نوشته شده توسط : محسن راد

21 نکته در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس

هر دو نتیجه گیری دارید - سایت به اندازه کافی سریع نیست یا نیست. و اینگونه است که بیشتر کاربران اینترنت وب سایت وردپرس شما را مشاهده می کنند . حتی اگر برای یک بازدید کننده خاص جذاب باشد ، اگر وبلاگ به اندازه کافی سریع بارگیری نشود ، آن بازدید کننده را از دست خواهید داد. مطمئنا همینطوره. و به همین دلیل شما باید هر کاری را در توان خود انجام دهید تا سایت وردپرس شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

داشتن یک # بلاگ سریع بارگذاری چیزی است که شما به سادگی باید در دنیای آنلاین امروز داشته باشید. بگذارید 21 راه آسان برای سرعت بخشیدن به وبلاگ #WordPress خود را به شما نشان دهیم.
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
در حالی که روش های بی شماری برای افزایش سرعت سایت وجود دارد ، برخی به دانش فنی احتیاج دارند ، برخی به فداکاری کامل از شما احتیاج دارند در حالی که بعضی دیگر صرفاً گران هستند.

مانند همیشه ، وردپرس می تواند در رفع مشکل به شما کمک کند. نه تنها WordPress به طور مداوم در حال پیشرفت است ، بلکه افزونه ها ، مضامین و شرکت های میزبان نیز هستند . در این مقاله قصد داریم نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس خود را به شما نشان دهیم. عوامل زیادی وجود دارد که بر سرعت سایت تأثیر می گذارد و بسته به سایت شما ، می توانید سرعت را در چند دقیقه آینده بهبود بخشید.

از افزونه caching استفاده کنید
بهینه سازی تصاویر
صفحه اصلی را بهینه کنید
نقشه های Google را به درستی بارگیری کنید
پایگاه داده ها را تمیز و بهینه کنید
نویسه های غیر ضروری را از کد منبع حذف کنید (آن را کوچک سازی کنید)
یک موضوع سریع وردپرس را انتخاب کنید
افزونه های غیر ضروری نصب نکنید
تقسیم پست های بزرگتر
تعداد تجدید نظر در پست ها را محدود کنید
به PHP7 ارتقا دهید. اکنون!
حافظه پنهان مرورگر را تغییر دهید
نحوه حذف رشته های پرس و جو از منابع استاتیک
تعداد درخواست های HTTP را کاهش دهید
از Gravatars استفاده نکنید
در صورت عدم استفاده از آنها ، نظرات را حذف کنید
ایموجی ها را بردارید
از CSS Sprites در وردپرس استفاده کنید
تعداد دکمه های رسانه های اجتماعی را محدود کنید
اسکریپت ها و سبکی را که استفاده نمی کنید بارگیری کنید
غیرفعال کردن جاسازی ها
1. از افزونه caching استفاده کنید
با نصب و راه اندازی افزونه caching ، می توانید فوراً تغییر سرعت سایت خود را حس کنید. همه وب سایت ها بخش هایی دارند که به طور مکرر تغییر نمی کنند. خواه این یک تصویر ، یک پرونده CSS یا JS باشد ، یک افزونه حافظه پنهان می تواند با آن پرونده ها مقابله کند ، به طوری که آنها مجبور نیستند هر بار که کاربر سایت شما را باز می کند ، از سرور بارگیری شوند. این امر بیشتر به بازگشت بازدیدكنندگان كه از قبل آن فایل ها را ذخیره كرده اند ، كمك می كند.

پلاگین های ذخیره سازی وردپرس بیشمار وجود دارد ، اما تنها چند مورد محبوب. خبر خوب این است که آن افزونه ها به خوبی کدگذاری شده اند ، فوراً سایت شما را تسریع می کنند و کاملاً رایگان هستند! محبوب ترین افزونه برای کار W3 Total Cache است که بیش از 1 میلیون کاربر فعال دارد. این قابل توجه است! افزونه های دیگری نیز وجود دارد که می توانند همین کار را انجام دهند ، مانند افزونه WP Fastest Cache که قبلاً در یکی از مقالات قبلی خود به آنها اشاره کردیم.

2. بهینه سازی تصاویر
این که آیا این فقط یک تصویر در صفحه اصلی شما باشد یا یک گالری کامل از عکسهایی که می خواهید نشان دهید وجود دارد ، تصاویر غیرقابل استفاده می توانند وب سایت شما را به شدت کاهش دهند. بیایید بگوییم که شما از دوربینی استفاده می کنید که می تواند عکس هایی با وضوح بالا بگیرد. این عکس ها احتمالاً بیش از 2 مگابایت خواهند بود و می توانند به راحتی از حد 4 مگابایت فراتر روند. حتی تصاویر از تلفن های هوشمند مدرن پرونده های بزرگی را تولید می کنند. اگر در مورد آن فکر نمی کنید و به سادگی تصویری بارگذاری می کنید ، بار خود را در سایت خود تصور کنید.

فقط با اضافه کردن یک تصویر که 2MB یا 4MB "سنگین" است ، کاربران شما باید پس از باز کردن سایت خود ، آن تصویر را بارگیری کنند. در حالی که کاربرانی که از یک اتصال پهنای باند استفاده می کنند ، تفاوت زیادی با یکدیگر نخواهند داشت ، کاربرانی که سرعت اینترنت کمتری دارند رنج می برند. نه تنها که؛ حتی Google از زمان بارگیری کندتر اخم می شود تا رتبه صفحه شما در دراز مدت رنج ببرد.

این نباید مشکلی باشد زیرا می توانید تصاویر را به راحتی بهینه کنید. اول از همه ، اگر آخرین اثر خود را به نمایش نمی گذارید و نیازی به نمایش تصاویر با وضوح کامل ندارید ، با پایین آوردن وضوح تصویر شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر موضوع شما حداکثر عرض 800 پیکسل را نشان می دهد ، تصویر شما نباید گسترده تر از این باشد. شما به سادگی می توانید اندازه را تغییر دهید یا حتی ممکن است یک تصویر را برش دهید. ابزارها و برنامه های بسیاری نیز وجود دارند که می توانند در بهینه سازی تصاویر به شما کمک کنند. این که آیا شما می خواهید از نرم افزارهای حرفه ای مانند Photoshop استفاده کنید که می تواند معجزاتی برای تصاویر شما انجام دهد و آنها را به طور خاص برای وب بهینه کند یا می خواهید از یک ابزار آنلاین ساده استفاده کنید ، باید تصاویر خود را بهینه کنید.

همچنین بسیاری از افزونه های وردپرس مانند WP Smush - بهینه سازی تصویر وجود دارند که می توانند به طور خودکار تصاویر را برای شما بهینه کنند.

3. صفحه اصلی را بهینه کنید
صفحه اصلی شما یک صفحه مهم است. حتی اگر شخصی در صفحه اصلی فرود نیاید ، احتمالاً می خواهد از این پست ها و صفحات دیگر شما بازدید کند. و به همین دلیل است که باید صفحه اصلی به درستی بهینه شود . همانطور که قبلاً گفته شد ، از تصاویر موجود در وب سایت خود مراقبت کنید و از بهینه سازی آنها اطمینان حاصل کنید. به جای نشان دادن موارد بزرگتر ، از عکس های کوچکتر برای پست های خود استفاده کنید. تصاویر را از پست ها نشان ندهید. در عوض ، قبل از اولین تصویر در یک پیوند ، "ادامه مطلب" را بگذارید. از ابزارک های جانبی و پاورقی بیش از حد استفاده نکنید که می تواند سایت شما را کند کند.

4. نقشه های Google را به درستی بارگذاری کنید
ابزارک Google Maps
اگر از Google Maps برای نشان دادن موقعیت مکانی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نقشه تعاملی شما را کند نمی کند. نقشه ساده در وب سایت شما می تواند تا 2MB طول بکشد که بازدید کنندگان شما را وادار به بارگیری داده های اضافی می کند حتی اگر به نقشه علاقه ای نداشته باشند.

اما اگر از WordPress استفاده می کنید ، این کار حتی ساده تر می شود. بله ، ما در مورد افزونه ابزارک Google Maps صحبت می کنیم که می تواند از نقشه شما تصویری ریز عکس بگیرد. با این کار ، به جای یک مگابایت یا دو ، فقط چندین کیلوبایت داده به سایت خود اضافه خواهید کرد. این امر تأثیر زیادی در سرعت وب سایت شما خواهد داشت ، در حالی که بازدید کننده های شما که به نقشه علاقه مند هستند می توانند هنوز تجربه کاملی از Google Maps داشته باشند.

