نوشته شده توسط : محسن راد

فرمانداران می گویند اظهارات ضد عفونی کننده ترامپ باعث صدها تماس مرکز سم شده است

 

گرتچن ویتر از میشیگان (د) روز یکشنبه گفتند که اظهارات اخیر رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر اینکه آیا می توان از ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده تزریق کرد ، چرا که یک راه حل برای محافظت از کروناویروس باعث شده است باعث افزایش تماس های تلفنی به خطوط اضطراری در ایالت های آنها شود. حقیقت دارد.

"هنگامی که اطلاعات غلط بیرون می آید، و یا شما فقط می گویند چیزی که میآید در سر خود را، آن را ارسال یک پیام اشتباه،" هوگان گفت در ABC را این هفته . "ما صدها تماس در بخش مراقبت های ویژه در بخش بهداشت ما وارد شده بودیم و از آنها سوال می کردند که آیا صحیح مصرف کلوروکس یا محصولات تمیز کننده الکل است - آیا این به آنها کمک می کند تا در مبارزه با ویروس کمک کنند."

هوگان اظهار تأسف كرد كه دولت باید "این هشدار را به عمل آورد تا اطمینان حاصل كند كه مردم در حال انجام چنین کاری نیستند كه باعث كشته شدن مردم شود."

و او انتقاداتی راجع به رفتار رئیس جمهور در کنفرانس های مطبوعاتی کاخ سفید ارائه داد: "این از روز اول برای من مهم بوده است و کاملاً واضح با واقعیت ها ارتباط برقرار می کنم ، زیرا مردم به این کنفرانس های مطبوعاتی گوش می دهند ، وقتی فرماندار برگزار می کند گوش می دهند. کنفرانس مطبوعاتی ، و آنها مطمئناً توجه می کنند که رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس مطبوعاتی در آنجا ایستاده باشد. "


This Week

@ThisWeekABC
The Maryland Emergency Management Agency warned that “under no circumstance” should disinfectants be ingested.

Gov. Larry Hogan says they received “hundreds of calls” seeking guidance following Trump’s comments and it’s important to communicate “facts.” https://abcn.ws/2VTNuVO

Embedded video
90
5:54 PM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
95 people are talking about this
در وهله اول در این هفته ، ویتمر گفت كه او نیز در تماس با مصرف ضد عفونی كننده ها عصبی نگران كننده را دیده است.

Whitmer "هنگامی که فرد مبتلا به اکثر موقعیت قدرتمند در این سیاره تشویق مردم به مورد ضد عفونی کننده فکر می کنم، که آیا آن جدی بود یا نه، مردم گوش،" گفت . "و بنابراین ، ما شاهد افزایش تعداد افرادی بودیم که می گویند کنترل سم ، و بنابراین من فکر می کنم این بسیار مهم است که هر یک از ما با یک پلت فرم اطلاعات دقیق پزشکی را منتشر کنیم."

اظهارات هوگان و ویتر اضافه وزن بیشتری به گزارش ها مبنی بر اینکه درخواست ترامپ در مورد استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای مبارزه با ویروس باعث سردرگمی عمومی شده است - و اینکه حتی ممکن است مردم را به مصرف محصولات مسموم ترغیب کند.

این سردرگمی از روز پنجشنبه در جریان توجیهی در کاخ سفید در مورد coronavirus آغاز شد. پس از گوش دادن به بیل برایان ، معاون وزیر علوم و فناوری در وزارت امنیت میهن ، تحقیقات دقیق در مورد نور خورشید و توانایی ضد عفونی کننده در از بین بردن تاج ویروس ، ترامپ به سمت مسئول امور بهداشتی و کارگزاران کوروی ویروس دکتر دبورا بیرکس روی آورد و از وی پرسید که آیا ضد عفونی کننده است؟ در بدن انسان استفاده شود.

"آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با تزریق داخل یا تقریباً تمیز کردن ، کاری از این دست انجام دهیم؟" او پرسید. (جواب منفی است - و می تواند شما را بکشد.)

پس از آن کنفرانس مطبوعاتی ، فقط میشیگان و مریلند نبودند که شاهد افزایش مراکز کنترل سم بودند.

