به علم و در برابر خلع ید جهان توسط ماتریالیسم بود . با این حال ، او خود را مدرن می دانست (فایور او را پاسخی از مدرنیته می خواندو به طور کلی پیشرفت علمی را رد نکرد ، اما سعی کرد آن را در یک چشم انداز گسترده تر ادغام کند. [53]

یک ویژگی مدرنیته ، که توسط روشنگری قرن هجدهم شکل گرفت ، بلکه توسط نئوکانتیانیسم قرن نوزدهم شکل گرفت ، جدایی فزاینده مادی و مقدس است - متعالیمناطق واقعیت. از یک طرف ، طبیعت و کیهان به طور فزاینده ای منطقی درک می شوند و بنابراین "ناامید می شوند" ، از سوی دیگر ، به ماورا یک سطح فرا دنیایی اختصاص داده می شود. این امر همچنین می تواند باعث ایجاد واکنش متقابل شود که می خواهد دوباره طبیعت ، کیهان و واقعیت مادی را مقدس جلوه دهیم و بنابراین جدایی بین حوزه دنیایی و فرا جهانی را از بین ببرد. از آنجا که اعتقاد به قابل پیش بینی بودن همه چیز و توضیح پذیری اساسی کیهان ، خود نتیجه تحول در تاریخ دین است ، یعنی روح و روان کیهانی که قبلاً در مفهوم عهد عتیق از خلقت گذاشته شده است ، رویگردانی مدرن از این سنت دینی نیز می تواند از باور دور شود. علم عقلانی را به خودش بیاورد. [54]این می تواند به این اعتقاد منجر شود که هیچ یک از آیین ها ، مانند مسیحیت و علم از حاکمیت "واقعی" بر جهان برخوردار نیستند ، اما توضیح جهان تنها با تفسیر علمی و معنوی امکان پذیر است. گروههای مختلفی که می توانند به باطنی گرایی مدرن اختصاص داده شوند دقیقاً این عقیده را نشان می دهند. [55]


هلنا پتروونا بلاواتسکی ، 1877
به تعبیری محدودتر ، سال 1875 اغلب به عنوان سال تولد باطنی گرایی غربی مدرن شناخته می شود ، که توسط بنیاد انجمن تئوسوفیک (TG) در نیویورک مشخص شده است. آغازگر و سپس رئیس جمهور این جامعه هنری استیل اولکوت (1907-1832) وکیل مشهوری بود که مدتها به مباحث باطنی علاقه داشت و به فراماسونرها نزدیک بود . مهمترین فرد ، به سرعت ، شریک اولکوت ، هلنا پتروونا بلاواتسکی شد(1831-1891). HPB ، همانطور که بعداً بیشتر نامیده شد ، ریشه آلمانی-اوکراینی داشت و سالهای زیادی را در مناطق زیادی از جهان سفر کرده بود. او از دوران کودکی در ارتباط پزشکی با "استادان" معنوی در هند ایستاده بود ، که از آن (طبق یک دفترچه یادداشت قبلبنیانگذار TG) "دستورالعمل" ایجاد یک جامعه فلسفی- مذهبی را به مدیریت اولکات دریافت کرده بود. اولکات همچنین به دستورالعمل های "استادان" ، که به صورت نامه دریافت کرده بود ، تکیه کرد. اهداف TG به شرح زیر فرموله شد: اولاً ، آنها باید هسته اصلی برادری جهانی بشر را تشکیل دهند ، ثانیا ، تحریک سنتز مقایسه ای مطالعات دینی ، فلسفه و علوم طبیعی ، و ثانیا ، قوانین طبیعی و نیروهای غیر قابل توضیح در انسان را تحقیق کنند. واژه "تئوسوفیک" ظاهراً در مدت کوتاهی از لغت نامه گرفته شده است. [56]

اندکی پس از تأسیس TG ، بلاواتسکی شروع به نوشتن اولین کتاب پرفروش خود با نام The Unveiled Isis ( Isis Unveiled ) کرد که در سال 1877 منتشر شد و اولین نسخه آن پس از ده روز به فروش رسید. در این مقاله و سایر نوشته ها - اثر اصلی The Secret Doctrine ( آموزه راز)) در سال 1888 ظاهر شد - HPB خطوط باطنی سنت دوران مدرن را بسته و شکل جدیدی به آنها داد. ارتباط با آموزه های معنوی شرقی که از دوران رمانتیک بسیار مورد توجه بود ، اما اکنون به عنوان خالص ترین "شاهد اولیه" بشریت ، که در باطن گرایی قرن بیستم تعیین کننده بود ، مورد توجه قرار گرفت ، از اهمیت بسیاری برخوردار بود. باید شکل بگیرد خود بلاواتسكی اظهار داشت ، از یك طرف ، وی دانش خود را تا حدود زیادی مدیون "حضور" تقریباً روزانه ی یك "استاد" (كه صد سال بعد " كانال سازی " نامیده می شود ) می داند. با این حال ، در پیشگفتار دکترین راز ، ادعا شد که این سند صرفاً یک سند شرقی و قبلاً مخفی است ( کتاب دزیان) برای ترجمه و اظهار نظر. با این حال ، حتی پس از انتشار مقاله Isis Unvelled ، منتقدان نشان دادند که محتوای این کتاب تقریباً به طور کامل در سایر ادبیات معاصر یافت می شود ، بطوریکه بیشتر کتاب های مورد بحث بلافاصله برای کتابخانه Olcott در دسترس HPB است. با این حال ، این تأثیر چشمگیر کار او را کم نکرد. [57]


صلیب گل رز هرمتیک طلوع طلایی
در اواخر قرن نوزدهم ، یک سری کامل از جوامع ابتکاری جدید و نظم های جادویی در محیط جامعه تئوسوفیک ، عمدتا در سنت ماسونی و روسای کرواسی ، از جمله نظم هرمتیک طلوع طلایی (1888) ظهور کرد . این نظم با الهام از کابالای مسیحی و تاروت ، با مصریان و سایر خدایان باستان سروکار داشت و فضای قابل توجهی به جادوی تشریفاتی می داد . آلیستر کراولی (1875–1947) ، که بعداً به Ordo Templi Orientis (1901) پیوست که در وین تاسیس شد ، و این یکی که از نظر جنسی جادویی بود ، به عنوان نماینده دومو صف آرایی ضد مسیحی داد. کراولی مهمترین شعبده باز قرن بیستم محسوب می شود. [58]

در آلمان ، فرانتس هارتمن در سال 1886 یک بخش آلمانی از انجمن تئوسوفیک و در سال 1888 یک دستور روزی کروکیان تأسیس کرد. از اهمیت بیشتری برخوردار بود رودولف اشتاینر (1925-1861) ، که در 1902 دبیر کل بخش تازه تأسیس آلمان TG شد. اشتاینر دست کم در سالهای نخست بسیاری از بلاواتسکی را تحویل گرفت ، اما به شدت تحت تأثیر آثار علمی گوته و فلاسفه آلمانی مانند ماکس استیرنر و فردریش نیچه قرار گرفت و سرانجام آموزه مسیحی - اشرار خود را که با عرفان مرتبط بود ، توسعه داد ، که بعداً " آنتروپوزوفی "پس از شکستن از طریق فراخوانیآنی بسانت نماینده جامعه بین المللی تئوسوفی بود. لئوپولد زیگلر (1881–1958) به عنوان نماینده یك نظریه مسیحی در آلمان طبق سنت یاكوب باهمه و فرانتس فون باادر نیز باید در قرن بیستم ذکر شود. [59]

محبوب ترین شاخه باطنی گرایی در قرن بیستم ، بدون شک طالع بینی بود . این نیاز به احیای وحدت از دست رفته انسان و جهان با کمک اصل مکاتبه را تأمین می کند . علاوه بر کاربرد عملی ، این می تواند جنبه "عرفانی" نیز داشته باشد به این صورت که فرد سعی در تفسیر "نشانه ها" و توسعه یک زبان جامع دارد. دوگانگی مشابه عمل و عرف نیز در تاروت و تمایز بین جادوی تشریفاتی و ابتکاری دیده می شود . [60]


سی جی یونگ 1912
کارل گوستاو یونگ (1961-1875) تأثیر بسزایی در توسعه باطنی گرایی عامه پسند در دهه های اخیر داشت (" عصر جدید " ). یونگ وجود نمادهای معنوی جهانی را که آنها را " کهن الگوها " خواند ، فرض کرد و سعی در شناسایی آنها از طریق تحلیل تاریخ دین و به ویژه تاریخ کیمیاگری و طالع بینی داشت. در این دیدگاه ، تحول درونی ماهر به محتوای اصلی عمل باطنی تبدیل شد ، بنابراین تو. آ. در طالع بینی "روانشناختی". این مبتنی بر مفهومی از روح است ، مشابه آنچه توسط نئو-افلاطونیان باستان و در آن استفاده شده استمتفکران دوره رنسانس مانند مارسیلیو فیچینو و جیووانی پیکو دلا میراندولا را می توان یافت. برخلاف روانشناسی سنتی ، که مبتنی بر رویکرد مکانیکی - علمی پزشکی است و صحبت از یک روح را نتیجه گمانه زنی متافیزیکی ، یعنی غیرعلمی می داند ، در اینجا روح به "هسته واقعی" شخصیت ارتقا می یابد و کاملاً مقدس است ، یعنی . ح ذاتاً الهی تلقی می شوند. انسان با غوطه ور شدن در الوهیت خود ، که برخلاف برخی آموزه های شرقی ، به فرد نسبت داده می شود ، برای رسیدن به کمال تلاش می کند . [61]

مفهوم ناخودآگاه جمعی یونگ ، که از تئوری کهن الگوها ساخته شده است ، همچنین یکی از ریشه های روانشناسی فرا شخصی است که فرض می کند سطوحی از واقعیت وجود دارد که می توان از مرزهای شخصیت عادی عبور کرد و مشارکت مشترک در یک جهان نمادین همه جانبه امکان پذیر است. . چنین ایده هایی در جنبش هیپی آمریکایی با علاقه زیادی به فنون مراقبه شرقی و داروهای روانگردان ترکیب شده است . مهمترین نظریه پردازان این حرکت فرا شخصی استانیسلاو گروف و کن ویلبر هستند. گروف با LSD آزمایش کرد و سعی در ایجاد سیستمی از حالات هوشی "فراشخصی" داشت. [62]