5- پایگاه داده ها را تمیز و بهینه کنید
وردپرس از بانکهای داده استفاده می کند تا تقریباً همه چیز لازم را برای اجرای صحیح آن ذخیره کند. در طی مدتی ، این پایگاه های داده شروع به ساخت می کنند و به آرامی شروع به کند شدن سایت شما می کنند. با تمیز کردن و بهینه سازی پایگاه های داده ، می توانید سایت وردپرس خود را سرعت بخشید. خوشبختانه ، لازم نیست که به طور دستی هر دیتابیس را باز کنید و هزاران خط ذخیره شده در آنجا سرگردان شوید ، اما می توانید استراحت کنید و کار را به یک افزونه دیگر وردپرس واگذار کنید. در این حالت ، افزونه WP-Optimize را پیشنهاد می کنیم که رایگان است و بدون نیاز به PhpMyAdmin قابل اجرا است.

6. نویسه های غیر ضروری را از کد منبع حذف کنید (آن را کوچک سازی کنید)

از برچسب های وردپرس بهترین نتیجه را کسب کنید



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

از برچسب های وردپرس بهترین نتیجه را کسب کنید

توانید تصمیم بگیرید که از استفاده از برچسب ها در پست های خود استفاده نکنید ، بیشتر افراد در WordPress پست های خود را با حداقل یک کلمه نشان می دهند که بیشترین مربوط به مقاله ای است که در آن نوشته اند.

مشکلی که در مورد برچسب ها وجود دارد این است که اکثر وبلاگ نویسان که بلاگ های خود را شروع کرده اند ، از آنها به درستی استفاده نمی کنند. بعضی از آنها جعبه متن تگ را فقط برای بهتر شدن پست خود پر می کنند ، در حالی که موارد دیگر به اضافه کردن برچسب های بی ربط و افزایش بیش از حد جعبه متن ادامه می دهند. مانند اکثر چیزهای زندگی ، شما باید معتدل باشید. پیشنهاد می کنیم در هر پست 2-3 برچسب اضافه کنید و همچنین حداقل تعداد منحصر به فرد را حفظ کنید. از آنجایی که وردپرس برای هر برچسب یک صفحه اضافی ایجاد می کند ، شما نمی خواهید اطلاعات غیر ضروری را در بانک اطلاعات خود پر کنید.

در این راهنما ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم:

نحوه اضافه کردن خودکار برچسب ها در وردپرس
چگونه می توان تعداد برچسب ها را در هر پست محدود کرد
چگونه می توان تعداد برچسب ها را در ویجت Tag Cloud محدود کرد
نحوه اضافه کردن خودکار برچسب ها در وردپرس
اگر در مورد برچسب زدن به پست های خود جدی هستید ، از قبل می دانید که حتی می توانید با انتخاب برچسب های مناسب ، چندین دقیقه گرانبها را نیز در هر پست از دست دهید. اما اگر به شما بگوییم که می توانید به طور خودکار برچسب ها را در پست های وردپرس خود اضافه کنید؟

درج برچسب هوشمند
قیمت: رایگان
درج برچسب هوشمند
همانطور که از قبل مشاهده کردید ، اضافه کردن خودکار برچسب ها با کمک افزونه رایگان قابل انجام است. دیگر لازم نیست فایل ها را تغییر دهید یا کد بنویسید زیرا Smart Tag Insert کار را برای شما انجام می دهد. این افزونه به جای اینکه در مورد برچسب ها برای هر پستی که می نویسید وقت خود را از دست دهید ، به شما امکان می دهد تا موارد را از طریق یک رابط کاربری دوستانه تنظیم کنید. این افزونه چندین برچسب پیدا می کند که برای ارسال های شما بهترین هستند ، و در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید یا تغییر دهید.

لیستی از برچسب ها ایجاد کنید
بعد از نصب و فعال سازی افزونه ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید ایجاد لیستی از برچسب ها است . Smart Tag Insert از این لیست در آینده استفاده می کند. افزونه تمام برچسب هایی را که شما ذکر کرده اید اسکن می کند تا بتواند مناسب ترین موارد را برای مقالات شما پیدا کند.

می توانید از کلمات یا کل عبارات استفاده کنید. برای نوشتن یک برچسب دیگر ، به سادگی فاصله ای بین کلمات اضافه کنید.

انواع ارسال مجاز
این افزونه به جای اضافه کردن خودکار برچسب ها به هر نوع پست ، به شما امکان می دهد نوع (های) ارسال شده را با آن انتخاب کنید. این بدان معناست که می توانید به عنوان مثال فقط پست ها ، صفحات یا نسخه های مختلف را انتخاب کنید خبر خوب این است که این افزونه همه انواع پست های سفارشی شما را به رسمیت می شناسد تا بتوانید انتخاب کنید که با آنها کار کنید.

برچسب های هوشمند تنظیمات را وارد کنید
نقش های کاربر مجاز به اضافه کردن برچسب های سفارشی جدید است
این گزینه به شما امکان می دهد نقش های کاربر را انتخاب کنید که بتوانید برچسب های دلخواه را از ویجت برچسب ها اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر جعبه کنار نویسندگان را بررسی کنید ، فقط آنها می توانند هنگام نوشتن مقالات ایده های جدیدی را ارائه دهند. سایر کاربران نمی توانند ویجت برچسب ها را ببینند.

برچسب ها را به صورت خودکار به پست های قدیمی اضافه کنید
همه موارد ذکر شده در بالا برای پست های آینده شما کار می کند. در بیشتر موارد ، شما قبل از نصب این افزونه ، برخی از پست های منتشر شده را خواهید داشت. اما نیازی به نگرانی شما نیست زیرا Smart Tag Insert شما را با آخرین گزینه پوشش داده است ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای تبلیغ مطالب و کسب درآمد با سایت خود اختصاص دهید.

با اختصاص خودکار برچسب ها به انواع پست های خاص در #WordPress می توانید در زمان های مهم صرفه جویی کنید و روی موارد مهم دیگری کار کنید
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
با یک کلیک یک دکمه ، می توانید به طور خودکار مناسب ترین برچسب ها را به همه پست های قدیمی خود اضافه کنید. دکمه اول تعداد مشخصی از برچسب ها را به انواع پست انتخاب شده اضافه می کند ، در حالی که دکمه دیگر تمام برچسب های قدیمی را حذف کرده و آنها را با موارد جدید جایگزین می کند. قبل از زدن دکمه ، باید بدانید که این گزینه غیر قابل برگشت است بنابراین مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام می دهید و قبل از اعمال تغییرات ، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگرچه برای راه اندازی افزونه مدتی طول می کشد ، اما در آینده خود را مدتی صرفه جویی می کنید. این افزونه از برچسب های شما مراقبت خواهد کرد و شما قادر خواهید بود به آرامش و فکر کردن در مورد ایجاد محتوا بپردازید. آیا افزونه Smart Tag Insert را امتحان کرده اید؟ چگونه آن را دوست دارید؟

چگونه می توان تعداد برچسب ها را در هر پست محدود کرد
هنگامی که به تنهایی کار می کنید ، احتمالاً نیازی به استفاده از توابع و افزونه ها ندارید تا بتوانید بیش از حد در ارسال مطالب زیاد یا نوشتن برچسب ها در پست های خود محدود شوید. اگر وبلاگ شخصی یا وب سایت ساده ای داشته باشید که بتوانید خودتان آنرا حفظ کنید ، احتمالاً این مورد است.

اما اگر بیش از چند نویسنده در وب سایت وردپرس خود مشغول نوشتن هستید ، شانس وجود ندارد که همه آنها همیشه به قوانینی که ایجاد کرده اید مراقبت کنند.

اگرچه بعضی اوقات برچسب های بیشتر گزینه های بهتری نسبت به داشتن تنها یک یا هیچ کدام هستند ، اما تعداد زیادی از برچسب ها نیز چیز خوبی برای سایت شما نخواهد بود. قرار دادن برچسب های بیش از حد در یک پست دیر یا زود هدف خود را از دست می دهد. بنابراین اگر مجبورید نویسندگان خود را به چند برچسب محدود کنید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. البته افزونه ای برای آن وجود دارد و نصب و راه اندازی آن رایگان و آسان است.

برچسب WP Limit
قیمت: رایگان

8 واقعیت ناشناخته WordPress.com ممکن است متناسب با وبلاگ نویسان جدی نباشد



:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

8 واقعیت ناشناخته WordPress.com ممکن است متناسب با وبلاگ نویسان جدی نباشد

جهان پخش شده اند ، استقبال می کنیم. تصمیم گیری برای شروع یک وبلاگ شاید آسان بوده باشد ، اما این نقطه ای است که روند تصمیم گیری واقعی شروع می شود.