سخنگوی وزارت بهداشت ، بهداشت و روان ذهنی نیویورک گفت: روز گذشته پس از توجیهی در مورد مرکز کنترل سم این شهر ، تماس تلفنی درمورد قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی دریافت شد ، از جمله 9 مورد "به طور خاص در معرض قرار گرفتن در معرض لیزول ، 10 مورد به طور خاص در مورد سفید کننده و 11 مورد. موارد مربوط به قرار گرفتن در معرض سایر پاک کننده های خانگی. "

نگوزی ایزیک ، مدیر بهداشت عمومی ایلینویز ، گفت شنبه "افزایش قابل توجهی در تماسها" به مرکز کنترل سم این ایالت وجود دارد ، و گفت که در روزهای اخیر ساکنان اقدامات هشدار دهنده ای مانند استفاده از محلول شوینده برای شستشوی سینوس و غرغره گزارش کرده اند. با مخلوطی از سفید کننده و دهانشویه.

حتی بیشتر نگران کننده تر ، اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که در حال حاضر افزایش مداوم گزارش هایی از قرار گرفتن در معرض و مصرف مواد ضد عفونی کننده و پاک کننده ها در سراسر کشور وجود داشته است.

با توجه به این فشار ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها هفته گذشته در گزارشی خاطرنشان کرد: در حالی که داده های مراکز کنترل سموم "اطلاعاتی را ارائه نمی دهند که ارتباط مشخصی بین قرار گرفتن در معرض و تلاشهای تمیز کردن COVID-19 نشان دهد ، اما به نظر می رسد زمان مشخصی وجود دارد. ارتباط با افزایش استفاده از این محصولات. "

بخ

5 آمار رای گیری که باید جو بایدن را نگران کند



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

5 آمار رای گیری که باید جو بایدن را نگران کند

مهمتر از همه - نظرسنجی در ایالت های مهم جنگ پیشرو بوده است ، اما نقاط داده وجود دارد ، از همه چیز از اقتصاد گرفته تا شور و شوق رای دهندگان ، که باید به معاون سابق بدهد. رئیس جمهور مکث کرد زیرا او در ماه نوامبر دستگاه عمومی انتخابات خود را تمدید می کند.
جو بایدن به رسانه ای در مورد کرونور ویروس می پردازد
ویلمینگتون ، 12 مارس: معاون رئیس جمهور سابق ، جو بایدن سخنرانی در مورد مبارزه با کروناویروس ... [+] STAR SHOOTER / MEDIAPUNCH / IPX
حقایق کلیدی
معاون رئيس جمهور پیشین در نظرسنجی های ملی پیشرو است - یک ردیاب رأی گیری عمومی در انتخابات سیاسی روشن ، او را 5.9 امتیاز نسبت به ترامپ - و نظرسنجی های اخیر در ایالات میدان های نبرد - نظرسنجی اخیر NBC News / وال استریت ژورنال ، او را با شش امتیاز مهم در اختیار دارد. ایالت ها.

با این حال ، میانگین نظرسنجی های ایالتی در ایالت های نبرد نشان می دهد که این مسابقه بسیار نزدیکتر است: یک تحلیل نیویورک تایمز از نظرسنجی های ایالتی توسط دولت از ژانویه نشان می دهد که بایدن در حال گذر از ترامپ در فلوریدا و تنها 1.1 امتیاز در ویسکانسین است ، اظهار داشت که محوری برای پیروزی در این انتخابات است. انتخابات سال 2020

طبق نظرسنجی اخیر ABC News / Washington Post (ABC گزارش داد که 24٪ هواداران وی اظهار داشتند که مشتاق هستند ، در مقایسه با 53٪ هواداران ترامپ) ، مشتاق تر از ترامپ هستند. ثبت نام برای نامزد ریاست جمهوری دموکرات در 20 سال نظرسنجی ABC / Post .)

نظرسنجی ها نشان می دهد كه رای دهندگان به ترامپ حاكی از اقتصاد هستند: نظرسنجی NBC News / وال استریت ژورنال نشان داد كه ترامپ با 11 امتیاز منجر به پیروزی بایدن می شود كه كاندیداها بهتر می توانست اقتصاد را اداره كند (47٪ تا 36٪.

تبلیغ شده است


ملت مدنی BRANDVOICE | برنامه پرداخت شده
5 راه برای تجزیه و تحلیل دودویی جنسیتی در حقوق جنسیتی
UNICEF USA BRANDVOICE | برنامه پرداخت شده
کمک به کودکان برای یادگیری آنلاین در طول همه گیر کورون ویروس
جوانان می توانند برای بایدن نیز مشکلی ایجاد کنند: در حالی که رأی دهندگان جوان با قاطعیت معاون سابق رئیس جمهور نسبت به ترامپ را عقب می کشند ، نظر شخصی منفی خالص نسبت به او دارند (مطلوب / نامطلوب 25 تا 44 درصد) ، NBC News / نظرسنجی وال استریت ژورنال را نشان می دهد.