ادگار کیس 1910
برای برقراری ارتباط با موجودات متعالی در حالت آگاهی تغییر یافته (به عنوان مثال در خلسه ) ، اصطلاح "کانال گذاری" در دهه 1970 تأسیس شد. پیشگویی های Edgar Cayce (1877–1945) در این منطقه بسیار محبوب شد . دیگر رسانه های مهم جین رابرتز (1929–1984) ، هلن شوكمن (1909–1981) و شرلی مك لاین بودند یا هستند . آموزه های تئوسوفیسم هایی مانند هلنا پتروونا بلوواتسکی و آلیس بیلی نیز باید در اینجا گنجانده شود ، و چیزی قابل مقایسه را می توان در نئو شمانیسم ، در مدرنیسم یافت.جنبش جادوگرها و در نئوپانگاری . آنچه در همه آنها مشترک است ، اعتقاد به وجود جهانهای دیگر و امکان به دست آوردن اطلاعاتی از آنهاست که می تواند در این جهان مفید باشد. [63]

یکی دیگر از موضوعات اصلی باطنی امروزی ، برداشت های جامع از طبیعت است که به موجب آن رویکردهای فلسفی علمی یا طبیعی پایه و اساس یک عمل معنوی را تشکیل می دهند. یک نمونه از این موارد اکولوژی عمیق است ، ترکیبی متمرکز از موضوعات اخلاقی ، سیاسی ، بیولوژیکی و معنوی که کاملاً بر ضد انسان گرایی حاکم است ( Arne Næss ، deep ekology ، 1973). اکولوژی عمیق کل زیست کره را یک "شبکه" منسجم و واحد می داند که نه تنها به این ترتیب شناخته می شود بلکه در بعد معنوی نیز تجربه می شودباید باشد. مرتبط با این فرضیه Gaia جیمز لاولاک است که کل سیاره زمین را به عنوان یک موجود زنده در نظر می گیرد و مفاهیم مرتبط با آن توسط دیوید بوم ، ایلیا پریگوجین ، دیوید پیت ، روپرت شلدریک و فریتجوف کاپرا ، که می تواند به صورت خلاصه "علم عصر جدید" باشد. [64]


Goetheanum در دورناخ ، مرکز انجمن انسان شناسی
در زمینه فراماسونری و Rosicrucianism ، جوامع ابتدایی متعددی در قرن بیستم تاسیس شدند. دستور Rosicrucian AMORC ، که در سال 1915 تأسیس شد ، تأثیر ویژه ای داشت . در منطقه آلمانی زبان ، جامعه انسان شناسی با مرکزیت خود در دورناچ در نزدیکی بازل مهمترین مهمترین انجمن است که با موفقیت مدارس والدورف که بر اساس انسان شناسی کار می کنند ، تقویت می شود . انجمن تئوسوفی از هم جدا پس از مرگ بلاواتسکی در چندین گروه که امروز در کشورهای مختلف بسیار فعال هستند سقوط کرد. [65]

همانند رمانتیسیسم ، تأثیرات باطنی در هنر و ادبیات نیز در دوران معاصر قابل اثبات است. این ، برای مثال ، در معماری رودولف اشتاینر ( گوتئانوم ) ، در موسیقی الكساندر اسكریابین ، شعرهای آندره بلی ، درام های آگوست استریندبرگ و آثار ادبی هرمان هسه ، و همچنین در زمینه های علمی تخیلی جدیدتر مانند سه گانه فیلم جنگ ستارگان توسط جورج لوکاس . انجمن تئوسوفی نیز تأثیر بسزایی در هنرهای تجسمی داشتبیرون نمونه هایی از طراحی هنری در خدمت باطن گرایی برخی ورق های تاروت و تصاویر موجود در برخی از کتاب های باطنی است. موسیقی ریچارد واگنر و نقاشی های آرنولد بوکلین به معنای دقیق تحت تأثیر باطنی نبوده بلکه از اشیا popular محبوب تفسیر باطنی تأثیر پذیرفته است . [66]

باطنی به عنوان موضوع تحقیقات علمی
منشأ تحقیقات باطنی
آنچه اکنون به عنوان باطنی گرایی غربی از آن یاد می شود ، ظاهراً برای اواخر قرن هفدهم برای اولین بار به عنوان یک زمینه مستقل و منسجم شناخته شد. در سال 1690/1691 ارگوت دانیل کولبرگ اثر جدلی خود را با عنوان مسیحیت افلاطونی- هرمتی منتشر کرد و در سال 1699/1700 کلیسای بی طرف و تاریخ بدعت گوتفرید آرنولد دنبال شد ، که در آن او از انواع مسیحیت از دیدگاه مسیحی - تئوزوفی دفاع می کرد که تا آن زمان به عنوان بدعت طبقه بندی می شد. این اثر کلامی با اثری فلسفی - تاریخی دنبال شد ، در ابتدا " Historia critica Philosophiae" از یوهان جاکوب بروسکر(1742–1744) ، كه در آن با جریانات مختلفی مقابله می شد ، كه امروزه به باطن گرایی غربی نسبت داده می شود ، و سرانجام گنوز مسیحی یا فلسفه دین مسیحی در توسعه تاریخی آن (1835) توسط فردیناند كریستین بائور ، كه خط مستقیمی از عرفان باستان از طریق یعقوب باهمه تا آرمان گرایی آلمان . [67]

در سیر بعدی قرن نوزدهم ، چنین مباحثی تا حد زیادی از گفتمان علمی حذف شدند ، زیرا به عنوان محصولات شور و شوق غیر منطقی در نظر گرفته می شدند یا به عنوان پیش علمی طبقه بندی می شدند (کیمیاگری به عنوان شیمی اولیه یا طالع بینی به عنوان نجوم اولیه). در عوض ، غیبت گرایانی مانند الیفاس لوی یا هلنا پتروونا بلاواتسکی "تاریخچه" گسترده ای از باطن نویسی نوشتند ، كه در آن ، همانطور كه ​​هانگراف می نویسد ، تخیل خود جایگزین یك بررسی انتقادی از واقعیت های تاریخی می شود ، كه حتی به محققان جدی نیز كمك می كند تا از این موضوع پرهیز كنند. این بود تا 1891-1895 که کارل Kiesewetter شروع با خود تاریخ فلسفه رمز وسر مدرنیکی دیگر از مطالعات مهم آکادمیک ، به دنبال منابع Les occultes du Romantisme توسط آگوست ویات (1927) و هشت جلد تاریخ سحر و علوم تجربی لین تورندایک ( 1958-1923 ). یک دیدگاه جامع از باطنی غرب، که تقریبا مربوط به منظر پژوهش مشکوک امروز، به نظر می رسد برای اولین بار به شده است توسعه خواهد-اریش Peuckert در خود Pansophie، در سال 1936 منتشر - تلاش در تاریخ سحر و جادو سیاه و سفید ، که آغاز می شود با مارسیلیو فیچینو و جیووانی پیکو دلا میراندولا و از طریق Paracelsus و تئوسوفی مسیحی به Rosicrucianism منتهی می شود. [68]

علم هرمتیک و مدرن: الگوی یتس
مورخ Frances A. Yates در کتاب پر هیجان جوردانو برونو و سنت هرمتیک خود در سال 1964 سعی کرد اثبات کند که هرمتیک ، همانطور که توسط پیکو دلا میراندولا ، جوردانو برونو و جان دی توصیف شده استنمایندگی شد ، در تأسیس علم مدرن در رنسانس نقش اساسی داشت و این علم بدون تأثیر هرمتیک بوجود نمی آمد. اگرچه "الگوی یاتس" در نهایت نتوانست خود را به این شکل قوی در محافل دانشگاهی تثبیت کند و پایان نامه های تحریک آمیز ییتس عمدتا با واکنش در ادبیات مذهبی و باطنی روبرو شد ، اما این به دلیل بحث هایی است که به عنوان "جرقه اولیه" مهم ایجاد کرد "برای تحقیقات مدرن باطنی در نظر گرفته شده است. [69]

باطنی گرایی به عنوان راهی برای تفکر: الگوی Faivre
در سال 1992 ، آنتوان فایور این تز را مطرح كرد كه باطنی گرایی را می توان نوعی تفكر دانست (فرانسوی forme de pensée ) كه در تقابل با تفكر علمی ، عرفانی ، كلامی یا اتوپیایی است. [70]

Faivre باطنی گرایی را به عنوان یک روش خاص تفکر درک می کند:

مکاتبات : ارتباطات نمادین یا واقعی بین تمام قسمتهای جهان مرئی و تمام قسمتهای جهان نامرئی و بالعکس وجود دارد. این ارتباطات توسط انسان قابل تشخیص ، تفسیر و استفاده است. دو نوع مکاتبه را می توان تشخیص داد: صورتهای فلکی موجود در طبیعت با انسانها یا قسمتهایی از روان یا بدن آنها (مانند طالع بینی ) و بین طبیعت و کتاب مقدس آشکار شده (مانند کابالا ).
طبیعت زنده : طبیعت در تمام قسمتهای آن اساساً زنده نگاه می شود. بنابراین ، علاوه بر واقعیت مادی ، می توان خصوصیات معنوی و معنوی نیز به آن نسبت داد. شناخت و توصیف این موارد به ویژه در سنت پاراسلسی بسیار مهم است.
تخیل و میانجیگری : تعدادی واسطه وجود دارند که می توانند مکاتبات را نشان دهند (به عنوان تشریفات ، ارواح ، فرشتگان ، تصاویر نمادین). مهمترین ابزار برای این کار تخیل است . این نوعی "اندام روح" است که انسان می تواند به کمک آن ارتباطی با جهانی نامرئی برقرار کند. از نظر فایور ، فقدان این ویژگی تفاوت اساسی بین باطنی گرایی و عرفان است .
تجربه تغییر شکل : تغییر شکل اصطلاحی است که در اصل از کیمیاگری گرفته شده و به معنای تبدیل بخشی از طبیعت به چیز دیگری در سطح کیفی جدید است. به عنوان مثال ، در کیمیاگری ، این می تواند تبدیل سرب به طلا باشد. این اصل همچنین به طور کلی در افراد باطنی اعمال می شود و سپس مخفف اصطلاحاً "تولد دوم" یا تغییر "شخص واقعی" در طی مسیر معنوی فردی رستگاری است.
رویکرد Faivre برای تحقیقات مقایسه ای بسیار مثمر ثمر بود ، توسط بسیاری دیگر از محققان باطنی اتخاذ شد و تا حد زیادی جایگزین الگوی Yates شد ، اما با انتقادات گسترده ای نیز روبرو شد. این انتقاد قرار گرفت که توصیف Faivre بود و عمدتا در تحقیقات در مورد بود Hermetism از رنسانس ، فلسفه طبیعی ، مسیحی کابالا و پروتستان عرفانبر اساس و بنابراین واژه باطنی بسیار محدود است که اغلب دیگر قابل استفاده برای پدیده های مربوطه در دوران باستان ، در قرون وسطی و در دوران مدرن و همچنین خارج از فرهنگ مسیحی (یهودیت ، اسلام ، بودیسم) نیست. با این وجود ، بدون تردید ، الگوی Faivre در اطمینان از شناسایی تحقیقات باطنی به عنوان بخشی از جامعه علمی جدی بسیار م instrumentثر بود. [71]