از آنجایی که تصمیم به ایجاد یک وبلاگ شخصی یا تجاری گرفتید ، احتمالاً در مورد همه سیستمهای مختلف مدیریت محتوا که ممکن است بدست آورید ، اطلاعات دارید. تفاوت بین همه آنها وجود دارد ، و ممکن است تصمیم گیری برای اولین بار - برای کدام سیستم مدیریت محتوا سخت باشد. این یک موضوع کاملاً جدید است؛ در این مقاله فرض خواهیم کرد که شما قبلاً WordPress را به عنوان انتخاب خود انتخاب کرده اید.

طبق گفته W3Techs.com ، "WordPress توسط 60.1٪ از کل وب سایتهایی که سیستم مدیریت محتوای آنها را می شناسیم استفاده می شود. این 30.7٪ از کل وب سایتها است. " به دلیل همین تعداد ، عجیب نیست که وردپرس اولین چیزی بود که وقتی به آن ایده عالی در مورد وبلاگ غذایی ، وبلاگ مسافرتی یا هر نوع وبلاگ دیگری که ممکن است در ذهن داشته باشید به ذهن شما خطور کرد.

من در حال حاضر در راه ایجاد یک حساب کاربری WordPress.com هستم
صبر کنید ، عجله نکنید! فقط به این دلیل که WordPress.com یکی از اولین صفحات در گوگل بود ، به این معنی نیست که این بهترین انتخاب برای شماست.

ما قبلاً در مورد تفاوت های خود میزبانی شده و WordPress.com صحبت کرده ایم ، بنابراین این باید اولین توقف شما باشد. اختلافات کاملاً مهمی وجود دارد و ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از اتخاذ اولین تصمیم مهم ، همه آنها را مرور کنید. صادقانه بگویم ، جابجایی بعداً بین سیستم عامل ها چندان دشوار نیست ، بلکه کارهای غیرضروری را فقط به این دلیل می کنید که در وهله اول نمی خواستید یک ساعت اضافی برای مطالعه در مورد سیستم های مدیریت محتوا بگذرانید.

قبل از اینکه دلایل خوب WordPress.com برای وبلاگ نویسان جدی را به شما نشان ندهیم ، بگذارید به طور خلاصه موارد خوب را ذکر کنیم.

این برنامه رایگان است - می توانید بدون هزینه سکه حساب کاربری یک مبتدی را بگیرید
این مدیریت شده است - لازم نیست نگران فنی باشید؛ کارشناسان WordPress.com اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به طور مرتب اجرا می شود
شروع آسان - می توانید وبلاگ خود را ثانیه ها پس از ثبت نام در حساب آماده کنید
اگر این اولین بار است که از دنیای وبلاگ نویسی دیدن می کنید و تنها کاری که می خواهید این است که گاهگاهی در مورد موضوع مورد علاقه بنویسید ، حساب WordPress.com ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. اما قبل از اینکه بخش بازاریابی لبخند بزند زیرا آنها به تازگی مشتری جدیدی را پرداخت کرده اند ، مطمئناً باید به همه مشکلات جانبی WordPress.com فکر کنید .

به همین دلیل WordPress.com برای وبلاگ نویسان جدی سیر می کند
اگر همیشه قصد جدی شدن درباره بلاگ نویسی را دارید ، این موارد را در نظر بگیرید. همانطور که تصور می کردید ، آن حساب کاربری رایگان که یک دقیقه طول کشید تا بتوانید راه اندازی کنید ، با خرابی همراه است. قبل از اینکه سر خود را در مقابل میز قرار دهید فقط به این دلیل که انتخاب اشتباهی انجام داده اید ، این را در ذهن داشته باشید.

1. انتخاب محدودی از مضامین که می توانید استفاده کنید
وردپرس به دلیل تم های گسترده خود مشهور است . ده ها هزار مورد رایگان وجود دارد که می توانید از مخزن رسمی دریافت کنید ، و احتمالاً مضامین پریمیوم دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای مقدار معقول از رنگ سبز در بازارهای مختلف بدست آورید. اما ، تمام آن مضامین وردپرس برای نسخه خود میزبان این سیستم محفوظ است .

مضامین وردپرس
از طرف دیگر ، WordPress.com به شما امکان می دهد بخش کوچکی از تم های انتخاب شده را انتخاب کنید. به دلیل این واقعیت که همه چیز را برای شما اجرا می کنند ، پسران و دختران در WordPress.com مجبور به انتخاب این گزینه هستند. اگر آنها به شما اجازه می دادند هر چیزی را که می خواهید نصب کنید ، کل موضوع حس می کند. و در حالی که این یک دلیل معتبر برای محدود کردن تعداد مضامین است ، واقعاً باعث می شود که شما نتوانید موضوعی را که واقعاً می خواستید دریافت کنید.

در زمان نوشتن این مقاله ، فقط 171 موضوع رایگان وجود دارد که می توانید در حساب رایگان خود دریافت کنید. و اگر می خواهید از هر موضوع دیگری استفاده کنید ، این اولین نقطه ای است که حساب رایگان شما به حق بیمه می رسد - مجبور خواهید بود برای تم های اضافی هزینه کنید و حساب خود را به روز کنید.

2. بسیاری از افزونه ها فقط لیست را تهیه نکرده اند
پس از انتخاب طرحی که نمایانگر وبلاگ شما باشد ، افزونه ها چیزی هستند که بدون آن قادر به اجرای وبلاگ خود نخواهید بود. وردپرس به هزاران افزونه رایگان و پریمیوم معروف است که سایت شما را به هر چیزی که می خواهید تبدیل می کنند. هرچه به ذهن شما خطور کند شانس بالایی وجود دارد که یک افزونه رایگان برای آن پیدا خواهید کرد.

در حالی که نسخه خود میزبان به شما امکان می دهد با نصب افزونه ، از هرکدام از آنها استفاده کنید ، حساب رایگان در WordPress.com وجود نخواهد داشت.

یک وجود دارد لیست محدود از پلاگین های گنجانده شده شما قادر به استفاده خواهد بود، و این آن است. اگر هرکدام از آنها را دوست دارید ، از آنها استفاده کنید ، اما اگر می خواهید چیز پیچیده تری داشته باشید ، فقط آن را فراموش کنید یا به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید تا بتوانید حساب را به روز کنید. ساک نمی کند!

3. طراح را در خود نگه دارید
بیایید بگوییم که شما با این واقعیت حل و فصل کرده اید که نمی توانید تعداد زیادی از مضامین را انتخاب کنید. شما یک مورد آزاد را انتخاب کرده اید و از آن لذت می برید. خوبه. اما دیر یا زود ، شما می خواهید چیزی در مورد آن تغییر دهید.

شاید شما بخواهید طرحی که هدر طراحی می کنید را تغییر دهید ، یا شاید بخواهید بخشی از آن را به طور کامل تغییر دهید. محدودیت دیگری وجود دارد که ممکن است روز شما را خراب کند. WordPress.com فقط به شما اجازه نمی دهد همه چیز را که می خواهید با یک حساب کاربری رایگان تغییر دهید.


اشتباه نکن شما هنوز هم می توانید موضوع خود را سفارشی کنید ، اما معمولاً به معنای تغییر مجموعه از پیش تعریف شده از رنگ ها یا اندازه قلم است. اگر تصمیم دارید خلاق باشید و از تکنیکی که به صورت آنلاین پیدا کرده اید استفاده کنید ، آن را فراموش کنید. شما نمی توانید از یک نقطه خاص فراتر بروید ، و سفارشی سازی های طرح صفحه عملاً وجود ندارند.

4- آیا می توانید بدون کد سفارشی بروید؟
برای استفاده از قدرت JavaScript در وبلاگ شخصی خود نیازی به رمزگذار نیستید. امروزه اینترنت پر از آموزش های شگفت انگیز است که شما را در روند نصب ویژگی های جدید در سایت وردپرس راهنمایی می کند. شما حتی می توانید به راحتی تمام قطعه های کد را که چیز جدیدی برای وبلاگ شما ارائه می کند ، دریافت کنید. اما ، هنگام استفاده از حساب کاربری رایگان WordPress.com ، می توانید در کل آن را فراموش کنید.

خواندن توصیه شده: JavaScript [ورق تقلب]

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که تصمیم دارید یک فرم انتخاب را از یک سرویس پستی محبوب مانند MailChimp اضافه کنید . هنگام استفاده از نسخه خود میزبان وردپرس ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که به حساب MailChimp خود بروید و کد را کپی کنید. بله ، شما آن را حدس زده اید - این در WordPress.com کار نخواهد کرد زیرا این کد شامل JavaScript است که در حساب های WordPress.com رایگان پشتیبانی نمی شود.