اپیدمی کروناویروس می تواند برای Biden نیز مشکل ایجاد کند: کثرت رأی دهندگان می گویند که آنها از اظهارات Biden در مورد همه گیری نشنیده اند ، و هنگامی که از رأی دهندگان سؤال می شود به چه کسی اعتماد بیشتری دارند برای مقابله با شیوع coronavirus ، اختلاف بین این دو از نظر آماری است. ناچیز ، برجسته نظرسنجی اخبار واشنگتن پست - ABC .

پیش زمینه کلیدی
سناریوی کابوس برای دموکرات ها تکرار سال 2016 است: بایدن آراء عمومی را بدست می آورد اما در کالج انتخاباتی به ترامپ سقوط می کند ، احتمالاً لری ساباتو ، مدیر مرکز سیاست های دانشگاه ویرجینیا ، به فوربس گفت : ممکن است.

ترامپ در سال 2016 با پیروزی به سختی با پیروزی در پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان پیروز شد ، اظهار داشت که وی با حاشیه تلفیقی در حدود 77000 رای به دست آورد ، حتی در حالی که تقریباً 3 میلیون رای آرا را از دست داد.

تعداد زیاد
6 امتیاز داده های تایمز نشان می دهد که بایدن در دور نهایی نظرسنجی های ملی قبل از انتخابات 2016 در سال 2016 ، تقریباً با همان درصد در سطح ملی منجر به رهبری کلینتون ، ترامپ شد .

واقعیت غافلگیرکننده
نیویورک تایمز گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن دستاوردهای در میان رای دهندگان غیر سفید پوست در رای گیری از 2016 ساخته شده است در حالی که بایدن بر عملکرد کلینتون با رای دهندگان مسن تر بهبود یافته است.

خواندن بیشتر
رأی دهندگان در ایالت های کلیدی ، بایددن را بیش از ترامپ و نمایش های نظرسنجی جدید (فوربس) بازگردانده اند

این نظرسنجی ها درباره شانس انتخابات بایدن در برابر ترامپ (فوربس) چیست

بایدن ماه جمع آوری کمک های مالی در ماه مارس با 46.7 میلیون دلار ثبت کرده است ، اما هنوز هم ترامپ را دنبال می کند ( فوربز )

بایدن در نظرسنجی در آریزونا جلوتر از ترامپ قرار می گیرد و بازی را برای سال 2020 ( فوربس ) قرار می دهد

مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید . اتمام من وب سایت . ارسال یک امن نوک .
جک بروستر
جک بروستر

من سیاست ملی را برای Forbes پوشش می دهم. پیش از این ، من برای TIME ، Newsweek ، اخبار روزانه نیویورک و اخبار VICE نوشتم. من همچنین استارتاپ خودم ، Newsreel ، a را راه اندازی کردم... بیشتر بخوانید
چاپ
بازخورد سایت
نکات
اصلاحات
چاپ مجدد و مجوزها
مقررات
حریم خصوصی
© 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است.
AdChoices

کمیسیون می گوید ، عربستان سعودی اعدام ها را به دلیل جنایات مرتکب شده توسط افراد خردسال پایان داده اس



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کمیسیون می گوید ، عربستان سعودی اعدام ها را به دلیل جنایات مرتکب شده توسط افراد خردسال پایان داده اس

جرم شده اند ، تحمیل نمی کند.

این اطلاعیه با استناد به یک فرمان سلطنتی توسط پادشاه سلمان ، دو روز پس از اعلام این کشور اعلام می شود که شلاق زدن را ممنوع می کند.

کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل - که ریاض امضا کرده است - می گوید مجازات اعدام نباید برای جرائمی که توسط افراد زیر سن قانونی انجام می شود ، استفاده شود.

فعالان می گویند عربستان سعودی یکی از بدترین سوابق حقوق بشر در جهان را دارد.

آنها می گویند آزادی بیان به شدت محدود است و منتقدان دولت مشمول آنچه می گویند دستگیری خودسرانه است.

به گفته گروه حقوق بشر سازمان عفو ​​بین الملل ، رکورد 184 نفر در سال 2019 در پادشاهی اعدام شدند. به گزارش گروه حقوق ، حداقل یک مورد درگیر مردی است که به جرم ارتکاب جرم مرتکب شده است.

عربستان سعودی "تعداد رکورد ها در سال 2019 را اعدام کرد"
اصلاحات و سرکوب در عربستان سعودی دست به دست هم می دهند
در بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد ، آواد علوود ، رئیس کمیسیون تحت حمایت دولت ، گفت: یک حکم سلطنتی جایگزین اعدام ها در مواردی است که جرایم توسط افراد زیر سن قانونی با حداکثر مجازات 10 سال در بازداشتگاه نوجوانان انجام شده است.