م Instسسات
اولین صندلی ویژه "تاریخ باطنی گرایی مسیحی" در سال 1965 در سوربن پاریس تاسیس شد (در سال 1979 به "تاریخ جنبش های باطنی و عرفانی در اروپای مدرن و معاصر" تغییر نام یافت). آنتوان فایور این صندلی را از سال 1979 تا 2002 و از سال 2002 به عنوان ممتاز در کنار ژان پیر براچ اداره می کرد . [72]

از سال 1999 در آمستردام کرسی "تاریخ فلسفه هرمتیک و جریانهای وابسته" وجود دارد ( Wouter J. Hanegraaff ). سوم ، مرکزی برای تحقیقات باطنی در دانشگاه اکستر (انگلیس) تأسیس شد ( نیکلاس گودریک-کلارک ؛ † 2012). در سال 2006 واتیکان همچنین "کرسی ادیان غیر متعارف و اشکال معنوی" (مایکل فوچ) را در دانشگاه پاپی آنجلیکوم رم ایجاد کرد. [73]

مهمترین مجله تخصصی آلمانی زبان Gnostika است . [74]

باطنی گرایی و سیاست
از اوایل قرن نوزدهم به بعد ، جریانهای مختلف باطنی تأثیر بسزایی در توجیه فکری دموکراسی و رشد آگاهی تاریخی داشتند. [75] این از یک طرف بازگشت عاشقانه به اصل در رد مدرنیته بود ، از سوی دیگر انتظار مترقی از وقوع پیش بینی های رخ داده بود. نمونه های اخیر سوسیالیستهای اولیه مانند رابرت اوون ، پیر لرو و بارتلمی پروسپر انفانتین هستند . [75] و برعکس ، می توان نشان داد که تداوم اندیشه های اولیه سوسیالیستی ، به ویژه سنت سیمونیسم وفوریه گرایی ، پس از سال 1848 ، هم برای ظهور روح گرایی و هم غیبت ضروری بود. [76]

آلیستر کراولی به استالینیسم و فاشیسم ایتالیایی گرایش داشت . جولیوس اوولا با روی آوردن به ناسیونال سوسیالیسم حتی فراتر رفت . در حالی که استالین نسبتاً به چنین پدیده هایی مدارا می کرد ، اما به سرعت در آلمان نازی از بین رفت. باطنی گرایی که کاملاً مدرنیته را رد کرد و به اسلام روی آورد ، رنه گونون بود . بخشهایی از عصر جدید انتظارات غیبت پیشین را جلب کرد. [77]

نکات و مناقشات شی
نگرش کلیساها
بعضی از اعمال که اکنون به عنوان باطنی طبقه بندی می شوند ، به ویژه فال و جادو ، قبلاً در تاناخ ، کتاب مقدس مقدس یهودیت ، به شدت محکوم شده اند. در اوایل مسیحیت ، درگیری های اساسی داخلی بوجود آمد ، که منجر به حذف بسیاری از گروههای موسوم به "گنوسی" از کلیسای تقویت کننده نهاد شد ، به همین دلیل آموزه های انحرافی و ادعاهای دانش آنها اکنون نیز باطنی است (به بخش "تاریخ" مراجعه کنید) . [78]

تا به امروز ، آموزش رسمی جریانهای اصلی مسیحی ( ارتدکس ، کاتولیک ، پروتستانیسم ) به روشنی با هر نوع "فالگیری" و جادوگری ، مانند کاتشیک کلیسای کاتولیک مخالف است :

" خدا می تواند آینده را برای پیامبران و سایر مقدسین آشکار کند. با این حال ، نگرش مسیحی اعتماد به آینده به Providence و پرهیز از هر گونه کنجکاوی ناسالم است. [...] همه اشکال پیشگویی باید رد شود: استفاده از شیطان و شیاطین ، نکروسمی یا سایر کارهایی که به اشتباه تصور می شود "رونمایی" از آینده است. پشت طالع بینی ، طالع بینی ، کف بینی ، تفسیر فال ها و خطا ها ، بصیرتو پرسش از یک رسانه ، اراده قدرت در طول زمان ، تاریخ و سرانجام بر مردم و همچنین میل به تمایل به قدرتهای مخفی را پنهان می کند. این با احترام عاشقانه ای که فقط به خدا مدیون هستیم مغایرت دارد. همه اعمال جادوگری و جادوگری ، كه یك شخص می خواهد قدرتهای مخفی را مقهور خود كند ، تا آنها را در خدمت خود قرار دهد و قدرت ماورا الطبیعه را بر دیگران بدست آورد - اعم از اینكه به آنها سلامتی نیز برسد - فضیلت عبادت. [79] "

کلیسای انجیلی در آلمان می نویسد:

" باطنی گرایی توسط کلیساها رد می شود زیرا این به معنای اعمال غیبی ، معنویت گرایی ، باورهای بشقاب پرنده و موارد مشابه است. آ. متر متصل می شود



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کسب درآمد آنلاین: +10 روشهای واقعی (کار در سال 2020) ما در عصر دیجیتالی زندگی می کنیم ، جایی که تغییر سریع فناوری بدان معنی است که یادگیری چگونگی کسب درآمد آنلاین از هر دوره دیگر آسان تر است.

جهان به سمت اقتصاد تقاضا پیش می رود ، که فرصت های خارق العاده ای برای کارآفرینی ، ایجاد ثروت ، کار از راه دور و آزادی زمان ارائه می دهد. با این حال ، ما باید یاد بگیریم که بین خطوط تغییر بخوانیم.

در مورد آن فکر کنید

می توانید از چندین سیستم عامل بین المللی مانند Flexjobs ، Freelancers.com یا PeoplePerHour استفاده کنید تا فوراً یک کار از راه دور به عنوان یک فریلنسر پیدا کنید. برای مشاغل کوچکتر Fiverr نیز وجود دارد (جایی که خدمات به قیمت 5 دلار فروخته می شوند) ، اما در این حالت شما به یک استراتژی نیاز دارید ، به قیمت های صنعتی ، برای کسب درآمد ، به عنوان مثال: می توانید یک آرم به قیمت 4.86 یورو بفروشید (5 دلار) ، با سه پیش نویس ، و از ابزاری مانند Canva.com استفاده کنید که دارای الگوهای آرم است: می توانید آنها را با نام مشتری پر کنید و در 5 دقیقه سه آرم ارسال کنید ، در این روش نرخ ساعتی کافی حداقل 50 را تضمین می کنید. یورو در ساعت

فرصت های جدید امروزه همه جا وجود دارد ، فقط باید بدانید که در کجا جستجو کنید.

مشکل این است که بیشتر مطالب در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین ، هنوز در مورد تاکتیکهای منسوخ به آن می گویند:

کارتهای هدیه با Swagbucks. نظرسنجی آنلاین با Survey Junkie. نقدی با eBates. تماشای فیلم برای سکه های با UserTesting یا InboxDollars. درج داده در ازای حداقل دستمزد.

من حتی نمی خواهم در مورد مقالاتی که توصیه به نگهداری از کودکان با استفاده از درگاه ها می کنم صحبت کنم!

در ادامه بخوانید تا در مورد 20 روش من برای حال و آینده کسب درآمد آنلاین از طریق شبکه های سرمایه گذاری اجتماعی ، با تجارت الکترونیکی ، هواپیماهای بدون سرنشین ، آمازون ، Airbnb ، chatbots و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

شروع کنیم.

1. تبدیل به یک بلیط آزاد از راه دور بالا شوید

امروزه در سراسر جهان آزاد و کارکنانی که از راه دور کار می کنند ، تقاضای زیادی دارند. اگر مهارت های دیجیتالی یا زبانی دارید (به عنوان مثال شما انگلیسی را به خوبی صحبت می کنید) ، می توانید یک حرفه آزاد و پردرآمد را به صورت آنلاین شروع کنید.

و نه: اکنون فقط برنامه نویسان نیستند که از راه دور کار می کنند بلکه بسیاری از حرفه های دیگر: مترجمان ، کارمندان مراقبت از مشتری ، تعدیل کنندگان ، تولید کنندگان محتوا ، مدیران حساب کاربری هستند. واقعاً دنیای بی نهایت وجود دارد!

اولین قدم برای عضویت در پورتال برای یافتن سریع کارهای از راه دور که می توان انجام داد ، است.

سیستم عامل اصلی که توصیه می کنم:

Freelancers.com
PeoplePerHour
Flexjobs

من دسته بندی مشاغل ارائه شده در Flexjobs را به شما نشان می دهم ، فقط برای اینکه به شما ایده بدهم چگونه می توان در بسیاری از بخش ها شغل پیدا کرد ، که اکثر آنها هیچ ارتباطی با فناوری اطلاعات ندارند:

دسته بندی های fexjobs

2. یک پادکست موفق راه اندازی کنید

افزایش اهمیت محتوای صوتی به عنوان یک راه مناسب برای بازاریابی محتوا از هر زمان دیگری قوی تر است. در ایالات متحده ، 32 درصد آمریکایی ها به طور ماهیانه به پادکست ها گوش می دهند - این به همان میزان است که به طور مرتب به کلیسا می روند.

با راه اندازی پادکست خود می توانید نمایش خود را بسازید ، در مورد موضوعاتی که برای شما و مخاطبانتان جالب است ، بحث کنید ، مخاطبان ایجاد کنید و پادکست خود را با تبلیغات ، حمایت مالی یا فروش مستقیم کسب درآمد کنید.