5- وبلاگ شما فقط یک بستر بازاریابی است
آیا می دانید بعد از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان در WordPress.com به Automattic اجازه می دهید از وبلاگ خود برای اهداف بازاریابی استفاده کند؟ بله ، همانطور که شرایط خدمات آنها به وضوح نشان می دهد ، "Automattic حق دارد تبلیغات را در وبلاگ شما نمایش دهد ، مگر اینکه شما یک ارتقاء بدون آگهی یا یک حساب سرویس VIP خریداری کرده اید."

بنابراین ، خواه آن را دوست دارید یا نه ، بازدید کنندگان وبلاگ شما با تبلیغات ارائه شده توسط Automattic منحرف خواهند شد. و نه ، شما هیچ سهمی از درآمد دریافت نخواهید کرد.

همچنین ، فراموش نکنید که به پایین یک وبلاگ رایگان در WordPress.com بروید یا به نوار ابزار نگاهی بیندازید - Automattic از این مکانها برای نمایش متن انتساب یا پیوندهایی استفاده می کند که نمی توانید تغییر یا حذف کنید. این به عهده شما نیست. شما به سادگی مجبور به ذکر WordPress.com یا نویسنده موضوع ، به عنوان مثال ، به طور مستقیم در سایت خود هستید.

6. دامنه شما چیست؟
به محض اینکه وبلاگ خود را جدی ببینید ، باید نام دامنه خود را تغییر دهید. هنگام آزمایش مهارت های خود ، داشتن دامنه yourblog.wordpress.com کاملاً مناسب است. اما داشتن چنین دامنه ای مانع از جذب بازدید کنندگان جدی می شود. دامنه رایگان که در WordPress.com دریافت می کنید به نظر نمی رسد که شما وبلاگ خود را جدی بگیرید و به همین دلیل ممکن است بازدید کنندگان را از دست دهید.


7. فضای محدود
حساب رایگان حق استفاده از 3 گیگابایت فضای شما را به شما اعطا می کند. اگرچه این برای مبتدیان بیش از حد کافی است ، دیر یا زود متوجه خواهید شد که 3 گیگابایت برای میزبانی وبلاگ کافی نیست . ارسال ها و تصاویر شروع به جمع شدن می کنند ، و به سرعت ممکن است به حد مجاز برسید.

فقط برای مثال ، اگر عکاس باشید که می خواهد چند تصویر جدید در روز بارگذاری کند یا در جایی ضعیف باشد که هر تصویر در حدود 5 مگابایت باشد؟ فقط اجازه دهید آن غرق شود.

همچنین توجه داشته باشید که در حالی که می خواهید تصاویر ، اسناد ، صفحات گسترده و ارائه پاورپوینت را بارگذاری کنید ، مجاز به آپلود فایلهای ویدیویی یا صوتی نیستید ، مگر اینکه حساب را به روز کنید. می خواستم به میزبانی یک پادکست در سایت رایگان خود را؟ آیا احتمالاً قصد میزبانی فیلم های خود را دارید؟

به عنوان مثال ، اگر وب سایت خود را با Bluehost میزبانی می کنید ، علاوه بر داشتن یک راه حل کامل میزبانی وردپرس ، 50 گیگابایت فضای کم با 2.95 دلار در هر ماه بدست می آورید ، و قادر خواهید بود هر آنچه را که می خواهید بارگذاری کنید.

8. پولی برای شما نیست
اگر با قرار دادن پیوندهای وابسته در وبلاگ خود به فکر درآمد کسب کرده اید ، شانس ندارید زیرا WordPress.com این اجازه را نمی دهد. در حالی که استثنائاتی از این قانون وجود دارد ، بسیاری از کاربران به سادگی از لینک های وابسته استفاده نمی کنند.

تیزر وبلاگ نویسی کنیدَ

قالب وردپرس نحوه هدایت کاربران در وردپرس

 



:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

قالب وردپرس نحوه هدایت کاربران در وردپرس

نیستید.

اگرچه هدایت مجدد معمولاً برای توسعه دهندگان باقی مانده است ، ما می خواهیم نکاتی را به شما نشان دهیم که به شما اجازه می دهد:

کاربران را پس از ورود به سیستم موفق کنید
کاربران را پس از ورود به سیستم با افزونه ورود به سیستم پیتر هدایت کنید
کاربران را پس از Logout تغییر مسیر دهید
کاربران را پس از ترک نظر ، تغییر مسیر دهید
اگر تنها یک نتیجه پیدا شده است ، کاربران را پس از جستجو هدایت کنید
تغییر مسیر کاربران هنگامی که فقط یک پست در یک دسته یافت می شود
کاربران را به یک صفحه تصادفی در وردپرس هدایت کنید
چگونه می توان نقش های خاص کاربر را پس از ورود موفقیت آمیز تغییر مسیر داد
در این بخش از مقاله ، ما به شما کدی را نشان می دهیم که می توانید به راحتی در مکانی که کاربر خاصی پس از ورود به وب سایت با وردپرس موفق شده است ، آن را تغییر دهید و کنترل کنید .

به طور پیش فرض ، وردپرس هر کاربر را به داشبورد منتقل می کند و این ممکن است برای برخی از شما مشکل ایجاد کند. شاید بخواهید سرپرست ها و نویسندگان خود را در پس زمینه نگه دارید در حالی که می خواهید سایر کاربران خود را مستقیماً به صفحه اصلی خود هدایت کنید یا شاید به یک صفحه اصلی دیگری که به طور خاص برای آنها ایجاد کرده اید منجر شود.

برای تغییر مسیر کاربران بر اساس نقش آنها ، مراحل بعدی را دنبال کنید:

پرونده توابع.php را باز کنید
کد زیر را کپی و جایگذاری کنید:
عملکرد my_login_redirect (آدرس اینترنتی ، درخواست $ ، کاربر کاربر) {
if ($ user && is_object ($ کاربر) && is_a ($ کاربر ، 'WP_User')) {
if ($ user-> has_cap ("مدیر") یا $ user-> has_cap ("نویسنده")) {
$ url = admin_url ()؛
} دیگه
$ url = home_url ('/ custom-page /')؛
}
}
بازگشت $ url؛
}
add_filter ('login_redirect'، 'my_login_redirect'، 10، 3)؛
ذخیره تغییرات
کدی که در بالا نشان داده شده است ، پنل سرپرست ، در حالی که تمام کاربران دیگر به یک صفحه سفارشی منتقل می شوند ، سرپرستها را در همان جایی که لازم باشد قرار می دهند .

شما به راحتی می توانید آدرس ها با تغییر متغیر $ URL در 4 تغییر هفتم و 6 هفتم خط و در نتیجه کاربران خود را به هر پست / صفحات شما برای آنها ایجاد شود.

اگر می خواهید نقش کاربر را کنترل کنید ، می توانید این کار را به راحتی در خط سوم کد انجام دهید. در مثال فوق ، ادمین و نویسندگان را در پنل مدیریت جا مانده ایم. اگر می خواهید فقط سرپرست در آنجا باشید ، نویسندگان را از تصویر به راحتی حذف کنید:

if ($ user-> has_cap ("مدیر")) {
به جای حذف نویسندگان ، می توانید نقش های دیگری نیز اضافه کنید. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید چه کسی در کدام صفحه قرار بگیرد.

خودشه. با استفاده از این کد ، شما به هیچ افزونه ای برای کنترل تغییر مسیرها پس از ورود به سیستم کاربر نیازی ندارید. اگر هنوز در حال تغییر کد نیستید ، ببینید که چگونه کاربران را پس از ورود به سیستم با یک افزونه تغییر مسیر دهید.

کاربران را پس از ورود به سیستم با افزونه ورود به سیستم پیتر هدایت کنید
اگرچه با قرار دادن كدی كه قبلاً به شما نشان دادیم می توانید به سرعت کاربران را هدایت كنید ، این بهترین گزینه برای كسانی نیست كه وارد كدنویسی نمی شوند. همچنین اگر می خواهید کنترل بیشتری در تغییر مسیرها داشته باشید ، باید بدانید که چگونه کد را اصلاح کنید.

به جای تغییر کد ، افزونه ای را به شما نشان خواهیم داد که کارهای کثیف را برای شما انجام می دهد . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که کدام کاربر به آنجا می رود ، روی چند صندوق تأیید کلیک کنید و آدرس های URL را جایگذاری کنید در حالی که افزونه از بقیه مراقبت می کند.

تغییر مسیر ورود پیتر
اگرچه افزونه های بی شماری برای وردپرس وجود دارد که برای انجام همین کار طراحی شده اند ، اما ما برای این بخش از مقاله پیتر ورود به سیستم تغییر مسیر را انتخاب کرده ایم.