آقای علواد گفت: "این فرمان به ما در ایجاد یک قانون مجازات مدرن تر کمک می کند."

مشخص نیست چه زمان تصمیم - که بلافاصله در رسانه های دولتی انجام نشده است - عملی خواهد شد.

سابقه حقوق بشر این پادشاهی ، با وجود تغییرات اخیر ، در پی قتل وحشیانه روزنامه نگار جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در سال 2018 ، همچنان تحت نظارت جدی باقی مانده است ، در حالی که بسیاری از حقوق مدنی و فعالان حقوق زنان همچنان در زندان هستند.

در اوایل این هفته ، برجسته ترین مبارز حقوق بشر سعودی پس از سکته مغزی در زندان درگذشت که فعالان آن می گویند به دلیل بی توجهی پزشکی توسط مقامات بود.

اطلاعات بیشتر در مورد این داستان

عربستان سعودی: یک فعال برجسته حقوق بشر "در زندان درگذشت"
24 آوریل 2020


عربستان سعودی رکورد تعداد افراد را در سال 2019 اعدام کرد - عفو
21 آوریل 2020


اصلاحات و سرکوب در عربستان سعودی دست به دست هم می دهند
02 دسامبر 2019


چگونه "جهت جدید" سعودی در حال تغییر زندگی برای زنانی مانند من است
04 آگوست 2019


جمال خاشقجی: تمام آنچه شما باید درباره مرگ روزنامه نگار سعودی بدانید
19 ژوئن 2019

کپی رایت © 2020 بی بی سی. بی بی سی مسئول محتوای سایتهای خارجی نیست.

شهرستان لس آنجلس می گوید افرادی که در اجتماعات کم درآمد آسیب پذیرتر از کرونا ویروس هستند



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

شهرستان لس آنجلس می گوید افرادی که در اجتماعات کم درآمد آسیب پذیرتر از کرونا ویروس هستند

ثبت نام کنید.

مقامات بهداشتی و درمانی در ایالت لوس آنجلس گفتند: افرادی که در همسایگی با درآمد کم زندگی می کنند ، سه برابر بیشتر از کسانی که در مناطق ثروتمند زندگی می کنند ، مبتلا به COVID-19 هستند.

برای آخرین بار در CORONAVIRUS کلیک کنید

لس آنجلس تایمز گزارش داد که افراد سیاه پوست در این شهرستان بالاترین میزان مرگ و میر را مشاهده کرده اند ، و به دنبال آن مردم لاتین. در این گزارش آمده است: 117،000 نفر در سطح شهرستان و حدود 14٪ از آنها مثبت ارزیابی شده اند.

KTLA گزارش داد که این شهرستان روز یکشنبه 18 کشته جدید گزارش کرده است که تعداد کل مرگ و میرها را در آنجا به 913 می رساند. تعداد عفونتها به 20،000 نفر رسیده است.

دکتر باربارا فرر ، مدیر بهداشت عمومی کانتی لس آنجلس ، در بیانیه ای گفت: "سخت ترین بخش بیماری همه گیر COVID-19 از دست دادن افراد به ویروس است."

برنامه FOX NEWS را دریافت کنید

در بیانیه وی گفته شد که 18 مورد در روز یکشنبه ، 13 مورد بالای 65 سال ، چهار نفر بین 41 تا 65 سال و یک نفر بین 18 تا 40 سال داشته است. پانزده مورد از شرایط اساسی برخوردار بودند. در این گزارش آمده است: 93 درصد از مرگ و میرها دارای وضعیت اساسی اقتصادی هستند.

دکتر بیرکس در مورد اینکه آیا بیماری همه گیر کروناویروس سیاسی شده است یا خیرفیلم
فرر گفت: "از آنجا که اطلاعات بیشتری در مورد چه کسی در حال مرگ است ، به ما یادآوری می شود که کار پیش رو نیاز دارد که به مواردی از عدم تناسب بودن بپردازیم که منجر به مرگ و میر در میان آمریکایی های آفریقایی ، لاتینکس و آسیایی ها و همچنین ساکنان در فقر می شود." .

ادموند دمرچ سردبیر ارشد اخبار FoxNews.com است. او را در توییتر دنبال کنید EDeMarche .

21 نکته در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس

 

https://www.foxnews.com/health/los-angeles-county-says-those-in-lower-income-communities-more-vulnerable-to-coronavirus



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()