برای شروع کار در دنیای پادکست ، باید یک آموزش کسب درآمد از اينترنت رايگان با 13 ایده ایمن و سریع شرکت میزبان پادکست را برای ذخیره کردن پرونده های خود انتخاب کرده و آنها را با تمام سیستم عامل های اصلی مانند iTunes ، Stitcher ، Spotify و TuneIn به اشتراک بگذارید .

پادکست
بهترین شرکت میزبانی پادکست برای شروع ، Buzzsprout است .

آنها یک برنامه رایگان دارند و سه طرح پرداختی از 12 تا 24 دلار در هر ماه. Buzzsprout میزبان پرونده های شما بدون محدودیت زمانی ، ذخیره نامحدود و 250 گیگابایت پهنای باند در هر ماه است (بسته به مدت زمان پادکست های شما تقریبا 20،000 تا 40،000 نمایشنامه در ماه را پوشش می دهد).

آنها همچنین به شما امکان می دهند یک پخش کننده پادکست را مستقیماً در وب سایت خود جاسازی کنید ، و می توانید یک قسمت یا لیست پخش از بهترین قسمت های خود را نشان دهید. به طور کلی ، یک ابزار ساده و شهودی برای شروع کار با پادکست.

>> با Buzzsprout شروع کنید. <<

3. ایجاد یک وبلاگ طاقچه برای بازاریابی وابسته و محصولات دیجیتال

شروع یک وبلاگ چیز جدیدی نیست. با این حال ، مسیر سنتی به ثروت ، شروع به ایجاد یک وبلاگ ، افزایش ترافیک و افزودن تبلیغات از Google AdSense و سایر شبکه ها به سایت شما را توصیه می کند.

این اولین قدم برای آشنایی با تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد ترافیک و در عین حال کسب درآمد است.

اما قدم بعدی حرکت به سمت چیزهای سودآور دیگری است: من در مورد بازاریابی وابسته صحبت می کنم.

برخی از برنامه های وابسته به ازای هر سرب پرداخت می کنند ، بنابراین برای ثبت نام های ساده ، برخی دیگر کمیسیون در هر فروش.

قدم بعدی در تکامل مشاغل خود ، وقتی ترافیک دارید ، می توانید شروع به ایجاد و فروش محصولات دیجیتالی خود در وب سایت خود کنید.

به عنوان مثال ، می توانید پادکست ها ، فیلم ها یا اشتراک های مجله را به خوانندگان وفادار خود پیشنهاد دهید. همچنین می توانید کتاب های الکترونیکی ، راهنماها ، برنامه های نرم افزاری را بفروشید. هر محصول دیجیتالی که بتوانید آنرا ابداع کرده و ایجاد کنید ، می تواند تا زمانی که ارزش واقعی آنها را برای آنها فراهم کند ، به مخاطبان شما فروخته شود.

نکته اصلی این است که در وردپرس با یک شرکت میزبانی وب مانند Bluehost شروع به کار کنید . در مرحله بعد ، با ایجاد معامله با سایر وبلاگ نویسان در صنعت خود ، تولید محتوا و ایجاد بک لینک را شروع کنید تا قدرت دامنه (DA) و بنابراین ترافیک ایجاد کنید.

فرمول کلاسیک معمولاً شامل ترکیبی از منابع رایگان و پولی است که برای خوانندگان از جمله کتابهای کاری ، راهنماها ، کتابهای الکترونیکی و دوره های آنلاین به خوانندگان ارائه می شود.

از ابزاری مانند Google Keyword Planner استفاده کنید تا به شما در درک پتانسیل ترافیک ایده های مختلف برای انتخاب طاقچه ای برای قرار دادن وبلاگ خود کمک کند. Google Ads پیش بینی کرده است که داده های تصور به عنوان یک نشانگر بزرگ از حجم واقعی ترافیک یک طاقچه کار می کنند.

 

4. فروش محصولات به صورت آنلاین در تمام سیستم عامل ها

چند سیستم فروش آنلاین وجود دارد؟ یک دوجین؟ یکصد؟ بیشتر؟

برخی از شرکت ها هنوز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهند و برای کسب درآمد آنلاین روی یک سکو تمرکز می کنند. فرقی نمی کند که شما می فروشید. بازاریابی چند کاناله آینده است.

شما باید در تمام سیستم عامل های اصلی مشتریان خود بصورت آنلاین بفروشید.

فقط یک فروشنده eBay نشوید. فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید. با Amazon FBA شروع کنید. فروش مستقیم از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله Facebook ، Instagram و Pinterest. محصول یا خدمات خود را در پورتال ها به بازار عرضه کنید. اگر در حال فروش چیزی دست ساز یا خاص هستید ، آن را در Etsy بفروشید.

از سیستم عامل های طاقچه مربوط به صنعت خود نیز غافل نشوید. به عنوان مثال ، اگر یک طراح هستید ، باید 99 طراحی ، Dribbble و Society6 را به عنوان سایت های خرده فروشی آنلاین درج کنید.

اگر می خواهید نحوه درآمدزایی آنلاین را یاد بگیرید ، باید با درک بازار هدف خود و اینکه کدام سیستم عامل را مکرر می کند ، شروع کنید.

مواردی مانند ابزارهای تجارت الکترونیکی رایگان ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، برنامه های پیام رسانی و چت روبات ها را فراموش نکنید. ابزارهایی مانند CRM رایگان HubSpot و نرم افزار بازاریابی ایمیل به خوبی با هر فروشگاه آنلاین کار می کنند. و ارزش این را دارد که یک مدیر رمزعبور به کار بگیرید تا به شما کمک کند ضمن حفظ امنیت همه چیز ، بین سیستم عامل ها جابجا شوید.

هنگامی که می دانید کدام سیستم عامل ها دارای ارزش گذاری هستند ، می توانید در هر سایت حضور ایجاد کنید. هنگامی که آماده هستید ، یک تجارت آنلاین را با یک پلتفرم تجارت الکترونیکی مانند Shopify شروع کنید تا به شما در اتحاد کلیه کانالهای فروش خود کمک کند.

 

5- دانش خود را از طریق یک دوره آنلاین به اشتراک بگذارید

دنیای یادگیری
اگر دانش ارزشمندی کسب کرده اید که می تواند به دیگران کمک کند ، اکنون می توانید از آن برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. صرف نظر از حوزه تخصص شما ، دوره های آنلاین به طور فزاینده ای توسط متخصصان و شرکت ها مورد تقاضا قرار می گیرند.

سیستم عامل های دوره آنلاین مانند Learnworlds به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد بخش فنی یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی ، یک دوره آنلاین را در هر چیزی که می خواهید منتشر و بفروشید.

شما می توانید به مردم یاد دهید که چگونه بنویسند ، مالیات کمتری بپردازند ، تعمیرات لازم اتومبیل را به تنهایی انجام دهند یا حتی نحوه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین را نیز آموزش دهند. و پس از شروع دوره ، دانش آموز شما به شما پرداخت می کند و شما جریان درآمد آنلاین خود را ایجاد خواهید کرد.

اگر می خواهید این شغل را شروع کنید Learnworlds انتخاب شماره یک من است ، زیرا می توانید سایت فروش دوره های خود را با دامنه خود ، گرافیک های شخصی ، صفحات فروش خود ، سیستم های پرداخت ، ادغام با مسئولان و ابزارها ایجاد کنید. ارتقاء و بازاریابی پیشرفته ، همه بدون داشتن هیچ برنامه برنامه نویسی یا دانش خاصی ، این سیستم برای کاربران بی تجربه خودکار و بصری است. علاوه بر این ، هزینه ای برای کیفیتی که ارائه می دهد بسیار پایین است ، ما در مورد 20 یورو در هر ماه صحبت می کنیم . حتی اگر همه چیز را با دست برنامه نویسی کنید این هزینه کمتری برای شما نخواهد داشت: شما این مبلغ را صرف صرف میزبانی می کردید!

و شما می توانید به لطف محاکمه رایگان 30 روزه ، دوره های فروش را بدون پرداخت دلار شروع کنید!

اگر می خواهید فروش دوره های آنلاین خود را شروع کنید ، به Learnworlds نگاهی بیندازید. <<

 

6. با Dropshipping درآمد کسب کنید

یک فروشگاه الکترونیکی تجارت الکترونیکی به شما نیاز دارد تا کارمندان را استخدام کنید ، محصولات را ذخیره کنید ، موجودی خود را حفظ کنید.

بدیهی است که کل روند بسیار گران و پرخطر است.

اما با dropshipping ، می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین و بدون هیچ زحمتی که با ارائه خدمات تحقق سفارشات سنتی ارائه می شود ، بفروشید.

نیازی به استخدام افراد نیست و هیچ سرمایه گذاری لازم نیست.

کاملاً ساده ، در اینجا چگونگی کار یک مدل تجاری معمولی از dropshipping آورده شده است:

شما یک وب سایت در اینترنت ایجاد می کنید و تصاویر خود را با قیمت آنها بارگذاری می کنید.
مشتری محصول را خریداری کرده و به صورت آنلاین به شما پرداخت می کند. برای خود حاشیه نگه دارید و سفارش را به سازنده / تأمین کننده شما در همکاری با dropshipping شریک کنید.
تولید کننده / تأمین کننده کالا برای تکمیل سفارش از طرف شما محصول را به مشتری تحویل می دهد.
رها کردن
همانطور که از اینفوگرافیک فوق مشخص است ، dropshipping در مورد عمل به عنوان واسطه بین مصرف کننده و تأمین کننده است.

با شروع کار ، پایدار کردن تجارت و سودآوری قابل توجهی می توان از طریق dropshipping استفاده کرد.

مزایای استفاده از dropshipping بسیار است ، از جمله:

در ابتدا هیچ سرمایه گذاری اساسی وجود ندارد ، سرمایه ای لازم نیست
برای ساختن یک انبار سرمایه گذاری لازم نیست
تحویل محصول و در نتیجه تحمل هزینه حمل و نقل و مدیریت سفارش ضروری نیست
تماس مستقیم با مشتریان به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را ایجاد کنید
امروز سیستم لجستیک تحقق سفارش 100٪ خودکار است: بنابراین وقتی یک سفارش به سایت شما می رسد ، سفارش به طور خودکار به تهیه کننده شما تبدیل می شود و شما را آزاد می کند که تقریباً 100٪ از وقت خود را به کسب ترافیک اختصاص دهید. در هدف

Wayfair.com نمونه معروف در میان بازاریابان تجارت الکترونیکی dropshipping است که میلیون ها سال با نرخ رشد 25٪ در سال ایجاد می کنند. به ما نگاهی بیندازید تا ایده و ایده بگیرید

بدون شک ، تأمین کنندگان یکی از بخش های اساسی تجارت شما هستند - همه چیز به آنها بستگی دارد.