این افزونه به شما امکان می دهد تا کاربران را بر اساس نام ، نقش کاربر و حتی قابلیت های کاربر خود انتخاب کنید و به سادگی آدرس اینترنتی را که پس از ورود به سیستم هدایت می شود ، چسباند. گروهی از کاربران پس از ورود به سیستم علاوه بر این ، می توانید یک URL جداگانه را انتخاب کنید که به عنوان صفحه مقصد برای هر کاربر پس از ثبت نام آنها ، استفاده می شود.

اگر این مسئله برای شما کافی نبوده و می خواهید تغییر مسیرهای خود را بیشتر بهبود بخشید ، ورود پیتر پیمایش به شما پوشانده شد. اگر به عنوان مثال برای هر کاربر صفحه خاصی ایجاد کرده اید ، می توانید URL را مستقیماً از افزونه ایجاد کنید. در این حالت ، یک کد کوتاه ساده که در این افزونه توضیح داده شده است ، برای ورود نام کاربری کاربر کافی خواهد بود و بنابراین کاربر خاص را به سمت صفحه خاص خود سوق می دهد.

در پایان چند گزینه افزونه وجود دارد که می تواند به شما در کنترل بیشتر رفتار این افزونه کمک کند. می توانید افزونه را تنظیم کنید تا فقط از یک نوع URL استفاده کند و به عنوان مثال فقط اجازه استفاده از لینک های داخلی ، کنترل مجدد POST و GET ، در صورت لزوم از یک فایل تغییر مسیر خارجی استفاده شود و انتخاب کنید که چه کسی می تواند این افزونه را با انتخاب سطح مجوز کنترل کند. .

در صورت نیاز به مدیریت ورود ، ورود به سیستم و تغییر مسیرهای ثبت نام ، ورود به سیستم پیتر به طور کلی همه چیزهایی را که لازم دارید دریافت خواهید کرد. اوه ، بله ، ما اشاره کردیم که افزونه رایگان است؟ شما می توانید آن را از مخزن افزونه وردپرس دریافت کرده و در عرض چند ثانیه نصب کنید و پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات بروید -> ورود / خروج از راه تغییر مسیرها .

نحوه تغییر مسیر کاربر WordPress پس از خروج از سیستم
به طور پیش فرض ، وقتی کاربر از یک وب سایت وردپرس خارج می شود ، وی را به صفحه ورود دوباره می دهید. پیامی نشان داده می شود که کاربر را در مورد ورود به سیستم موفق آگاه می کند و مابقی ناوبری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اما اگر می خواهید کاربران خود را به طور خودکار به صفحه اصلی خود ، صفحات بحث و گفتگو که می خواهید آنها را ببینید یا هر صفحه مورد علاقه دیگری هدایت شوند ، تغییر دهید؟ شاید شما می خواهید یک صفحه خروج متفاوت ایجاد کنید که حاوی ابزارک های خاصی باشد یا کاربران خود را در جایی دیگر هدایت کند؟ در این صورت ، برای اینکه همه چیز اتفاق بیفتد ، به این کد کوچک احتیاج دارید.

در چند سطر بعدی ، ما در حال نشان دادن چگونگی هدایت آسان کاربر به هر URL مورد نظر خود هستیم. اگر نمی خواهید از کد برای تغییر مسیر استفاده کنید ، ما قصد داریم یک افزونه ساده را به شما نشان دهیم که تمام کارها را برای شما انجام می دهد. اما قبل از آن ، اجازه دهید کاربر را به صفحه اصلی هدایت کنیم:

پرونده توابع.php را باز کنید
کد زیر را کپی و جایگذاری کنید:
add_action ('wp_logout' ، 'auto_redirect_after_logout')؛
عملکرد auto_redirect_after_logout ()
wp_redirect (home_url ())؛
خروج ()
}
ذخیره تغییرات
از صفحه اصلی زیبای خود خارج شوید و از آن لذت ببرید
به همین راحتی است. همانطور که می توانید از کد حدس بزنید ، می توانید با تغییر خط سوم ، کاربر را به هر URL دیگری هدایت کنید . بنابراین ، اگر می خواهید کاربران خود را به صفحه دیگری از سایت خود یا هر صفحه خارجی هدایت کنید ، کد شما باید چیزی شبیه به این باشد:

add_action ('wp_logout' ، 'auto_redirect_after_logout')؛
عملکرد auto_redirect_after_logout ()
wp_redirect ('http://www.firstsiteguide.com')؛
خروج ()
}
اگر می خواهید با عملکرد wp_redirect بیشتر کار کنید ، می توانید در مورد صفحات WordPress Codex اطلاعات بیشتری کسب کنید .

تغییر مسیر ورود و خروج از سیستم
قیمت: رایگان
تغییر مسیرها و ورود به سیستم
این افزونه رایگان نسبتاً ساده است و کار خود را کاملاً انجام خواهد داد. به جای پرداختن به کد ، ورود و ورود به سیستم تغییر مسیر بخش دیگری را در صفحه تنظیمات ایجاد می کند. پس از نصب و فعال کردن آن، شما را به حرکت به تنظیمات -> عمومی و تمام راه را به پایان صفحه حرکت . در اینجا جعبه های ورودی جداگانه برای تغییر مسیرها و ورود به سیستم را پیدا خواهید کرد. URL های دلخواه را وارد کنید ، تغییرات را ذخیره کنید و تمام شد!

اگر به وب سایت وردپرس خود گزینه های تغییر مسیر بیشتری نیاز دارید ، پیشنهاد می کنیم افزونه 5sec Redirect را بررسی کنید که می تواند به شما در تغییر مسیر هر پست ، صفحه ، دسته ، برچسب یا URL سفارشی کمک کند. این امکان را به شما می دهد تا URL های خود را پنهان کنید که می تواند یک چیز عالی برای مخفی کردن لینک های وابسته یا هر آدرس اینترنتی از بازدید کنندگان باشد. این افزونه همچنین آماری را در مورد هر پیوند هدایت شده به شما نشان می دهد تا بداند که چه اتفاقی در سایت می افتد.

کاربران را پس از ترک نظر راهنمایی کنید
وقتی شروع به انتشار مقاله می کنید ، مطمئناً مردم می توانند درباره آنها اظهارنظر کنند. در این بخش از راهنمای ، ما قصد داریم تا پس از ارسال نظر ، نحوه هدایت کاربر را به شما نشان دهیم.

این عملکرد ممکن است در شرایط خاص برای شما مفید باشد. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای هدایایی که در حال سازماندهی آن هستید ، یک صفحه "متشکرم" ایجاد کنید . بنابراین ، هنگامی که بازدید کنندگان با گذاشتن یک نظر ، در یک نمایشگاه شرکت می کنند ، می توانید به راحتی آنها را به صفحه "با تشکر از شما" تغییر دهید که می توانید اطلاعات دیگری در مورد جوایز ارائه دهید.

می توانید به راحتی پس از ارسال نظر در وب سایت دارای #WordPress ، کاربر را به راحتی هدایت کنید.
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
در حقیقت دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است پس از ترک نظر ، کاربر را برای تغییر مسیر کاربر هدایت کنید ، بنابراین بدون آگهی بیشتر ، در اینجا آنچه شما باید انجام دهید برای اتوماسیون فرایند است.

تغییر مسیر کاربر پس از ارسال نظر:
پرونده توابع.php را باز کنید
این کد را در پرونده کپی و جایگذاری کنید:
عملکرد redirect_after_comment ()
wp_redirect ('/ Thank you /')؛
خروج ()
}
add_filter ('comment_post_redirect'، 'redirect_after_comment')؛
تغییر نام صفحه بر روی 2 دوم خط
ذخیره تغییرات
خودشه. اکنون می توانید ادامه دهید و عملکرد را تست کنید. هر یک از پست های خود را باز کرده و نظر دهید. اگر همه کارها را به درستی انجام داده اید ، باید به صفحه http: /www.yoursite.com/thank-you یا یکی از مشخص شده در خط دوم کد خود خاتمه دهید.

 

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

 

https://firstsiteguide.com/how-to-redirect-users-in-wordpress/



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

ض ، وردپرس پست های وبلاگ شما را در صفحه اصلی نمایش می دهد.

با این حال ، اگر در حال ایجاد یک وب سایت تجاری هستید یا به سادگی می خواهید صفحه اصلی خود را شخصی سازی کنید ، ممکن است شما یک صفحه جداگانه برای بخش وبلاگ خود بخواهید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید.

ایجاد یک صفحه وبلاگ جداگانه در وردپرس

WordPress را تنظیم کنید تا یک صفحه وبلاگ جداگانه ایجاد کنید
WordPress به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی پیکربندی کنید تا صفحه اصلی خود را داشته باشد. این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد هر صفحه دیگری را در وب سایت خود انتخاب کنید تا از آن به عنوان صفحه وبلاگ خود استفاده شود.