بسیاری از dropshippers منابع خود را از سایت های چینی مانند Aliexpress یا Wish تهیه می کنند: این گزینه مناسبی است اما اگر می خواهید در بازار ایتالیا فعالیت کنید باید زمان حمل و نقل را با دقت در نظر بگیرید. می دانم که برخی از آمازون استفاده می کنند ، حتی اگر گزینه ای باشد ، بیایید غیررسمی بگوییم ، به این معنا که برخلاف Alixpress برای مثال ، امکان ندارد آمازون بتواند به گزینه فروش در Dropshipping بپیوندد ، بنابراین من آن را توصیه می کنم

در عوض ، من می خواهم به یک منبع عالی برای کالاهای ایالات متحده و بازار اروپا اشاره کنم : Spocket .

جیب
Spocket یک بازار بصورت آنلاین است که به شما امکان می دهد با تهیه کنندگان مستقر در ایالات متحده و اتحادیه اروپا پیدا و ارتباط برقرار کنید.

با اتصال به سیستم عامل هایی مانند این ، به بهترین محصولات برای فروش از هزاران تامین کننده و تولید کننده dropshipping در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید. این به معنای واقعی اصطلاح "جهانی" است!

اگر به دنبال شروع کار Dropshipping هستید ، قطعاً ایده خوبی است که با وینس آلووینو تماس بگیرید تا راه را برای پیشبرد و بحث در مورد جزئیات به شما نشان دهیم!

 

7. با انتشار خود در آمازون درآمد کسب کنید

اگر از نوشتن لذت می برید ، فرصت های بی پایان برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد . روزهای قدیمی که مجبور بودید یک روزنامه نگار حرفه ای شوید یا به یک نماینده و ناشر اعتماد کنید تا رمان یا کتاب درسی خود را بفروشید ، مدتها از بین نرفته است.

آیا همیشه خواستید که کتاب ، کتابچه راهنما یا یک داستان کوتاه ساده بنویسید و ببینید که آن به عموم می رسد؟ اکنون با Amazon KDP (انتشار مستقیم Kindle) می توانید به راحتی کار خود را منتشر کرده و فروش آن را در آمازون شروع کنید. بنابراین بسیاری از نویسندگان موفق در زمان ما با انتشار خود آمازون ، مانند ال جیمز ، نویسنده "پنجاه سایه خاکستری" ، یا هیو هووی که میلیون ها نسخه را با رمان های خود به فروش رسانده است ، آغاز شده اند.

هیو

8. با فیلم ، VR و هواپیماهای بدون سرنشین آنلاین درآمد کسب کنید.

مردم عاشق فیلم هستند. از ارسال داستان در توییتر و اینستاگرام گرفته تا کسب درآمد از کانال YouTube ، ویدیو امروز بسیار محبوب است. طبق گفته سیسکو ، تا سال 2022 ، ویدیو 82٪ از کل ترافیک اینترنت را شامل می شود.

مارک های عمده خرده فروشی آنلاین فقط با اجرای استراتژی های ویدیویی میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند.

پیشرفت های مربوط به فناوری ویدیو و نرم افزارهای ویرایش فیلم منجر به ایجاد فرصت های جالب حتی بیشتر برای درآمدزایی آنلاین برای همه می شود.

یکی از روشهای سنتی و در عین حال سودآور ، فروش عکس های سهام و محتوای ویدیویی بصورت آنلاین در سایتی مانند Shutterstock است .

شما می توانید با خیال راحت از آی فون خود برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و بارگذاری آنها برای فروش استفاده کنید.

اگر عاشق بازی های ویدئویی هستید ، می توانید با پخش کردن ، ارائه بررسی های بازی و موارد دیگر در Twitch ، سکوی پیشرو جریان ویدئویی که هم اکنون متعلق به آمازون است ، درآمد کسب کنید.

چرخش

همچنین با کمک یک پهپاد می توانید عکس های هوایی با قیمت بالایی را ضبط کرده و بفروشید.

جاش بافنر یک هواپیمای بدون سرنشین را به عنوان هدیه تولد دریافت کرد و در پایان آن را تبدیل به بزرگترین شبکه پهپاد املاک و مستغلات در ایالات متحده کرد.

همه این کارها فقط با گرفتن چند عکس هوایی برای یک شرکت املاک و مستغلات محلی آغاز شد:

هواپیمای بدون سرنشین

اما Boughner با فروش خدمات مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین از جمله بازرسی ها ، تبلیغات ویدیویی در هتل و اقامتگاه ها و حتی نظارت ، خیلی سریع اقدام به فروش سریع کرد.

برای درآمدزایی با فیلم ، باید روی سخت افزار با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، خواه یک دوربین 360 درجه ، فناوری VR یا یک پهپاد باشد. خوشبختانه ، هزینه ها به سرعت کاهش می یابند و یک هواپیمای بدون سرنشین با کیفیت بالا در Amazon را با قیمت کمتر از 1000 دلار دریافت می کنید.

شما همچنین نیاز به خرید نرم افزار ویرایش ویدیو و عکس و یادگیری نحوه استفاده از آن مانند یک حرفه ای دارید.

 

9- یک سایت عضویت / اشتراکی را شروع کنید

بیایید بگوییم که شما یک پیرو 5000 نفری دارید که در یک مکان خاص هدف قرار گرفته اند.

گاهی اوقات ، حتی از شما دعوت می شود در یک رویداد یا کنفرانس با موضوع طاقچه خود صحبت کنید.

به طور خلاصه ، شما حرفه ای هستید که دارای برخی اقتدار در طاقچه خود هستید.

در این صورت ممکن است زمان شروع یک سایت عضویت باشد.

برای کسانی که شما با وب سایتهای عضویت ناآشنا هستید - اینها انواع وب سایتهای دسترسی محدود و دارای محتوای اختصاصی هستند که فقط اعضا که می توانند عضویت پولی را انتخاب کنند ، می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

تا زمانی که شما همچنان به ارائه اطلاعات ارزشمند و به روز شده برای مخاطبان خود بپردازید ، آنها از پرداخت اشتراک ماهانه خوشحال خواهند شد.

بنابراین چه چیزی می توانید در اختیار مخاطبان خود قرار دهید تا اطمینان حاصل کنند که هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت می کنند؟

شما می توانید با استفاده از محتوایی مانند:

دوره های آنلاین
وبینار زنده
راهنماهای آموزنده
کتابهای الکترونیکی
دسترسی به انجمن و انجمن
ورق های تقلب را پیشنهاد کنید
کتاب های کاری و برنامه های اقدام

چه چیزی باعث می شود شروع به کار در سایت اشتراکی شما بسیار سودآور شود؟

1. تکرار درآمد

من می گویم که وب سایت های اشتراک می تواند یک مقدس مقدس برای کارآفرینان جوان باشد ، اغراق نخواهم کرد.

زیرا؟

عبارت اصلی در اینجا "درآمد مکرر" است.

و چه کسی آن را دوست ندارد؟

اگر محتوای شما به اندازه کافی با ارزش باشد ، اعضا همچنان به دسترسی خود ادامه می دهند و دوباره و دوباره آنرا حفظ می کنند.

بنابراین ، اساساً ، شما برای محتوائی که فقط یک بار ایجاد کرده اید ، درآمد ماهانه دریافت می کنید.

2. می توانید یک پایگاه مشتری وفادار بسازید

راه‌اندازی سایت عضویت نیز باعث افزایش اقتدار شما در صنعت شده و شما را به عنوان یک متخصص قرار داده و به شما امکان می دهد موارد زیر را رشد دهید.

از یک طرف ، دائماً به خاطر محتوایی که زمانی خلق کرده اید ، پرداخت می شوید. در عین حال ، در حال ایجاد اقتدار خود در صنعت خود هستید.

 

با این حال ، اگر شما در پی دستیابی به درآمد منفعلانه ایده ساختن یک سایت عضویت را دوست دارید ، باید فکر خود را درباره مزایای پولی متوقف کنید.

در ابتدا ، روی ساختن مخاطب کار کنید ، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید ، و چیزی را که به احتمال زیاد به فروش می رساند ، انتخاب کنید.

من پیشنهاد می کنم به جای فکر کردن در مورد دامنه وسیع تر ، به فکر طاقچه ای بیشتر باشید.

به عنوان مثال ، در مورد ایجاد سایت عضویت در بازاریابی رسانه های اجتماعی فکر نکنید.

در عوض ، سعی کنید فکر کنید ، "من قصد دارم به مشاور سلامتی و سلامتی چگونگی استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی را آموزش دهم ."

هرچه موضوع خود را باریک تر کنید ، ساختن یک عضو وفادار برای شما ساده تر خواهد بود.

 

10. فروش فضای تبلیغاتی و محتوای پشتیبانی شده.

به نظر می رسد امروز همه افراد در اینترنت در کمین تلاش برای یافتن مخاطب هدف خود و بمباران آنها توسط تبلیغات هستند.

اما ما وقتی درآمد کسب می کنیم ، به تبلیغات اهمیت نمی دهیم؟

اگر وبلاگ خود را دارید ، سخت کار کرده اید و می خواهید کمی بیشتر (یا خیلی چیزهای دیگر) انجام دهید ، باید تبلیغات را در سایت خود قرار دهید.

اگر می خواهید یک وبلاگ را در 10 روز با 900 بازدید در روز راه اندازی کنید ، راهنمای من را بخوانید. <<

اما چگونه می توانید فضای تبلیغاتی را در وبلاگ خود بفروشید؟

خوب ، دو روش برای فروش تبلیغات در وبلاگ شما وجود دارد.

شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا از خدمات شخص ثالث استفاده کنید ، که بهترین انتخاب برای شروع البته است.

زندگی خود را آسان تر کنید و به این اشخاص ثالث اجازه دهید تبلیغات را در وبلاگ خود مدیریت کنند.