ابتدا باید دو صفحه در وردپرس ایجاد کنید که دوست دارید از آنها به عنوان صفحه اصلی و صفحه وبلاگ خود استفاده کنید.

صفحات وبلاگ و صفحه اصلی را در وردپرس منتشر کنید

شما نیازی به اضافه کردن هیچ محتوا به آن صفحات ندارید و حتی اگر بخواهید می توانید هر چیز دیگری را نام ببرید. به عنوان مثال ، برخی وب سایتهای تجاری از News برای صفحه وبلاگ خود استفاده می کنند.

پس از ایجاد آن صفحات ، می توانید به صفحه تنظیمات » صفحه خواندن در قسمت مدیریت وردپرس بروید.

در قسمت "صفحه نمایش صفحه اصلی شما" ، باید روی گزینه "صفحه استاتیک" کلیک کنید. پس از آن می توانید صفحات خانه و وبلاگ خود را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

وبلاگ و صفحه اصلی را انتخاب کنید

اکنون می توانید به بخش Pages » بخش All Pages در قسمت مدیریت بروید. وبلاگ و صفحه اصلی خود را با برچسب های جدید متوجه خواهید شد. پیش بروید ، و روی پیوند مشاهده در زیر آن صفحات کلیک کنید تا پیش نمایش آنها پیش بینی شود.

پیش نمایش صفحه وبلاگ

ظاهر این صفحات به موضوع وردپرس شما بستگی دارد و شاید لازم باشد تنظیمات موضوع را پیکربندی کنید.

از آنجا که هر موضوع وردپرس گزینه های متفاوتی دارد ، باید مستندات موضوع خود را بررسی کنید یا گزینه های تحت ظاهر »سفارشی کردن صفحه را بررسی کنید.

ما همچنین بعداً در این مقاله روش های دیگری را به شما نشان خواهیم داد.

پیوند صفحه وبلاگ را به منوی پیمایش وب سایت خود قرار دهید
پیوند وبلاگ در منوی ناوبری

اکنون که یک صفحه وبلاگ جداگانه ایجاد کرده اید ، به بازدید کنندگان وب سایت خود کمک می کنیم تا این موضوع را پیدا کنند.

به سادگی از صفحه Appearance »منوها بازدید کرده و صفحه وبلاگی را که قبلاً ایجاد کرده اید به فهرست پیمایش وب سایت خود اضافه کنید.

پیوند صفحه وبلاگ به منوی ناوبری اضافه می شود

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای مبتدی ما در منوهای ناوبری در وردپرس مراجعه کنید .

شخصی سازی صفحه اصلی خود
به طور پیش فرض ، بسیاری از مضامین وردپرس با یک الگوی داخلی برای نمایش صفحه استاتیک به عنوان صفحه اول وب سایت شما همراه هستند. با این حال ، شما هنوز هم نیاز دارید که آن را تحت ظاهر »تنظیم کنید .

تنظیم کننده تم

برخی از مضامین وردپرس به شما امکان می دهد یک الگوی صفحه اصلی برای صفحه خود انتخاب کنید. اگر موضوع شما با چنین الگویی همراه است ، می توانید با ویرایش صفحه اصلی آن را انتخاب کنید.

انتخاب الگوی صفحه

در آخر ، می توانید از افزونه سازنده صفحه وردپرس استفاده کنید و از ابزارهای ساده و کشیدن استفاده کنید تا صفحه اصلی خود را از ابتدا ایجاد کنید.

توصیه می کنیم از Beaver Builder استفاده کنید زیرا بهترین افزونه سازنده صفحه وردپرس در بازار است. استفاده از آن بسیار آسان است ، شامل قالب های آماده و فوق العاده انعطاف پذیر برای ایجاد هرگونه طرح مورد نظر شماست.

ویرایش صفحه اصلی در Beaver Builder

برای اطلاعات بیشتر ، به آموزش ما در مورد چگونگی ایجاد نحوه ایجاد یک صفحه خانگی سفارشی در وردپرس مراجعه کنید .

طراحی صفحه وبلاگ خود را سفارشی کنید
به طور پیش فرض ، وردپرس به طور خودکار به دنبال الگویی در موضوع وردپرس می باشد تا بتواند پست ها را در صفحه وبلاگ جداگانه نمایش دهد.

اگر موضوع شما یکی نداشته باشد ، به طور خودکار به قالب بایگانی بر می گردد. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد سلسله مراتب قالب وردپرس مراجعه کنید .

حال ، اگر دوست ندارید که موضوع شما چگونه به صفحه وبلاگ شما رسیدگی کند ، می توانید با استفاده از برخی ابزارهای اضافی و بدون نوشتن کد ، آن را تغییر دهید.

ابتدا باید افزونه های Beaver Builder و Beaver Themer را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .

Beaver Themer یک افزونه اضافی برای Beaver Builder است و شما را قادر می سازد نه تنها صفحات بلکه کل تم های جدید وردپرس را از ابتدا ایجاد کنید.

ابتدا باید از صفحه Beaver Builder » صفحه Themer Layouts دیدن کرده و بر روی دکمه Add New کلیک کنید.

 

 

https://is.gd/D8eU03

https://v.gd/Qjoqli

https://v.ht/pmPq

https://clck.ru/MfBVd

http://ulvis.net/H6cy

https://b2n.ir/626333



:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

6 دلیل تغییر WPBeginner به هاستینگ SiteGround

سایتها میزبانی وب. چندین خواننده متوجه تغییر در قسمت پاورقی ما شده اند که اکنون می گوید "میزبانی وردپرس توسط SiteGround " و از ما خواسته اند که در مورد چرا ما این سوییچ را نوشتیم.

وقتی نوبت به کار یک تجارت آنلاین می رسد ، انتخاب بستر مناسب میزبانی وب برای نیازهای شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.

در این مقاله ، 6 دلیل برای تغییر ما به SiteGround ، و اینکه چگونه آنها به ما در افزایش سرعت وردپرس ، بهبود قابلیت اطمینان و اجرای یک گردش کار بهتر کمک کردند ، به اشتراک می گذارم.

WPBeginner عاشق SiteGround است

زمینه
از آنجا که من WPBeginner را در سال 2009 راه اندازی کردم (تقریبا یازده سال پیش) ، وبلاگ ما بزرگ شده است تا به بزرگترین سایت منبع وردپرس رایگان برای مبتدیان تبدیل شود.

هنگامی که من برای اولین بار WPBeginner را شروع کردم ، از میزبان مشترک توسط HostGator استفاده کردم . با بزرگ شدن سایت ، ما به یک VPS ، سپس یک سرور اختصاصی ، و حتی یک زیرساخت ابری سفارشی ساخته شده از شش ماه پیش ، ارتقا دادیم .

در طی این سالها اجرای WPBeginner و رشد سبد شرکتهای من ، تقریباً در مورد هر سیستم عامل اصلی میزبانی وب تست و استفاده کرده ام.

حتی امروز ، من وب سایت های فعال و آزمایشی را در بسیاری از سیستم عامل های میزبان مختلف ، بنابراین می توانیم با ویژگی های جدید که هر شرکت منتشر می کند ، به روز باشیم. این به ما کمک می کند تا براساس نیاز / بودجه آنها ، توصیه های صحیحی را به کاربران خود ارائه دهیم

با این حال ، در طول 3 سال گذشته ، ما بسیاری از وب سایتهای بزرگ ما را به زیرساخت میزبانی سایت SiteGround's Enterprise تغییر داده ایم.

WPBeginner یکی از معدود سایتهای بزرگ ما بود که سوئیچ را به SiteGround نداده است ، و فقط مقاومت در برابر وسوسه سخت تر و سخت تر می شود.

تیم SiteGround به سادگی نوآوری ، ارائه خدمات به مشتریان VIP و ساختن ابزارهای منحصر به فرد را انجام می دهند تا تجربه میزبانی را برای کاربران و تیم ما بهتر کنند.

و در ژانویه سال 2020، پس از 10.5 سال از وجود، وب سایت WPBeginner تا در نهایت به یک میزبان جدید، روشن سایتها .

6 دلیل چرا ما به SiteGround تغییر یافتیم
وقتی صحبت از میزبانی وردپرس می شود ، مهمترین عوامل برای من: سرعت ، قابلیت اطمینان ، پشتیبانی و ابزارهایی است که باعث بهبود گردش کار می شود.

در زیر 6 دلیل برتر برای تغییر میزبان سایت SiteGround آورده شده است.

توجه: ما در میزبانی سازمانی SiteGround هستیم که بطور خاص برای نیازهای ما ساخته و بهینه سازی شده است. اگرچه بسیاری از موارد مشابه در برنامه های میزبانی مختلف آنها نیز ارائه می شود.

1. SiteGround اکنون در Google Cloud Platform (کاملاً مدیریت شده)
SiteGround در Google Cloud Platform قرار دارد

به عنوان یک علاقه مندان به میزبانی ، وقتی مدیر عامل SiteGround ، تنکو نیکوف ، اولین بار در مورد این خبر به من گفت من فراتر از کلمات هیجان زده ام. حفظ این راز طولانی برای من واقعاً برایم سخت بود.

پیش از این تمام وب سایتهای مشتری SiteGround در یکی از مراکز داده خود یا در ایالات متحده آمریکا یا اروپا میزبان بودند. ارائه دهندگان مرکز داده های خصوصی با رعایت فناوری های جدید سخت افزاری کار بسیار خوبی انجام داده اند ، اما سوئیچ به Cloud Platform گوگل یک تغییر دهنده بازی است.

به سادگی بسیاری از عملکرد و قابلیت اطمینان را از آنجایی که گوگل دارای یک شبکه پیشرفته است ، قفل می کند.

بهترین بخش این است که SiteGround این پلت فرم را برای همه مشتریان خود (نه فقط کاربران Enterprise) در دسترس قرار داده است. بله ، این بدان معنی است که حتی اگر برای میزبان برنامه وردپرس مبتدی خود (ماهانه 3.95 دلار) ثبت نام کنید ، قرار است در سیستم Cloud Platform گوگل میزبانی شوید.

این یک معامله بزرگ است زیرا شما از مزایای مقیاس گذاری و مدیریت منابع بدون نگرانی در مورد چیزهای پشت صحنه بهره می گیرید (از آنجا که کل تنظیمات توسط SiteGround اداره می شود).

این یک واقعیت است که گوگل و آمازون سیستم عامل های ابر درجه یک را ارائه می دهند. چالش این است که استفاده از آنها برای صاحبان مشاغل کوچک آسان نیست و این یک ضرر بزرگ است.

اکنون SiteGround با کمک به آنها در رقابت با افراد بزرگ ، زمین بازی را برای مشاغل کوچک تر می کند. این با ارزش های اصلی ما در WPBeginner و Awesome Motive مطابقت دارد .

2. حداکثر Uptime با تنظیم چند منطقه ای Failover
قابلیت اطمینان و به روز بودن سایت برای ما یک اولویت بزرگ است زیرا این امر بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

تصور کنید فقط در وسط روز به یک فروشگاه بروید تا یک علامت بسته موقت را ببینید. این یک تجربه بسیار ناامید کننده است ، و شما به سادگی به فروشگاه دیگری می روید.

این دقیقاً احساسی است که کاربران هنگام مراجعه به وب سایتی که دچار خرابی است ، احساس می کنند.

تیم Enterprise SiteGround از Google Cloud Platform برای طراحی یک برنامه مطمئن مطمئن چند منطقه ای برای ما استفاده کرد.

این بدان معناست که در شرایط نادری وقتی منطقه خاصی از مرکز داده Google دچار خرابی می شود ، ترافیک وب سایت ما به منطقه دیگری هدایت می شود ، بنابراین خوانندگان ما همیشه بهترین تجربه را دارند.

3. تیم پشتیبانی بهترین گروه در کلاس
پشتیبانی پشتیبانی شرکت SiteGround

پشتیبانی از کیفیت یک عامل بسیار مهم هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی وب است. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل هزینه میزبانی مدیریت شده وردپرس را پرداخت می کنند ، بنابراین می توانند مشکلات خود را سریعتر حل کنند.

شرکتهای مختلف من در مجموع سالانه صدها هزار دلار برای هزینه های مربوط به میزبانی هزینه می کنند (بله این تعداد شش رقم در سال است). هزینه های ما زیاد است زیرا ما ماهانه میلیاردها برداشت در وب سایت های ما ارائه می دهیم.

چگونه به درستی Google AdSense را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

 

https://is.gd/SAw8XS

https://v.gd/FnfsOg

https://v.ht/25L0

https://clck.ru/MfBct

http://ulvis.net/KVhH

https://b2n.ir/239621

http://yun.ir/p1h



:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

چگونه به درستی Google AdSense را به سایت وردپرس خود اضافه کنید


این امکان را به شما می دهد تا فضای تبلیغاتی وب سایت خود را به صورت خودکار به تبلیغ کنندگان بفروشید و دریافت کنید. AdSense یکی از ساده ترین راه برای شروع به درآمدزایی آنلاین با وب سایت شما است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Google AdSense را در وردپرس به همراه برخی از بهترین روشها و نکات برای افزایش درآمد خود اضافه کنید.

به درستی Google AdSense را در WordPress اضافه کنید

Google AdSense چیست؟
Google AdSense یک شبکه تبلیغاتی است که توسط Google اداره می شود و به وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت این امکان را می دهد که با نشان دادن متن ، تصویر ، فیلم و سایر تبلیغات تعاملی در وب سایت های خود درآمد کسب کنند. این تبلیغات توسط محتوا و مخاطبان سایت هدف قرار می گیرد ، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

Google AdSense بدون دردسر است زیرا لازم نیست با تبلیغ کنندگان برخورد کنید یا نگران جمع آوری پول هستید. Google روابط با تبلیغ کنندگان را مدیریت و حفظ می کند. آنها پرداخت را جمع می کنند ، هزینه مدیریت خود را می گیرند و مابقی پول را برای شما ارسال می کنند.

AdSense تبلیغات به ازای هر کلیک (CPC) را ارائه می دهد ، بدین معنی که هر بار که کاربر روی تبلیغ در وب سایت خود کلیک کند ، درآمد کسب می کنید. میزان دریافتی برای هر کلیک براساس عوامل مختلفی متفاوت است.

آموزش تصویری


مشترک شدن در WPBeginner
اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، ادامه خواندن را ادامه دهید.

شروع به کار با AdSense
اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب Google AdSense است . اگر حساب Gmail دارید ، می توانید از حساب موجود خود برای ثبت نام استفاده کنید.

پس از ارائه درخواست خود ، باید منتظر باشید تا تیم Google AdSense آن را بررسی کنند. این ممکن است برای برخی ناشران چند ساعت تا چند هفته طول بکشد.

پس از تأیید ، می توانید وارد حساب AdSense خود شوید و کد تبلیغ خود را دریافت کنید. این کدی است که شما برای نمایش تبلیغات باید در وب سایت خود قرار دهید.

اخیراً ، Google AdSense تبلیغات خودکار را اعلام کرده است ، به این معنی که فقط یک قطعه کد را جایگذاری می کنید و Google به طور خودکار تصمیم می گیرد چه زمان ، کجا ، و چه تعداد تبلیغ برای نمایش در هر صفحه.

با این حال ، اکثر ناشران هنوز از روش دستی برای قرار دادن مجزا تبلیغات در وب سایت خود استفاده می کنند.

ما هر دو روش را به شما نشان خواهیم داد. توصیه می کنیم ابتدا از قرار دادن آگهی دستی شروع کنید. پس از شروع درآمد ، می توانید با تبلیغات خودکار آزمایش کنید تا خودتان آن ها را مقایسه کنید.

1. دستی Google AdSense Ad Code را در وردپرس قرار دهید
شما با کلیک روی منوی تبلیغات در ستون سمت چپ و سپس تغییر روی برگه "توسط واحد تبلیغ". از اینجا باید روی "ایجاد آگهی جدید" کلیک کنید.

از شما خواسته می شود یک نوع آگهی را انتخاب کنید. می توانید از بین "نمایش تبلیغات" ، "تبلیغات در فید" و "تبلیغات در مقاله" را انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید ، از تبلیغات نمایشگر شروع کنید.

نوع آگهی را انتخاب کنید

در مرحله بعد باید یک نام برای این واحد تبلیغ تهیه کنید و اندازه و نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

واحد تبلیغ را نامگذاری کرده و نوع آگهی را انتخاب کنید

نام این تبلیغ فقط برای مقاصد داخلی استفاده می شود ، بنابراین می توانید نام آن را مانند "SiteName Sidebar" بگذارید.

گزینه بعدی انتخاب Ad Size است. در حالی که Google طیف گسترده ای از اندازه تبلیغات را ارائه می دهد ، اندازه های خاصی وجود دارد که در زیر توصیه می شود زیرا اینها محبوب ترین در بین تبلیغ کنندگان هستند.

همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تبلیغ شما پاسخگو باشد یا ثابت باشد. ما توصیه می کنیم که تبلیغات واکنشی را انتخاب کنید زیرا در همه دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش خوب کار می کنند.