خدمات تبلیغی برتر

این سرویس ها به طور خودکار تبلیغات شما را برای شما نمایش داده و مدیریت می کنند و بنابراین باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شوند من به شما خدمات برتر را پیشنهاد می کنم که تبلیغات ناخواسته در سایت شما ارسال نمی کنند و به شما این امکان را می دهند که درآمد بهتری کسب کنید. کسانی که تبلیغات ناخواسته منتشر می کنند ، کسانی هستند که دارای سایت های ضعیف یا نامفهوم هستند و بنابراین بهترین شبکه های تبلیغاتی به عنوان شریک پذیرفته نمی شوند.

من دیگر در مورد Adense و Propellerdads که قبلاً در این مقاله ها صحبت کرده ام صحبت نخواهم کرد:

روزانه 200 € با Adsense و فیس بوک به صورت آنلاین بدست آورید
پروانه های تبلیغاتی: نحوه افزایش درآمد Google Adsense به میزان 200 یورو در روز
اما من به دیگر شبکه های سودآور اشاره خواهم کرد:

BuysellAds: انتشار به ناشر (یعنی شما) 75٪ بودجه تبلیغ کننده
Blogads: 70٪ بودجه تبلیغ کننده را به ناشر منتقل می کند
ناشر OIO: با این شبکه می توانید حتی 100٪ برسید!

11. نام دامنه را بخرید و بفروشید

وقتی شخصی می گوید برای کسب درآمد آنلاین کاری می خواهد انجام دهد ، به ندرت به خرید و فروش نام دامنه فکر می کند.

گفته می شود ، این سیستم هنوز هم می تواند یک گزینه بسیار سودآور باشد.

در حالی که خرید و فروش نام دامنه می تواند درآمد اضافی برای شما کسب کند ، اگر می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید و به عنوان اولین تجارت خود انجام دهید ، نمی توانید به آن وابسته باشید.

اما نباید سودآوری آن را دست کم بگیریم زیرا برخی از افراد با فروش نام دامنه سودهای کلانی کسب کرده اند.

در اینجا لیست برخی از بالاترین قیمت های پرداخت شده برای نام دامنه آورده شده است:

نام دامنه گپ

و لیست به همین جا ختم نمی شود.

دلیلی که من این لیست را نشان می دهم این است که به شما ایده بدهد که دامنه خرید و فروش بسیار سودآور می تواند باشد.

سودآوری به دو چیز مهم بستگی دارد:

داشتن نام دامنه با کیفیت خوب
نحوه تبلیغ نام دامنه خود
به مبلغی که مردم برای خرید نام دامنه با کیفیت پرداخت می کنند ، نگاهی بیندازید:

نام دامنه

نکاتی برای خرید و فروش نام دامنه برای به حداکثر رساندن سود

1. مخاطب هدف خود را باریک کنید

در ابتدا روی فروش نام دامنه با قیمت بالاتر تمرکز نکنید.

خوب صبر کنید ، قبل از اینکه به من پرش کنید ، به من گوش دهید.

من دیده ام که برخی افراد وقتی تازه وارد این صنعت می شوند بسیار هیجان زده می شوند.

به عنوان مثال ، اگر شروع به خرید نام دامنه های مربوط به مراقبت های بهداشتی می کنید زیرا فکر می کنید پزشکان عموما ثروتمند هستند ، پس شما به سمت فاجعه رانده می شوید.

بدون اطلاع در مورد این طاقچه ، نمی دانید چه کسی مشتری را هدف قرار دهد و چگونه می توانید نام دامنه خود را تبلیغ کنید.

بنابراین ضروری است مخاطبان مورد نظر و نام دامنه خود را بر اساس سوله های سودآوری که می توانید پیدا کنید ، انتخاب کنید که باید تا زمان ورود به شغل به سرعت گسترش یابد. این راز درآمدزایی با این سیستم است. روند رو به رشد

2. کلمات کلیدی "داغ" را پیدا کنید

به Google Keyword Planner بروید. نگران نباش. لازم نیست که هزینه آن را بپردازید.

با استفاده از Google Keyword Planner می توانید به راحتی اصطلاحات جستجوی با حجم بالا را پیدا کنید که مورد توجه بسیاری باشد.

در اینجا نکاتی سریع برای بازگرداندن سیستم برای اصطلاح "SEO" آورده شده است.

کلمه کلیدی

از کجا می توانید دامنه هایی با کیفیت ارزان خریداری کنید؟

در صورت خرید نام دامنه ارزان گزینه های زیادی در دسترس است. می توانید در حراج های آنلاین شرکت کنید ، دامنه جدیدی را ثبت کنید یا مستقیم از سیستم عامل های میزبان وب خریداری کنید.

در اینجا برخی از بهترین سیستم عامل ها برای خرید نام دامنه با کیفیت آورده شده است:

NameCheap
نام.com
ثبت نام
خدایی

سیستم عامل هایی که می توانید نام دامنه خود را بفروشید:

جستجوی خریدار مستقیم کار آسانی نیست. بنابراین من لیستی از سایتهای محبوب را انتخاب کرده ام که می توانید دامنه خود را با سود بالایی بفروشید.

بی
Afternic
Flippa
Sedo.com

 

12. مانند ستاره YouTube درآمد کسب کنید

برخی از مشهورترین ستاره های YouTuber میلیونرها رفته اند و شهرت فوری پیدا کرده اند.

شهرت پول.

چه چیز دیگری در زندگی می خواهید؟

و شما طبق شرایط کار می کنید صادقانه به نظر می رسد مانند بهشت.

می توانید از کانال YouTube خود به دو طریق سرمایه کسب کنید:

1. ابتدا ، می توانید کانال YouTube خود را با تبلیغات کسب درآمد کنید

2. همچنین می توانید بینندگان خود را به وب سایت خود یا به سایتی که به آن وابسته هستید هدایت کنید

 

اکنون سخت ترین قسمت می آید.

چگونه می توانید در YouTube ویروسی کنید؟ آیا راز شهرت فوری وجود دارد؟

پیش بینی واقعیت فرآیند دشواری است - هدف باید ساخت فیلم با کیفیت و سازگار با کیفیت باشد - و بقیه را دنبال خواهیم کرد.

با این حال ، ساخت فیلم های با کیفیت کافی نیست. به خصوص اکنون که رقابت در YouTube بسیار زیاد شده است.

طبق آمار ، هر دقیقه 400 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود.

یوتیوب

این رقابت زیادی است.

اما از نظر مثبت ، تعداد ستاره های YouTube که چهره های 6-صفر کسب کرده اند نسبت به سال گذشته 50٪ افزایش یافته است.

بنابراین در پایان ، ارزش تمام تلاشی را که می کنید به کار خواهید گرفت.

چگونه در YouTube موفق شویم؟
1. برای جلب توجه مخاطبان خود عناوین عالی بنویسید.

چند نمونه عالی از چگونگی تنظیم عناوین خود را برای جلب توجه بیشتر ، بررسی کنید.

مثال اول Business Insider است . آنها قطعاً می دانند که چگونه توجه کنند.

عناوین یوتیوب

2. خود را در کانالهای دیگر تبلیغ کنید

از ابزارهای بازاریابی YouTube استفاده کنید ، سپس سعی کنید با ستاره های YouTube در طاقچه خود همکاری کنید و روند لحظه های آن را سوار کنید: می توانید مصاحبه متقابل انجام دهید یا فیلم هایی را با فرمول برجسته مثلاً فیلم بگیرید.

بینندگان عاشق محتوای تولید شده توسط کاربر هستند. اگر یک برند هستید ، محتوای تولید شده توسط کاربر در YouTube ده برابر بازدید از محتوای آپلود شده با مارک می کند .

 

3. یک برنامه منسجم ایجاد کنید (و به آن بچسبید)

چسباندن به یک برنامه ارسال بسیار ضروری است زیرا پیروان و مخاطبان شما باید دقیقاً بدانند چه موقع انتظار دارند ویدیوی شما منتشر شود.

موفقیت در YouTube با زمان ، تمرین و پشتکار همراه است.

شما یک شب به یک ستاره YouTube تبدیل نمی شوید ، اما امید خود را از دست ندهید. این نکات را دنبال کنید و شما نیز در YouTube درآمد کسب می کنید.

بنابراین بیرون بروید و فیلم های عالی بگیرید.

توصیه طلایی من این است: کسب درآمد فقط با یوتیوب دشوار است ، بنابراین شما باید از YT به عنوان ابزاری یکپارچه در یک استراتژی بسیار خاص ، به عنوان مثال در لباس فروش آنلاین یا بازاریابی وابسته استفاده کنید.

 

BONUS CONTENT: راه اندازی یک بلاگ به روش درست

اگر شما به این دور دست یافته اید ، می خواهم به شما فرمول جادویی واقعی برای کسب درآمد آنلاین را پاداش دهم . این روش شامل شروع وبلاگ به روش صحیح با فروش مشاوره به مشتریان بالاخره B2B است .

آنچه در مورد این لیست متوجه خواهید شد این است که تعداد زیادی تاکتیک بی پایان وجود دارد که می توانید از آن انتخاب کنید - با ایده هایی که نسبت به دیگران پول بیشتری کسب می کنند. حقیقت این است که درآمد منفعل یک اسطوره است: برای بدست آوردن پول در حال تغییر زندگی ، همیشه باید ساعت و ساعت کار را خرد کنید.

بیشتر مقالات برتر توسط وبلاگ نویسان موفق در مورد " کسب درآمد آنلاین " ایده هایی مانند پر کردن نظرسنجی آنلاین ، تماشای فیلم یا کلیک بر روی بنرها ، دستیار مجازی بودن ، مشتری رمز و راز بودن یا گرفتن کارت اعتباری با پول نقد را دارند. بازگشت!

اما آنها چقدر پول خواهند آورد؟ $ 5 '10 $ 200 $ / ماه؟ کافی نیست که یک تأثیر واقعی در زندگی داشته باشید.

اگر مثل من تمام وقت کار می کنید ، باید درآمد خود را در اسرع وقت به حداکثر برسانید. و شما باید فرایندهای خود را مقیاس بندی کنید.

واقعیت این است:

95٪ از وبلاگ نویسان به دلیل پیروی از استراتژی وبلاگ نویسی منسوخ و غیرمولد شکست می خورند. این راهنما نوشته شده است تا شما را در Google قرار دهد و به همان تأثیرگذارانی که حداقل 5 سال است حمایت از همان کار را انجام می دهند ، اعتبار دهید.

اگر امسال شروع کنید و می خواهید درآمد کسب کنید ، چه می کنید؟

اگر می خواهید در طی 90 روز و نه در طی سه سال ، درآمد 10،000 یورویی در ماه را شروع کنید ، چطور؟

از خود بپرسید: آیا می توانم به مدت سه سال محتوا بنویسم و ​​صدها ساعت کار را قبل از درآمد کسب کنم؟

لازم نیست خیلی سخت باشد. و به همین دلیل است که من وبلاگ خود را در وهله اول ایجاد کردم.

این ساده است: وقتی سفر درآمد آنلاین خود را شروع می کنید ، میزان ترافیک یا قرار گرفتن در معرض آن زیاد نیستید ، و این یک اتفاق بزرگ است. به هر حال: آیا من به شما گفتم این یک کار بزرگ است؟

تقریباً همه کسانی که تجارت آنلاین خود را ترک کرده اند فکر می کنند که دلایل زیادی برای سرزنش وجود دارد: این ایده صحیح نیست ، کپی کردن اشتباه است ، قیمت ها اشتباه است ، کسی که آنها را فریب داده است: واقعیت این است که آنها به سادگی این کار را نمی کنند. آنها مهمترین مهارت اینترنت را یاد گرفته اند: تردد بدون هزینه و در مرحله دوم با هزینه پایدار.

انجام دادن یک گپ با من می تواند کمک کند ، بنابراین با وینس آلووینو تماس بگیرید ، من شما را به زودی در مسیر قرار می دهم!

شما باید با مشاوره B2B شروع کنید و فروش خود را به مشاغل آغاز کنید. آنها پول بیشتری دارند: دوره آنلاین 200 یورو شما برای یک فرد می تواند به سرعت تبدیل به یک قرارداد مشاوره 5000 یورویی برای یک مشتری شرکت شود.

وجود دارد سه رکن اصلی برای موفقیت این فرمول وبلاگ نویسی جدید برای ساخت آنلاین پول :

با انتخاب طاقچه وبلاگ خود بر اساس پتانسیل بودجه مخاطبان ، اهرم های حرفه ای و تقاضای بازار ، پتانسیل درآمد وبلاگ خود را 100 برابر کرده اید.
به مدت طولانی ننویسید ، با استفاده از ارسال مهمان و برون سپاری جنبه های خاصی از مطالب و سئو خود ، با این کار شما در کسب مقیاس بک لینک و اختیار دامنه (DA) در مقیاس بهبود می بخشید.
سرانجام ، با استفاده از راهکارهای درست درآمدزایی وبلاگ در نقطه مناسب در چرخه عمر وبلاگ خود ، درآمد خود را چند برابر می کنید و فقط نیاز به بستن 3-4 مشتری رده بالا برای درآمدزایی واقعی دارید ، نه صدها فروش شرکت وابسته. .
با انجام این کار شما روند خود را به صورت تصاعدی سرعت می بخشید و هزاران دلار با ترافیک کمتر درآمد کسب می کنید.

در نهایت ، اولین قدم برای شروع یک وبلاگ که به شما پیشنهاد می کنم ، دریافت یک هاست با کیفیت برای کار با وردپرس است.

با Bluehost شروع به کار کنید ، WordPress.org میزبان وب را با تنها 3.56 یورو در ماه (50٪ تخفیف) توصیه می کند.

>> با Bluehost در اینجا شروع کنید. <<

-> افکار نهایی برای آینده <-

اکنون بیش از 10 روش کسب درآمد آنلاین امسال و آینده می دانید . می توانید با بازاریابی وابسته ، فروش کالاهای فیزیکی یا دیجیتال و یا کار کردن روی تقاضا به عنوان مثال ، درآمد کسب کنید. اشتراک دانش ، ایجاد فیلم ، نوشتن گزینه های عالی دیگری برای تولید فروش و کسب درآمد از طریق خانه به صورت آنلاین است.

البته ، برای موفقیت حداکثر ، شما باید ارزش خود را تحویل بگیرید و در اقتصاد تقاضا جاری باشید. دانستن این موضوع از دیدگاههای بی نظیر شما در این صحنه و یادگیری چگونگی بازاریابی ارزش مهارتهای شما ، تفاوت بین درآمد حاصل از شغل پاره وقت و سالیانه های میلیونر را ایجاد می کند.

گزینه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد:

شما می توانید امروز با یک پروانه آزاد مستقل شروع کنید تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و به عنوان یک آزادکار در راه دور در Freelancers.com ، Flexyjobs یا PeoplePerHour فعالیت کنید.
برای ایجاد پادکست موفق ، Buzzsprout را به صورت رایگان امتحان کنید و از جمله موارد دیگر ، کارت هدیه آمازون 20 دلاری را دریافت کنید.
اگر می خواهید سعی کنید محصولات را به صورت آنلاین در همه کانال ها ، شاید در dropshipping ، بفروشید ، سیستمی مانند Shopify را امتحان کنید .
می توانید یک دوره آنلاین را با Thinkific راه اندازی و بفروشید و دانش خود را با جهان به اشتراک بگذارید.
و شما ، قبلاً تصمیم گرفته اید که انتخاب شما چیست؟ اگر سردرگم هستید نگران نباشید عادی است و بهتر است به جای شروع شغلی که در طنابهای ما نیست ، بهترین انتخاب را انتخاب کنید ، پس از آن ما ادامه نخواهیم داد.

http://kavbish.shoplogger.ir/post/10



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پوشش آناتومی و فیزیولوژی
ویرایش شده توسط:

جفری H. بورن

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
میمون Rhesus ، جلد اول: آناتومی و فیزیولوژی در مورد اندازه گیری آناتومیک و فیزیولوژیکی ، آناتومی میکروسکوپی ، یادگیری ، مهارت ها ، رفتار عمومی و آواز صحبت می کند ... توضیحات کامل را بخوانید
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
مشارکت کنندگانماده جلوییکپی رایتلیست مشارکت کنندگانپیشگفتارمطالب جلد دوم
1 - جمع آوری داده های آناتومیکی و فیزیولوژیکی از میمون Rhesus را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
1 - جمع آوری داده های آناتومیکی و فیزیولوژیکی از میمون رزوس
GH بورن

صفحات 1 - 63

خرید
2 - آنژیوگرافی مغزی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
2 - آنژیوگرافی مغزی
کوین جی ریان

صفحات 65 - 76

خرید
انتخاب 3 - الکتروکاردیوگرام (ECG) و وکتور کاردیوگرام (VCG) میمون رزس
فصل کتابهیچ دسترسی
3 - الکتروکاردیوگرام (ECG) و وکتور کاردیوگرام (VCG) میمون رزس
آقای مالینو

صفحات 77 - 105

خرید
4 - ساختار و عملکرد کلیه راسوس را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
4 - ساختار و عملکرد کلیه راسوس
ج. کریگ تیشر

صفحات 107 - 143

خرید
5 - توسعه و فوران دندان ها در روسوس را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
5 - توسعه و فوران دندان در روسوس
ای. باری کنی

صفحات 145 - 167

خرید
6 - بافت شناسی و هیستوشیمی میمون روسوس را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
6 - بافت شناسی و هیستوشیمی میمون روسوس
M. Nelly Golarz de Bourne and GH Bourne

صفحات 169 - 302

خرید
7 را انتخاب کنید - مهارتهای یادگیری میمون Rhesus *
فصل کتابهیچ دسترسی
7 - مهارتهای یادگیری میمون روسوس
Duane M. Rumbaugh و Timothy V. Gill

صفحات 303 - 321

خرید
انتخاب 8 - رفتار آزاد بزرگسالان Rhesus Macaques: بررسی
فصل کتابهیچ دسترسی
8 - رفتار آزاد بزرگسالان Rhesus Macaques: یک بررسی
ماری E. آگار و G. میچل

صفحات 323 - 342

خرید
9 - ادراک و یادگیری در میمونهای رزونی نوزاد را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
9 - درک و یادگیری در میمونهای رزس نوزاد
رونالد بوته و ژن ساکت

صفحات 343 - 363

خرید
10 - صداهای آوازی Rhesus Monkey را انتخاب کنید *
فصل کتابهیچ دسترسی
10 - صداهای آواز میمون Rhesus
جی اروین

صفحات 365 - 380

خرید
11 را انتخاب کنید - مبانی عصبی پرخاشگری و رفتارهای جنسی در میمون رزوس *
فصل کتابهیچ دسترسی
11 - مبانی عصبی پرخاشگری و رفتارهای جنسی در میمون رزوس
AA Perachio و M. Alexander

صفحات 381 - 409

خرید
فهرست موضوع را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فهرست موضوعات
صفحات 411 - 420

خرید
درباره کتاب

شرح
میمون Rhesus ، جلد اول: آناتومی و فیزیولوژی درباره اندازه گیری آناتومیک و فیزیولوژیکی ، آناتومی میکروسکوپی ، یادگیری ، مهارت ها ، رفتار عمومی و آواز میمون روسوس بحث می کند. میمون روسوس (Macaca mulatta) به طور گسترده ای برای مطالعات زیست پزشکی و روانشناختی مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس ، صندوق عظیمی از اطلاعات علمی در مقالات و برخی از داده های جمع آوری شده موجود است. این کتاب به طور کلی مجموعه ای از داده های بیش از 2000 مقاله درباره میمون روسوس است. این مباحث در مورد آنژیوگرافی مغزی ، الکتروکاردیوگرام و کاردیوگرام بردار میمون راسوس را در بر می گیرد. همچنین اطلاعات اضافی در مورد مورفولوژی و عملکرد کلیه راسوس ارائه می دهد. توسعه و فوران دندان در رزوس؛ و بافت شناسی و هیستوشیمی میمون روسوس.

جزئیات



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد


برای آناتومی روانپزشکی پوشش دهید
نویسندگان:

لنارت هیمر ، گری دبلیو ون هوزن ، ... دانیل س. زام

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
آناتومی اعصاب و روان ، سیستمهای آناتومیکی را که در مطالعه علمی و بالینی عملکردهای عاطفی و اختلالات عصبی روانی شرکت می کنند ، ارائه می دهد. در این مقاله بحث می شود ... توضیحات کامل را بخوانید
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
پیش نمایشدرباره لنارت هیمراعترافات
1 - سیستم محدودیت را انتخاب کنید. مفهومی در جستجوی اختصاصی برای یک تعریف
فصل کتابفقط چکیده
1 - سیستم محدود؛ مفهومی در جستجوی اختصاصی برای یک تعریف
صفحات 1 - 13

خریدمشاهده چکیده
2 را انتخاب کنید - ارتباط با وقایع سیستم LIMBIC
فصل کتابفقط چکیده
2 - رابطه وقایع سیستم LIMBIC
صفحات 15 - 26

خریدمشاهده چکیده
3 را انتخاب کنید - آناتومی FOREBRAIN BASAL
فصل کتابفقط چکیده
3 - آناتومی FOREBRAIN پایه
صفحات 27 - 67

خریدمشاهده چکیده
را انتخاب کنید 4 - LOBE LIMBIC GREATER
فصل کتابفقط چکیده
4 - LOBE LIMBIC بزرگتر
صفحات 69 - 100

خریدمشاهده چکیده
5 - همکاری و رقابت خروجی های ماکروسیستمی را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
5 - همکاری و رقابت خروجی های ماکروسیستمی
صفحات 101 - 139

خریدمشاهده چکیده
LITERATURE CITED را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
استناد به استناد
صفحات 141 - 169

خرید
INDEX را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فهرست مطالب
صفحات 171 - 176

خرید
درباره کتاب

شرح
آناتومی اعصاب و روان ، سیستمهای آناتومیکی را که در مطالعه علمی و بالینی عملکردهای عاطفی و اختلالات عصبی روانی شرکت می کنند ، ارائه می دهد. در مورد سیستم لیمبیک - ساختار قشر مغز و قشر مغز انسان درگیر در احساسات ، انگیزه و ارتباط عاطفی با حافظه - به طور طولانی و اینکه چگونه این دیگر یک راهنمای مفید برای مطالعه اختلالات روانپزشکی نیست. این کتاب با تأکید بر چارچوب تشریحی جدیدی که در طی چهارم قرن گذشته پدیدار شده است ، درک درستی از آناتومی مغز را ارائه می دهد. هدف این است که به خواننده کمک کند تا درک درستی از سازمان آناتومیکی ناخوشایند از مغز انسان داشته باشند.

ویژگی های اصلی
ارزیابی مجدد آناتومی مغز ، با تأکید بر چارچوب جدید آناتومیکی که در طی چهار ماه گذشته پدید آمده است
مفهوم سازی کاملاً گسترده و گسترده از لوب لیمبیک معروف بروکا
جعبه های علوم بالینی و پایه که مفاهیم ، ساختارها یا مدارهای عصبی خاص را از دیدگاه بالینی برجسته می کند
جزئیات



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد


پوشش برای آناتومی ، تصویربرداری و جراحی سینوسهای وریدی داخل دهانی داخل دهانی
ویرایش شده توسط:

R. Shane Tubbs

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
این جلد اول از نوع خود ، بر آناتومی ، تصویربرداری و جراحی سینوس های وریدی دهانه و ارتباط ویژه آن با جراحی مغز و اعصاب و جراحی تروما متمرکز است. دانش ... توضیحات کامل را بخوانید
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
ماده جلوییکپی رایتلیست مشارکت کنندگان
فصل 1 را انتخاب کنید: جنین شناسی سینوس رگ زایی دهان: یک مرور کلی
فصل کتابفقط چکیده
فصل 1 - جنین شناسی سینوس رگ زایی دهان : مروری بر
لبیسیان مک باین ، اود گورن و آر. شین توببز

صفحات 1 - 7

خریدمشاهده چکیده
فصل 2 را انتخاب کنید - Sinus Superior Sagittal
فصل کتابفقط چکیده
فصل 2 - سینوس عالی ساژیتال
شنل برنارد ، کیرا نیول و R. شین توبس

صفحات 9 - 27

خریدمشاهده چکیده
فصل 3 - Sigittal Susittal Sigittal را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 3 - سینوس ساژیتال پایین
Galyna Ivashchuk و R. Shane Tubbs

صفحات 29 - 35

خریدمشاهده چکیده
فصل 4 - سینوس عرضی را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 4 - سینوس عرضی
جو ایواناگا

صفحات 37 - 46

خریدمشاهده چکیده
فصل 5 - سینوس سیگموئید را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 5 - سینوس سیگموئید
اسلام الی و R. Shane Tubbs

صفحات 47 - 58

خریدمشاهده چکیده
فصل 6 - سینوس اکسیپیتال را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل ششم - سینوس اکسیپیتال
Pamela Yousse و R. Shane Tubbs

صفحات 59 - 69

خریدمشاهده چکیده
فصل 7 را انتخاب کنید - Herophili Torcular (تلاقی سینوسها)
فصل کتابفقط چکیده
فصل هفتم - Herophili Torcular (تلاقی سینوسها)
آندره گرانگر و R. Shane Tubbs

صفحات 71 - 85

خریدمشاهده چکیده
فصل 8 - سینوس های Tentorial را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 8 - سینوسهای کاشی کاری
علیرضا شوکازمی و آر. شین توبس

صفحات 87 - 92

خریدمشاهده چکیده
فصل 9 - پلکوس وریدی Falcine را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 9 - پلکسوس وریدی Falcine
R. Shane Tubbs

صفحات 93 - 96

خریدمشاهده چکیده
فصل 10 - سینوس راست را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 10 - سینوس راست
متیو پروتاس و R. شین توبس

صفحات 97 - 108

خریدمشاهده چکیده
فصل 11 - سینوس پرفروش فرومایه را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل یازدهم - سینوس پرفروش فرومایه
سلیپیری آکوبو ، شنل برنارد ، ... توبولهای R. Shane

صفحات 109 - 116

خریدمشاهده چکیده
فصل دوازدهم - سینوس برتر پیترزال را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 12 - سینوس برتر پتروسال
سلیپیری آکوبو و R. Shane Tubbs

صفحات 117 - 124

خریدمشاهده چکیده
فصل 13 - The Basilar Plexus را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 13 - پلکسوس بازیلر
Tubbs Chirag Patel و R. Shane Tubbs

صفحات 125 - 130

خریدمشاهده چکیده
فصل 14 - سینوس حاشیه را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 14 - سینوس حاشیه
R. Shane Tubbs

صفحات 131 - 133

خریدمشاهده چکیده
فصل 15 - سینوس غاری را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 15 - سینوس غاری
امین دمرداش و R. Shane Tubbs

صفحات 135 - 148

خریدمشاهده چکیده
فصل شانزدهم - سینوسهای درون قاره را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل شانزدهم - سینوسهای درون قاره
R. Shane Tubbs

صفحات 149 - 153

خریدمشاهده چکیده
فصل 17 - سینوس Sphenoparietal را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 17 - سینوس Sphenoparietal
Tubbs Chirag Patel و R. Shane Tubbs

صفحات 155 - 160

خریدمشاهده چکیده
فصل 18 - Lateral Lacunae را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 18 - Lateral Lacunae
R. Shane Tubbs

صفحات 161 - 165

خریدمشاهده چکیده
فصل 19 - سینوس Petrosquamosal را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 19 - سینوس Petrosquamosal
دیگو سان میلان

صفحات 167 - 174

خریدمشاهده چکیده
فصل 20 را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 20 - وریدهای برجسته
مایا شوماخر و R. Shane Tubbs

صفحات 175 - 183

خریدمشاهده چکیده
فصل 21 را انتخاب کنید - Sinus Pericranii
فصل کتابفقط چکیده
فصل 21 - سینوس پریکرانی
گراهام دوپنت و R. Shane Tubbs

صفحات 185 - 191

خریدمشاهده چکیده
فصل 22 را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 22 - ورید پترووسیپیتال تحتانی
R. Shane Tubbs

صفحات 193 - 194

خریدمشاهده چکیده
فصل 23 را انتخاب کنید - اتصالات سینوس وریدی Dural Venus به پلکوس وریدی vertebral
فصل کتابفقط چکیده
فصل 23 - اتصالات سینوس وریدی Dural به پلکوس وریدی ورته
R. Shane Tubbs

صفحات 195 - 199

خریدمشاهده چکیده
فصل 24 - رگهای دوپلوئیک را انتخاب کنید
فصل کتابفقط چکیده
فصل 24 - وریدهای دیپلوئیک
ساتوشی Tsutsumi

صفحات 201 - 204

خریدمشاهده چکیده
فصل 25 را انتخاب کنید - تغییرات در سینوسهای وریدی داخل دهانی داخل جمجمه
فصل کتابفقط چکیده
فصل 25 - تغییرات در سینوسهای وریدی داخل دهانی داخل جمجمه
Shamfa C. Joseph ، الیاس ریزک و R. Shane Tubbs

صفحات 205 - 220

خریدمشاهده چکیده
فصل 26 را انتخاب کنید - تکنیک های تصویربرداری برای سینوسهای وریدی دهان
فصل کتابفقط چکیده
فصل 26 - تکنیک های تصویربرداری برای سینوس های وریدی دهان
متیو پروتاس و آمیت سینلا

صفحات 221 - 229

خریدمشاهده چکیده
فصل 27 را انتخاب کنید - تفاوتهای جراحی در مدیریت صدمات سینوس داخل وریدی
فصل کتابفقط چکیده
فصل 27 - تفاوتهای جراحی در مدیریت صدمات داخل سینوس داخل وریدی
مارتین م. مرتضوی ، ساجید سوریا ، ... ر. شین توبس

صفحات 231 - 236

خریدمشاهده چکیده
فهرست را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فهرست مطالب
صفحات 237 - 241

خرید
درباره کتاب

شرح
این جلد اول از نوع خود ، بر آناتومی ، تصویربرداری و جراحی سینوسهای وریدی دهانه و ارتباط ویژه آن با جراحی مغز و اعصاب و جراحی تروما متمرکز است. آگاهی از آناتومی بالینی ریز درگیر در جراحی مغز و اعصاب و جراحی پایه جمجمه طی سالهای اخیر بسیار پیشرفت کرده است و این عنوان اطلاعات جدیدی از اهمیت ویژه ای را برای جراحان مغز و اعصاب ، جراحان تروما ، مغز و اعصاب ، رادیولوژیست های مداخله و سایر افراد که نیاز به یک نسخه کامل و جدید دارند ، نشان می دهد. درک تاریخ از این منطقه آناتومیک پیچیده.

جزئیات



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()