بعد ، برای ادامه ، روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

اکنون AdSense کد تبلیغ را برای شما تولید می کند. این شامل شناسه واحد تبلیغ منحصر به فرد و شناسه ناشر شما می باشد.

کد تبلیغ را کپی کنید

اگر وب سایت شما دارای نسخه AMP Google است ، می توانید کد صفحات AMP خود را نیز کپی کنید.

نگران نباشید ، کد تبلیغ خود را کپی کنید و آن را در ویرایشگر متن ساده مانند Notepad یا TextEdit جایگذاری کنید. در مرحله بعدی به آن احتیاج خواهید داشت.

Google AdSense را در WordPress اضافه کنید
شما باید تعیین کنید که می خواهید تبلیغ را در وب سایت خود نشان دهید. تبلیغات معمولاً در نوار کناری نمایش داده می شود . با استفاده از ابزارک های وردپرس می توانید Google Adsense را در نوار کناری خود اضافه کنید .

به سادگی به صفحه Appearance »ابزارک ها در قسمت مدیریت وردپرس خود بروید. بعد ، ویجت "سفارشی HTML" را به قسمت ابزارک مناسب بکشید و رها کنید و کد Google AdSense خود را در آنجا بچسبانید.

 7 بهترین ابزار رایگان نرم افزار پاسخگویی 2020 (جوانب مثبت و منفی در مقایسه)

 

https://is.gd/NKaY8z

https://v.gd/ELTrxI

https://v.ht/x4Za

https://clck.ru/MfDcE

http://ulvis.net/t8xG

https://b2n.ir/018221



:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

7 بهترین ابزار رایگان نرم افزار پاسخگویی 2020 (جوانب مثبت و منفی در مقایسه)

آیا به دنبال بهترین ابزارهای خودکارپرداخت رایگان برای شروع ارسال ایمیل خودکار هستید؟

خبر خوب این است که راه های زیادی برای شروع کار بدون پرداخت وجود دارد. شما نیازی به تأخیر در ساخت و رشد لیست ایمیل خود ندارید تا اینکه سایت شما درآمد کسب کند.

در این مقاله ، شما را با مقایسه برخی از بهترین ابزارهای تأمین خودکار در اختیار شما قرار می دهیم ، با مقایسه جوانب مثبت و منفی آنها.

مقایسه بهترین ابزارهای خودکارپرداخت رایگان

چرا به یک سرویس ایمیل الکترونیکی پاسخگو نیاز دارید
Autoresponders به ​​شما امکان می دهد ایمیل های خودکار را در لیست ایمیل خود برای افراد ارسال کنید. بازاریاب های هوشمند برای ایجاد دنباله ای از ایمیل های ارسال شده به صورت خودکار بر اساس قوانین خاص ، از autoresponders استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، اگر در صفحه ای به زودی آدرس های ایمیل را جمع می کنید ، می توانید پاسخگوی خودکار را تنظیم کنید تا وقتی وب سایت شما زنده می شود ، دنباله ای از ایمیل ها را ارسال کنید.

بسیاری از وبلاگ نویسان برای استقبال از مشترکان جدید ، ترتیب توالی خودکار را تنظیم کرده اند. فروشگاه های تجارت الکترونیکی از آنها برای آموزش کاربران درمورد محصولات تعریف شده ، کدهای کوپن و موارد دیگر استفاده می کنند.

بیشتر شرکتهای برتر بازاریابی ایمیل پاسخگوی خودکار را ارائه می دهند. با این حال ، اگر تازه کار را شروع کرده باشید ، پرداخت هزینه بازاریابی ایمیل هزینه های ساخت وب سایت شما را بالا می برد .

گفته می شود ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین ابزارهای رایگان خودکارپرداختی بیاندازیم که می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

1. تماس ثابت
وب سایت ابزار پاسخگویی وب سایت ثابت تماس با ما

ثابت تماس با بهترین خدمات بازاریابی ایمیل در جهان است. این انتخاب برتر ما برای ایجاد توالی های خودپرداز است.

طرفداران

محاکمه رایگان آنها 60 روز سخاوتمندانه طول می کشد. این به شما دو ماه فرصت می دهد تا لیست ایمیل خود را تهیه کنید و از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.
محاکمه رایگان به جزئیات کارت اعتباری احتیاج ندارد ، بنابراین شما صورتحساب دریافت نمی کنید مگر اینکه شما فعالانه برای ادامه استفاده از ثابت مخاطب انتخاب کنید.
تنظیم سریع و آسان حساب کاربری شما سریع و آسان است. شما فقط روی چند گزینه کلیک می کنید و ثابت تماس با توجه به پاسخ هایتان منابع مفیدی را به شما نشان می دهد.
اگر از قبل وب سایت دارید ، ثابت تماس می تواند طراحی ایمیل شما را بر اساس مارک وب سایت شما تنظیم کند. این وب سایت شما را برای یافتن تصاویر و رنگ ها اسکن می کند و گزینه های مختلفی از طرح بندی را برای شما ایجاد می کند.
همچنین می توانید صدها قالب دیگر را انتخاب کنید.
رابط کشیدن و رها کردن بسیار آسان است. اگر تازه وارد بازاریابی ایمیلی هستید ، این به ویژه مفید است.
تیم پشتیبانی تماس ثابت از طریق چت زنده ، تلفن و ایمیل به راحتی قابل دستیابی است.
آنها همچنین دارای یک کتابخانه منابع و آموزش های آنلاین هستند. اگر در ایالات متحده هستید ، حتی می توانید از سمینارهای زنده آنها استفاده کنید.
منفی

هیچ برنامه ای برای همیشه در دسترس نیست. اگر می خواهید از لیست ایمیل خود استفاده کنید ، پس از 60 روز آزمایشی رایگان ، باید هزینه پرداخت کنید. کاربران WPBeginner با کوپن ثابت تماس 20٪ تخفیف می گیرند .
برای استفاده از اکثر ویژگی های خودکار پس از آزمایشی رایگان ، باید هزینه برنامه Email Plus را پرداخت کنید.
قیمت گذاری

طرح تماس با "ایمیل" ثابت از 20 دلار در ماه است که همراه با ویژگی های اصلی اتوماسیون است. برای ویژگی های پیشرفته اتوماسیون ، شما به طرح "ایمیل پلاس" که از 45 دلار در ماه شروع می شود ، نیاز دارید.

2. Sendinblue
ابزار Autoresponder وب سایت Sendinblue

Sendinblue یک بستر اتوماسیون بازاریابی است که هم بازاریابی ایمیل و هم پیام کوتاه را در خود جای داده است. آنها یکی از سریعترین سیستم عامل پاسخگویی ایمیل در اروپا هستند.

طرفداران

می توانید در برنامه رایگان تعداد مخاطبین ایمیل را به تعداد دلخواه خود ذخیره کنید. شما فقط با تعداد ایمیلهایی می توانید هر روز محدود کنید.
بیشتر ابزارهای Sendinblue در برنامه رایگان آنها موجود است. اینها شامل ابزارهای اتوماسیون است.
شما به صورت رایگان به پشتیبانی ایمیل دسترسی پیدا می کنید ، بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
برای ارسال پیامک و همچنین ایمیل می توانید از Sendinblue استفاده کنید.
ابزار اتوماسیون بازاریابی ، به این ترتیب که توالی های اتوماسیون را ایجاد می کنید ، رابط کشیدن و رها کردن آسان دارد.
طیف گسترده ای از قالب های مختلف موجود است ، یا می توانید عناصر را بکشید و رها کنید تا الگوی خود را ایجاد کنید. همچنین اگر قبلاً بطور جداگانه ایجاد کرده اید می توانید یک الگوی HTML بارگذاری کنید.
منفی

ایمیل های موجود در برنامه رایگان (و در نقشه "lite") مارک Sendinblue را بر روی آنها قرار داده است. شما نمی توانید این را حذف کنید.
300 ایمیل در هر روز ممکن است خیلی زود به نظر برسد ، اما این خیلی سریع از بین می رود ، بنابراین اجازه ندهید که برنامه رایگان برای همیشه آزاد تنها عامل تصمیم گیری باشد.
قیمت گذاری

برنامه رایگان Sendinblue کاملاً رایگان است. اگر ویژگی های بیشتری می خواهید ، می توانید به یک برنامه پرداخت شده ارتقا دهید. ارزان ترین طرح ، Lite ، 25 دلار در ماه است.

برنامه های آنها براساس تعداد ایمیل شما در هر ماه ارسال می شود ، نه به اندازه لیست شما.

https://wordpresswebsitesupport.com/category/tips-and-tutorials/

 

https://is.gd/vj6CzO

https://v.gd/oWZojm

https://v.ht/fnuo8

https://clck.ru/MfDjX

http://ulvis.net/NsJO

https://b2n.ir/024643



:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد